ایزوگام قیرگونی آسفالت در بولیوار

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در بولیوار

شرکت ایزوگام گستران در بولیوار ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

مردم عزز و بزرگوار منطقه بولیوار، مژده مژده

شرکت ایزوگام گستر در منطقه بولیوار عرضه کننده مناسب ترین قیمت ایزوگام و خدمات ایزوگام کاری است. حال شما را به پاره از نکات در مورد ایزوگام دعوت می کنیم:

در هنگام انتخاب سیستم ضد آب یا همان ایزوگام ، محافظه کاری کلمه کلیدی است. اگر پس از اتمام ساختمان نشتی ظاهر شود ، هزینه حفاری برای تعمیرات حتی تعمیرات جزئی به طور معمول بسیار فراتر از هزینه اولیه سیستم ضد آب است. به یاد داشته باشید ، شما به عنوان یک طراح فقط یک فرصت برای انجام درست آن دارید. برای اطمینان از مشخص بودن سیستم صحیح و کلیه مسائل مربوط به عایق بندی به درستی مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است. موضوعات خاص سایت و الزامات ساختمان نیز نیاز به بررسی مناسب دارد

اجزای سیستم ضد آب یا همان ایزوگام

ضد آب بودن ، تشکیل سدی غیرقابل نفوذ است که به منظور جلوگیری از ورود آب یا خروج از قسمتهای مختلف سازه ساختمان طراحی شده است. سیستم ضد آب بودن مجموعه ای از اجزای جدایی ناپذیر است که به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل تاسیسات ، در یونیسون کار می کنند. پیکربندی سیستم به طور کلی در تمام برنامه های ضد آب بودن مشابه است. اجزای ماده ای که برای همه نوع عایق های ضد آب مشترک است بستر ساختاری ، چشمک زن ، غشاء و عایق است.

ضد آب بودن عرشه پلازا (افقی): برنامه های افقی زیر درجه یا درجه معمولاً از پیکربندی مؤلفه زیر تشکیل شده است:

عرشه ساختاری

چشمک زن

غشاء

صفحه محافظ

زهکشی (زهکشی سطحی)

عایق و سطح را بپوشید

عایق ریز زیر (عمودی): تنظیمات معمولی سیستم برای برنامه های عمودی زیر درجه به شرح زیر است:

بستر ساختاری

چشمک زن

غشاء

عایق

دوره زهکشی

برگرداندن

تشک گل: عایق ریز سطح زیر معمولاً از درجه و در سطح تشک شروع می شود. تشک گل یک تخته بتونی بدون آرمه یا تخت شن است که در زیر پایه قرار می گیرد. هدف از تشک گل جلوگیری از ورود آبهای زیرزمینی به سطح دال است. ساختمانهای ساخته شده در اماکن دارای آبشارهای مرتفع باید همیشه شامل یک تشک گل باشد.

از این صفحات به عنوان سکوهای مونتاژ تماماً هوای مناسب و معقول استفاده می شود تا از عایق کاری در قسمت زیرین دال سایش استفاده شود ، همچنین برای پشتیبانی ، با کمبود و یا عدم انحراف ، صندلی میلگرد و میلگرد در حین نصب دال سایش تقویت شده استفاده می شود. چنین صفحات غیر مسلح زمینی باعث افزایش رطوبت و آب می شوند و این باعث می شود تا سیستم ضدآب بودن از بین این صفحات زمین اعم از غشاء مایع یا تقویت شده از بین برود. این نکته ای است که هنگام انتخاب مواد و سیستم های محافظ باید مدام مورد توجه قرار گیرد.

نصب غشاء در حصیر گل و لای مبتنی بر بستر است. روی صفحات بتونی باید غشاء کاملاً چسبیده باشد. در تختخواب های ماسه ای چسبندگی امکان پذیر نیست ، بنابراین غشای پایین ممکن است با اتصالات چسبانیده شل شود. در صورت نیاز به غشای اضافی ، باید بر روی غشای پایین چسبیده باشد. ضد آب بودن کف گل باید 9 تا 12 اینچ فراتر از پایه باشد تا غشاء عمودی از روی انگشتان در معرض سطح افقی چرخانده شود.

بستر: ضد آب را می توان روی بسترهای مختلفی از جمله بتن ، تخته فیبرهای سیمانی ، تخته های گچی یا چوب استفاده کرد. بتن بهترین مواد بستر را برای سیستم های ضد آب فراهم می کند. بستر بتونی ترجیحی ، یک اسلب بتونی ساختاری یکپارچه در محل است. این نسبت به بتن های پیش ریخته شده مناسب تر است زیرا بتن قبل از ریخته گری به یک کف پوش ضخیم 2 اینچی نیاز دارد تا یک سطح بالای صاف و مداوم را برای از بین بردن اتصالات کنترل فراهم کند. اتصالات کنترل حساس به دهانه های انتهای بلبرینگ اعضای ساختاری پیش از ریخته گری هستند و برای جابجایی بین دال ها به اتصالات انبساطی احتیاج دارند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام و حتی ترمیم ایزوگام در محله بولیوار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات ومشاوره رایگان با بازدید حضوری به شما مشتریان عزیز محله بولیوار می باشند.

شرکت ایزوگام گستران در بولیوار

فروش قیر و قیرگونی در بولیوار توسط شرکت ایزوگام گستران

خرید قیر و قیرگونی خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. بهترین و مناسب ترین قیمت ها اینجاست.

در ترینیداد، قیر را از دهانه آتشفشان خاموش در می آورند. رویه بسته قیر را شکسته، و از زیر آن قیر را برداشت می نمایند که باز قیر، روان شده و جای آنچه که برداشته شده را پر می کند. این قیر دارای ناخالصی جسمهای معدنی و ریشه گیاهان است. آن را در دمای ۱۶۰ درجه آب کرده ، و صاف میکنند که آن را قیر ترینیداد پالوده (Trinidad-pure) مینامند و دارای ۳۸٫۵ ٪ جسمهای معدنی، و ۵ ٪ جسمهای آلی نامحلول در درجه۲ و ۵۶٫۵ ٪ قیر که در سولفور کربن حل میشود. جسمهای معدنی که آنها را خاکستر آتشفشانی و خاک رس کلوییدی می پندارند، به گونه دانه های ریز در آن پخش اند که این ریزدانه ها، درجه نرمی و چکیدن آن را بالا برده اند. قیر ترینیداد پالوده را در روغنهای معدنی حل کرده یا با قیر نفتی درهم و به کار میبرند. این قیر دارای چگالی ۱٫۴ ، درجه نفوذ ۱٫۴ تا ۴ در گرمای ۲۵ درجه، درجه نرمی ۷۸ تا ۸۴ و درجه شکستن ۱۳ تا 14 است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام و حتی ترمیم ایزوگام در محله بولیوار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات ومشاوره رایگان با بازدید حضوری به شما مشتریان عزیز محله بولیوار می باشند.

فروش آسفالت و اسفالت کاری در بولیوار توسط شرکت ایزوگام گستران

شرکت ایزوگام گستران در منطقه بولیوار مفتخر است اعلام کند که عرضه کننده آسفالت مرغوب و درجه یک و به همراه اسفالت کاری حرفه ای با نازل ترین قیمت ممکن در منطقه بولیوار می باشد.

بر طبق تعریف جامعه اروپا و ایران مخلوط سنگدانه هاي معدنی با مواد قیري آسفلت نامیده می شود. و در حال حاضر انواع زیادي از مخلوط هاي آسفالتی بطور مختلف تهیه شده است. از جمله مخلوط هاي آسفالتی قابل مقایسه به آسفالت متخلخل که براي جاده هاي پر ترافیک در انگلستان بکار می رود هات رولد آسفالت می باشد. اجزا سازنده این نوع مخلوط عبارتست از حدود 55 % ماسه، 30 % سنگ شکسته، 8% خاکه سنگ و حدود 7% قیر. که قیر عامل چسبندگی مصالح و آب بند مخلوط می باشد. این آسفالت در حرارت 160 درجه سانتی گراد تهیه و به محل اجراي کار حمل شده و در حالیکه مخلوط هنوز گرم است پخش و کوبیده میشود. پس از کوبیدگی این نوع آسفالت بسیار متراکم و آب بند میشود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام و حتی ترمیم ایزوگام در محله بولیوار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات ومشاوره رایگان با بازدید حضوری به شما مشتریان عزیز محله بولیوار می باشند.

 

 

 

 

 قیر#بولیوار #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی