ایزوگام قیرگونی آسفالت در بهجت آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در بهجت آباد منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در بهجت آباد ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

امروزه ایزوگام کاری بودن بدون ضمانت یک مشکل تضمینی برای فردا است .ایزوگام گستران شرکتی است که بیش از 20 سال است که در آن ایجاد و در حال توسعه است. طیف گسترده ای از محصولات و سیستم های نوآورانه برای ایزوگام در هر نوع سطح ،توجه خود را به بهترین قابلیت اطمینان نتیجه نهایی و کاهش چشمگیر متمرکز می کند. احتمال ارتکاب اشتباه توسط متقاضی؛ دنباله روی مجدد خط مشی و سیاست تولید بر اساس احترام حداکثر به محیط زیست. ماموریت دیازن ارائه راه حل های خاص ، در تماس مستقیم با طراحان ، توزیع کنندگان و شرکت ها ، سیستم های در حال توسعه را به صراحت برای حل مشکلات و برآورده کردن نیازهای خاص حیاط از مرحله پروژه ریزی تا ساخت نهایی ایزوگام گستران دائماً کیفیت محصولات خود را با فنی عالی ترکیب می کند.خدمات ، ارائه یك كمك واجد شرایط كه می تواند هر نوع مشكل را برطرف كند.حیاط ساختمان کنترل مداوم و بررسی محصولات ، کمک های فنی ، پس از فروش خدمات و رضایت مشتری اصولی هستند که همواره عمل ایزوگام گستران را به عهده داشته اند.

در این سالها ، شرکت ما ثابت شده است که روز به روز به شدت به تحقیقات و توسعه محلی اعتقاد دارد و به طور مداوم مشارکت خود را در تحقیق و توسعه افزایش می دهدو مناطق با کیفیت این ، همراه با کیفیت معتبر تضمین شده با گواهینامه های ISO 9001 و ISO 14001 ، امکان استفاده از محصولات دیازن را در چندین پروژه ملی و محلی از جمله محله بهجت آباد منطقه 6 تهران. دارای زرومه فروان می باشد.

شرکت ایزوگام گستران فروشنده انحصاری محصولات ایزوگام نظیر، ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و ....... مناسبترین و بهترین قیمت خرید ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و به روز بهترین شیوه ایزوگام کاری را در منطقه بهجت آباد انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله بهجت آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بهجت آباد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله بهجت آباد می باشند.

خدمات فروش قیر درجه یک و قیرگونی نمونه توسط شرکت ایزوگام گستران در محله بهجت آباد

قبل از اينكه قير سفت شود، بايد بلافاصله مصالح سنگي به آسفالت اضافه شود . اگر در انجام آن تأخير ايجاد شود، مخلوط كردن كامل سنگ با قير مشكل مي شود. داغ كردن مصالح سنگي يك راه حل مناسب بر اي بهتر مخلوط كردن آن با قير است، اما عيب اين روش بالا رفتن هزينه هاست،

كار كردن در اين دماي بالا، كار با اين مخلوط را خطرناك مي كند. - قيرهاي پس برگشته

قيرهاي پس برگشته مزاياي زيادي دارند:

،(۱۲۰ ؛C ۱۰ تا ؛C ) در دماهاي اجرايي پايين تر مايع هستند. براي مدت زمان طولاني بعد از آنكه در جاده استفاده شدند، مايع باقي م ي مانند كه سبب مي شود تا تأخير در بين پخش آنها و بكار بردن مصالح سنگي اشكالي ايجاد نكند،بعضي از حلالها در قير پس برگشته باقي مي مانند كه موجب مي شود تا بتواند با بعضي از جابجايي ها در لايه زيرين روسازي و اساس مطابق ت پيدا كند . قير پس برگشته مي تواند داراي ويژگي خود ترميمي با كمترين ترك خوردگي باشد، قير پس برگشته مي تواند بعضي از نواقص در سنگ دانه پوششي را برطرف كند . در اين موارد حلال نفتي بهتر از حلال گازوئيلي است، مخلوط آسفالتي سرد را مي توان با سنگ دانه هاي گرم نشده و بعضي از قيرهاي پس برگشته ساخت .معايب قيرهاي پس برگشته عبارتند از:قيرهاي پس برگشته تا هنگامي كه بخش اعظمي از حلالها متصاعد نشده باشد، استحكام نهايي خود را بدست نمي آورند. در طول دوره سفت شدن، سنگ مي تواند در زير ترافيك سنگين جابجا شود . در همين دوره زماني، باران زودهنگام مي تواند قير برگشتي را بر سطح سنگ شناور س ازد و در زير ترافيك از هم گسسته شود . نوع حلال بر دوره زماني سفت شدن قير تأثير دارد،

شرکت ایزوگام گستران قیمت قیر و هزینه قیرگونی خود را با بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت به شما مردم عزیز محله بهجت آباد عرضه می کند. خرید قیر و قیرگونی خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. فروش قیر و قیرگونی درجه یک را به متخصصان شرکت ایزوگام گستران بسپارید. این شرکت رزومه قوی در فروش قیر و ارائه خدمات قیرگونی دارد. بهترین قیر و بهترین قیرگونی را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله بهجت آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بهجت آباد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله بهجت آباد می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله بهجت آباد منطقه 6

. پخش با گریدر پخش مخلوطهای آسفالتی برای تسطیح و یا اصلاح پروفیل های طولی و عرضی سطح راه موجود و یا ترمیم و بازسازی شیب عرضی در قوس ها را با موافقت دستگاه نظارت می توان با گریدر انجام داد. برای آن که در پایان عملیات پخش توسط گریدر، سطوح آسفالتی کاملا هموار و یکنواخت و با سیستم های طولی و عرضی قابل قبول باشد، باید نکات اجرایی زیر را به طور دقیق رعایت نمود الف) سطح راه موجود را در طولی که باید تسطيح شود، قبلا میخ کوبی و ریسمان کشی کرد به نحوی که کلیه نقاط فرود و فراز سطح در فواصل معین و کافی مشخص گردند. میخ کوبی باید در امتداد محور و در کنار راه انجام شود. ب) با توجه به رقوم به دست آمده از میخ کوبی، مقدار تقریبی مخلوط آسفالتی جهت تسطیح را در فواصل معین محاسبه و در سطح راه ریسه می نمایند. سپس گریدر کار پخش را بدون مانور اضافی و حداقل جابجا کردن مخلوط آسفالتی از محلی به محل دیگر شروع می کند. . پ) راننده گریدر باید در این کار مهارت و تجربه کافی داشته و از حداقل زمان برای پخش مصالح در طول معین استفاده نموده و از دوباره کاری، جابجا نمودن و به هم زدن مخلوط آسفالتی، رفت و برگشت های اضافی و تیغه زدن مکرر در جهات و امتداد غير لازم روی مخلوط آسفالتی پرهیز کند. بعد از پخش مخلوط آسفالتی بر اساس رقوم میخ کوبی شده بلافاصله باید قشر سطحی را با غلتک لاستیکی متراکم نمود. غلتک زنی باید آنقدر ادامه یابد تا آرایش نهایی سطح، قابل قبول بوده و تراکم نسبی مشخصه حاصل شود. معمولا بخش مخلوط آسفالتی با گریدر، سطحی با بافت درشت و ناهمگن ایجاد می کنند که به عنوان قشر تسطیحی و با ترمیمی جهت اصلاح پروفیل طولی و یا عرضی راه قابل قبول است. در ضمن این بافته پیوستگی بیشتری بین قشر اصلاح شده و قشر بعدی به وجود آورده و احتمال لغزش پین دو لایه بر روی یکدیگر را به حداقل می رساند.

خرید آسفالت و آسفالت کاری در محله کشاورز غربیفقط و فقط با شرکت ایزوگام گستران

این شرکت ضامن کیفیت مطلوب برای شماست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله بهجت آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بهجت آباد اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله بهجت آباد می باشند.

 

 

 

بهجت آباد    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی