ایزوگام قیرگونی آسفالت در جنت آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در محله جنت آباد

شرکت ایزوگام گستران در محله جنت آباد ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

مردم عزیز منطقه جنت آباد مژده مژده

شرکت ایزوگام گستران در حالی که هر روزه با نوسانات قیمت مواجهه است قیمتی مناسب برای فروش ایزوگام با کیفیت از جمله فروش ایزوگام دلیجان در منطقه شما مد نظر گرفته است. دیگر نگران قیمت ها نباشید تمامی خذمات ایزوگامی خود را از قبیل ترمیم ایزوگام و ایزوگام کاری را با قیمتی مناسب به ما بسپارید.بام مایع فرایند ضد آب ( ایزوگام) بودن سقف با استفاده از یک پوشش مخصوص سقف مایع است. مناسب انواع سقف ، از جمله مسطح ، استوانه ای و گنبدی است. سقف مایع شامل استفاده از روکش یکپارچه ، کاملاً باند شده و مایع بر روی سقف است. این پوشش از تشکیل یک غشاء ضد آب الاستومر لاستیکی مانند ، قادر به کشش و بازگشت به شکل اصلی و بدون آسیب است. چنین سیستم های پوشش معمولاً با مواد ثانویه مانند پلاستیک تقویت شده با شیشه تقویت می شوند تا استحکام کششی اضافی ایجاد شود. روکش ها را می توان در اکثر مصالح بام سنتی از جمله نمد ، آسفالت ، قیر و بتن اعمال کرد. روند بام مایع روشی مقرون به صرفه برای ساختن یک سقف ضد آب جدید یا موجود را فراهم می کند. این بسته به سیستم پوشش استفاده شده می تواند تا 25 سال عملکرد ارائه دهد. تخمین زده می شود که بام مایع 70٪ ارزانتر از جایگزینی کلی سقف در شرایط نوسازی است. ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات ایزوگام کاری با هر نوع مشخصه ای از سقف چه مسطح چه استوانه ای و یا حتی کنبدی را داریم. تیم تخصصی ما بهترین نوع ایزوگام کاری را انجام میدهد و دااری رزومه ای قوی و قابل توجه در این امر است.

سیستم های ضد آب قیر برای محافظت از ساختمان های مسکونی و تجاری طراحی شده اند. قیر (آسفالت یا زغال سنگ تار) ماده مخلوطی است که از مایعات ارگانیک تشکیل شده و بسیار چسبنده ، چسبناک و ضد آب است. این سیستم ها گاهی اوقات برای ساخت سقف ها به شکل سقف های نمدی یا رول محصولات بام استفاده می شود. روش ضد آبکاری پوشش قیر شرکت ایزوگام گستران به شرح زیر است: روکش قیر نوعی پوشش است که برای ضد آب بودن و روکش محافظ انعطاف پذیر استفاده می شود. این یک پوشش محافظ عالی و ضد آب است ، به خصوص در سطحی مانند پایه های بتونی.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه جنت آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان و همچنین بازدید در اولین فرصت به شما مشتریان عزیز منطقه جنت آباد می باشد.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه جنت آباد

شرکت ایزوگام گستران بهترین نوع قیر با بشکه های با کیفیت قیر را در منطقه جنت آباد عرضه می کند.

آیا در منطقه جنت آباد به دنبال خرید قیر هستید؟ آیا قیمت قیر برای شما مهم است؟ آیا از تنوع محصولات قیر و قیمت های متفاوت قیر در بازار سردرگم شده اید؟ آیا بعد از خرید قیر به کسی که قیرگونی می کند اطمینان ندارید؟ آیا نگران دوباره کاری هستید؟ آیا قیمت قیرگونی برای شما جای سوال است؟ دیگر نگران نباشید. در وقت خود صرفه جویی کنید. به جای گشتن و صرف هزینه و وقت با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. ارزان ترین ها و با کیفیت ترین ها و بهترین نوع عملیات قیرگونی همه در یک پکیج در خدمت شماست. قیر یک روغن خام با درجه پایین است که از هیدروکربنهای پیچیده و سنگین تشکیل شده است. در مخزن روغن ، قیر مایع غلیظ و چسبناک است و باید از زمین استخراج شود. هنگام استخراج آن باید از گرما و تلاش زیادی برای ارتقاء آن به محصول بهتر استفاده شود. اگرچه قیر از زمین سخت استخراج می شود ، اما می تواند به طور طبیعی حباب های نفتی را به سطح زمین حباب کند. این آبشارها مکانهایی هستند که به جای اینکه در اعماق زمین گیر بیفتند ، سوخت های فسیلی و فرآورده های نفتی از زمین بیرون می روند. در این آبگیرها ، قیر ، آسفالت و تار حباب داخل استخرها می شود. علاوه بر این ، قیر جزء اصلی سوخت فسیلی ماسه های روغنی است. هنگامی که قیر با آسفالتین ترکیب می شود ، جامد تشکیل می شود که برای آسفالت جاده ها مفید است. علاوه بر اینکه به طور طبیعی در آبهای مایع و ماسه های روغنی یافت می شود ، با برداشتن فراکسیون های سبکتر از نفت خام در طی فرآیند پالایش ، قیر تولید می شود. کسری که خارج می شود بنزین مایع ، بنزین و دیزل است.پس از استخراج نفت خام از زمین ، تولید قیر می تواند آغاز شود. نفت خام از مخازن ذخیره سازی و از طریق سیستمی پمپ می شود که دمای روغن خام را تا 200 درجه سانتی گراد افزایش می دهد. سپس روغن به یک کوره منتقل می شود ، جایی که حتی بالاتر از تقریباً 300 درجه سانتی گراد گرم می شود ، جایی که بخشی از آن در یک ستون تقطیر بخار می شود. در اینجا ، جداسازی اجزای مختلف نفت خام اتفاق می افتد. با بالا رفتن اجزای سبک تر به بالا ، اجزای سنگین از جمله قیر در پایین ستون قرار می گیرند. این فرایند به عنوان تقطیر کسری شناخته می شود. سرانجام با تقطیر بیشتر باقی مانده در ستون تقطیر خلاء قیر بدست می آید. این نوع قیر با عنوان قیر مستقیم شناخته می شود. درجه قیر بستگی به مقدار مواد فرار در قیر مقطر دارد با مواد فرار بیشتری که حاصل آن محصولی خالص تر و مایع تر است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه جنت آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان با بازدید در اولین فرصت از مجموعه شما در منطقه جنت آباد می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه جنت آباد

آسفالت مورد استفاده ممکن است یک غشاء نازک و پاشیده باشد که برای محافظت در برابر هوا زدگی و آسیب مکانیکی و یا سطوح ضخیم تر پوشانده شده از زمین ، غالباً از جمله موج دار (سنگ خرد شده) است. آسفالت همچنین برای سقف ها ، روکش ها ، کاشی کف ، عایق صوتی ، ضد آب و سایر عناصر ساختمانی و در تعدادی از محصولات صنعتی مانند باتری ها استفاده می شود. برای کاربردهای خاص ، امولسیون آسفالتی تهیه شده است ، که در آن گلوبولهای خوب آسفالت در آب معلق می شوند. همچنین قیر را مشاهده کنید. شرکت ایزوگام گستران در زمینه فروش آسفالت و اسفالت کاری در منطقه جنت آباد پیشرو است. تمامی خدمات خرید اسفالت و آسفالت کاری خودرا با خیالی کاملا آسوده در منطقه جنت آباد را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه جنت آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان و همچنین بازدید در اولین فرصت به شما مشتریان عزیز منطقه جنت آباد می باشند.

 

 

 

 

 قیر#جنت آباد #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی