ایزوگام قیرگونی آسفالت در آپادانا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#آپادانا #ایزوگام    #آسفالت#

شرکت ایزوگام گستران در آپادانا

شرکت ایزوگام گستران در آپادانا ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

مژده مژده برای اهالی محترم آپادانا، یک همسایه خوب و مطمئن و حرفه ای در امر عایق کاری و آب بندی ساختمان شما، هم اکنون مهمان محله آپادانا است. چرا زودتر دست به کار نمی شوید و از این فرصت طلایی برای عایق کاری ساختمان خود استفاده نمی کنید؟ شرکت ایزوگام گستران با سابقه و تجربه ای به قدمت 20 سال در امر ایزوگام منازل، قیرگونی و عایق مناطق آب خیز، آسفالت کاری معابر در خدمت شما شهروندان ساکن محله آپادانا می باشد. برای دریافت اطلاعات در زمینه خدماتی که توسط شرکت ایزوگام گستران ارائه می گردد، با همکاران ما تماس بگیرید آنها کلیه اطلاعات شرکت را در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام و همچنین قیرگونی، هزینه قیرگونی، فروش قیر و ... و نیز امور مربوط به آسفالت و آسفالت کاری و قیمت آسفالت و هزینه اسفالت کاری در اختیار شما قرار می دهند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در آپادانا

شرکت ایزوگام گستران در آپادانا هم اکنون انواع ایزوگام را برای نصب به مشتریان خود عرضه می کند. ایزوگام های عرضه شده توسط شرکت ایزوگام گستران به چند دسته تقسیم می شوند و در هر دسته چند نوع متفاوت ایزوگام قرار دارند.

اولین دسته بندی ایزوگام بر اساس مواد تشکیل دهنده آنها و مواد اولیه به کار رفته در تهیه و تولید ایزوگام است. بر این اساس ایزوگام دو نوع متفاوت دارد: ایزوگام دمیده و ایزوگام پلیمری

ایزوگام دمیده نوعی از انواع ایزوگام است که قیر مورد استفاده در تهیه و تولید آن قیر دمیده شده است. از نظر طول عمر ایزوگام دمیده عمر کمتری نسبت به سایر هم نوعان خود دارد و کیفیت آن نیز پایین است. قیر دمیده در قیاس با قیر خالص نفوذ پذیری کمتری دارد. این نوع ایزوگام نرم تر و انعطاف پذیرتر است و از آن برای اندود کاری و پوشش پشت بام ها نیز استفاده می گردد. ایزوگام دمیده نسبت به تغییرات آب و هوایی حساس نبوده و تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

نوع دیگر ایزوگام، ایزوگام پلیمری است در تهیه و تولید این نوع ایزوگام از قیر خالص که مستقیماً از تقطیر نفت خام بدست آمده استفاده می شود. برای تولید این نوع ایزوگام 70 درصد قیر خالص را با پودر تالک، تیشو، پلی استر، پوشال گونی پلاستیکی و فیلم پلی اتیلن را با هم ترکیب می کنند.

نوع دیگری از دسته بندی ایزوگام ها بر اساس تعداد لایه های تشکیل دهنده آنها است. که در این حالت با دو نوع ایزوگام تک لایه و دولایه سر و کار داریم.

انعطاف پذیری ایزوگام تک لایه بیشتر بوده و دلیل آن استفاده از یک لایه پلی استر در تهیه آن است. این نوع ایزوگام برای آّب بندی و عایق کاری جاهای قوس دار و فضاهایی که برای عایق کاری نیاز به عایق منعطف تری داریم استفاده می شود.

ایزوگام دولایه که دارای دولایه ی داخلی از الیاف شیشه و پلی استر است و مقاومت بیشتری دارد. ایزوگام دولایه انعطاف پذیر نبوده و کمتر خم می شود. اما از طرفی جذب قیر آن بیشتر بوده و مقاومت بهتری دارد.

دسته بندی دیگر ایزوگام ها بر اساس روکش آنها است. برخی از ایزوگام ها فویلدار و برخی بدون روکش (پودری) هستند. همچنین انواعی از ایزوگام های روکش دار نیز وجود دارند که ایزوگام رنگی نام دارند.

ایزوگام های فویلدار دارای یک روکش آلومینیومی هستند که این فویل آلومینیوم محافظ خوبی برای ایزوگام و همچنین برای سقف ساختمان در برابر تابش نور خورشید است.

اما نوع دیگر ایزوگام یعنی ایزوگام پودری، روکش آلومینیومی ندارد و به جای آن پودر معدنی دارد. ایزوگام پودری بیشتر برای عایق بندی مکان های به دور از تابش مستقیم نور خورشید استفاده می شود.

در نوع سوم از انواع ایزوگام ها بر اساس روکش ایزوگام رنگی است، این نوع از انواع ایزوگام به جای فویل آلومینیوم، روکش طرح دار یا چاپی داشته و برای عایق نماهای جانبی ساختمان استفاده می شود. برخی طرح های این نوع ایزوگام ها طرح های سرامیکی، چوبی، چمنی و... می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از طرح ها و انواع ایزوگام ها از برندهای مختلف از جمله برند ایزوگام دلیجان با شرکت ایزوگام گستران در آپادانا تماس بگیرید. همکاران ما در این شرکت آماده کمک به شما شهروندان بوده و پس از آگاهی کامل نوع پوشش مورد نظر خود را انتخاب نموده و برای نصب اقدام می کنید. به خاطر داشته باشید که شرکت ایزوگام گستران در آپادانا پس از اتمام پروژه های عایق کاری خود به مشتریان ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی ارائه می کند. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در آپادانا با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آپادانا می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در آپادانا

یک اقدام سریع، فوری و راحت الوصول برای شما شهرواندان آپادانا، تماس با شرکت ایزوگام گستران جهت نصب عایق رطوبتی قیرگونی است. قیرگونی عایقی است که از دو ماده اصلی قیر و گونی تولید شده و هر دو ماده همواره در دسترس بوده و شما می توانید به راحتی از این عایق برای آب بندی منازل خود در محله آپادانا استفاده نمایید. نگران هزینه های قیرگونی نباشید، همچنین نگران کیفیت اجرای کار خود نیز نباشید، همکاران و نصابان ما در شرکت ایزوگام گستران تجربه کافی در زمینه اجرای پروژه های عایق کاری را داشته و این شرکت برای اجرای همه پروژه های خود، تضمین کیفیت می دهد. شرکت ایزوگام گستران قیر درجه یک و گونی مرغوب را برای اجرای پروژه های قیرگونی خود استفاده می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در آپادانا با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آپادانا می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در آپادانا

شما می توانید آسفالت معابر خود را به ما بسپارید، شرکت ایزوگام گستران در آپادانا آمادگی های لازم را برای عقد قرارداد با کارفرمایان حقیقی و حقوقی را دارد. این شرکت تا کنون پیمانکاری پروژه های اسفالت کاری و نصب آسفالت زیادی را به عهده داشته و در این پروژه ها از بهترین و به روز ترین ماشین آلات صنعتی در جهت ارتقاء سطح کیفی پروژه های خود بهره برده است. شرکت ایزگام گستران آسفالت کاری خود را با استفاده از انواع آسفالت ها از جمله آسفالت سرد که سر پروژه قابل تهیه است یا نوع دیگری که در کارخانه تهیه شده و به پروژه ارسال می شود، همچنین آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی اجرا می کند. شما می توانید برای آگاهی از نحوه اجرای پروژه های آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران در آپادانا تماس بگیرید و از همکاران و مشاوران متخصص ما در زمینه آسفالت و آسفالت کاری راهنمایی های لازم را بگیرید. اگر پشت بام خود را با استفاده از قیرگونی عایق کرده اید بد نیست بدانید که آسفالت پوشش مناسبی برای آن خواهد بود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در آپادانا با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آپادانا می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی