ایزوگام قیرگونی آسفالت در ایرانشهر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در محله ایرانشهر منطقه 6  

شرکت ایزوگام گستران در محله ایرانشهر ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران به فکر روزهای بارانی و طوفانی سقف منازل شماست. اگر در منطقه ایرانشهر تهران ساکن هستید، ایزوگام خود را با نازلترین قیمت از شرکت ایزوگام گستران تهیه کنید و همچنین ایزوگام کاری با کیفیت بالا را به شرکت ما یعنی شرکت ایزوگام گستران بسپارید.
قیمت مناسب ایزوگام

کیفیت درجه یک

ایزوگام کاری با کارگران و استادان با تجربه

دارای رزومه و نمونه کارهای فراوان در منطقه و همگی با رضایت نامه مکتوب از مشتریان سطح مجله ایرانشهر منطقه شش تهران


فقط و فقط در شرکت ایزوگام گستران

رزومه قوی و نمونه کار های موفق در سطح محله ایرانشهر منطقه شش تهران فقط و فقط توسط شرکت ایزوگام گستران

هرآنچه در زمینه ایزوگام و ایزوگام کاری نیاز دارید اعم از قمیت مناسب و کیفیت ایزوگام عرضه شده و همچنین قیمت و برآورد هزینه ایزوگام کاری درجه 1 و مطلوب مشتری همه و همه در شرکت ایزوگام گستران

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله نجات اللهی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نجات اللهی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله نجات اللهی می باشند.

خدمات فروش آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله ایرانشهر منطقه شش

شرکت ایزوگام گستران نماینده انحصاری با قابلیت فروش ارزان آسفالت در محله ایرانشهر منطقه شش تهران می باشد. قیمت تمام شده آسفالت نسبت به سایرین بسیار مناسب بوده و اسفالت کاری درجه یک را تحویل مشتری خود می دهد. استاد کار های با تجربه زمینه ساز تحویل اسفالت کاری بسیار خوب و مرغوب شده است. اساتید و کارگران حرفه ای در این شرکت مشغول کار هستند که باعث اعتبار شرکت ایزوگام گستران شده است. دوام زیاد، تولید یکنواخت، کنترل درجه حرارت و رطوبت مصالح و آماده شدن سریع برای عبور ترافیک، از مزایای بتن آسفالتی گرم می باشد که بدون هیچ گونه محدودیتی در راه های خیابان های باراندازها پایانه ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع آسفالت گرم انواع مخلوطهای آسفالت گرم و بتن آسفالتی مصرفی در قشرهای روسازی راه به شرح زیر است:

قشر رویه (توپکا) آسفالت رویه، آخرین قشر آسفالتی است که در تماس مستقیم با بارهای وارده از ترافیک و عوامل جوی محیط قرار می گیرد. لذا باید طوری طراحی و اجرا شود که در مقابل اثرات سوء آب، یخبندان و تغییرات دما از پایایی و مقاومت لازم برخوردار باشد.

قشر رویه معمولا نسبت به قشرهای آستر (بیندر) و اساس قیری دارای دانه بندی ریزتر و در نتیجه قیر بیشتر می باشد، حداکثر اندازه سنگدانه ها در این قشر از ۹/ ۵ تا ۱۹ میلی متر متغیر است که با توجه به بافت سطحی مورد نیاز انتخاب میشود. برای ازدیاد مقاومت در برابر لغزندگی و جلوگیری از ایستایی های سطحی از یک نوع آسفالت روبه با دانه بندی باز استفاده میشود که حداقل ضخامت آن حدود ۲۰ میلی متر است و جزء سیستم روسازی راه منظور نشده و نمی توان از آن به عنوان قشر جایگزین رویه اصلی استفاده کرد. خرید قیر و قیرگونی خود را با خیالی راحت به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. قیمت قیر ارزان- هزینه قیرگونی مناسب- قیر با کیفیت و بهترین شیوه قیرگونی همه و همه در شرکت ایزوگام گستران در محله ایرانشهر منطقه شش تهران. دارای رزومه و نمونه کارهای فراوان در منطقه و همگی با رضایت نامه مکتوب از مشتریان سطح مجله ایرانشهر منطقه شش تهران

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله نجات اللهی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نجات اللهی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله نجات اللهی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در محله ایرانشهر منطقه 6

آسفالت گرم به آن دسته از آسفالت هایی اطلاق می گردد که در آنها قبر و مصالح سنگی در گرما مخلوط شده و همان طور گرم نیز پخش می شوند. آسفالت گرم انواع مختلف داشته و اختلاف آنها در نوع قیر، در صد فضای خالی و دانه بندی مصالح سنگی میباشد. در تهیه آسفالت گرم، منحصرا از قیرهای خالص استفاده می شود و در جدول شماره مشخصات انواع آسفالت های گرم ملاحظه می شودجدول شماره ۱-۱: مشخصات انواع آسفالت گرم انواع آسفالت های گرم درجه نفوذ قیر در ۲۵ درجه 1 در صد قیردر صد فیلر آسفالت سانتی گراد | آسفالت آسفالت ماتیک پیش آسفالتی

اتوبان گوس آسفالت پولین گوس آسفالت در ایران تنها از بتن آسفالتی استفاده می شود و انواع دیگر آسفالت های گرم، به غیر از آسفالت ماستیک که در موارد استثنایی به کار می رود، کاربرد ندارند. مع الوصف توضیح مختصری درباره این گونه آسفالتها در ذیل آورده می شود آسفالت ماستیک: آسفالت ماستیک در مواردی به کار می رود که بار گذاری به صورت استاتیک مطرح باشد (مانند ایستگاه اتوبوس)، به همین دلیل آسفالت پخش شده بایستی در مقابل بارگذاری سنگین استاتیک مقاومت کافی داشته و تغییر شکل ندهد. یکی از مشخصات بارز آسفالت ماستیک، عدم وجود فضای خالی در آن می باشد و آن هم به خاطر وجود ۱۷-۱۱ درصد قیر و حدود ۵۰ درصد فيلر است. درجه نفوذ قیر خالص مورد استفاده در این نوع آسفالت ۳۰-۲۰ می باشد و مقاومت مکانیکی آسفالت ماستیک بستگی تام به مقاومت مکانیکی قیر مصرف شده دارد.

ترکیب آسفالت ماستیک:سنگ آهک به مقدار زیادی در تهیه آسفالت ماستیک به کار می رود. ایندا سنگ آهک را نرم کرده و آن را از الک شماره ۸ عبور می دهند. دانه بندی آن به شرح جدول شماره ۲، است.جدول شماره ۱-۲- دانستنی آسفالت ماستیک اندازه لک (استاندارد آمریکایی)درصد رد شده سپس به پودر حاصل، ۲۷-۲۲ درصد قیر خالص با درجه نفوذ ۳۰-۲۰ اضافه نموده و در دستگاه مخصوصی، مجهز به هم زن قوی به مدت ۵ ساعت در حرارت ۲۰۵-۱۷۵ درجه سانتی گراد می پزند تا مخلوط یکنواختی حاصل شود. مخلوط حاصل را برای پخش حمل نموده و با در قالبهای مکعب شکلی ریخته و پس از سرد شدن از قالب خارج و در انبار نگهداری می کنند تا به موقع مصرف شود. تعریف بتن آسفالتی بتن آسفالتی گرم، مخلوطی از سنگ دانه های شکسته و دانه بندی شده و فیلر است. این بتن در کارخانه های آسفالت، حرارت داده شده و در درجه حرارت های معین با قیرگرم مخلوط شده و به همان صورت گرم برای مصرف، حمل، پخش و کوبیده می شود. خرید آسفالت درجه یک با قیمت مناسب و همچنین آسفالت کاری با کیفیت فقط و فقط در شرکت ایزوگام گستران . مردم عزیز محله ایرانشهر منطقه شش تهران تمامی انتظارات آسفالتی خود را از ما یعنی شرکت ایزوگام گستران با نمایندگی انحصاری فروش اسفالت در منطقه از ما بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله نجات اللهی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نجات اللهی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و بازدید از مجموعه شما و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله نجات اللهی می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرانشهر    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی