ایزوگام قیرگونی آسفالت در اکباتان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#اکباتان  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در اکباتان

شرکت ایزوگام گستران در اکباتان ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از مواردی که موجب استهلاک ساختمان شده و عمر ساختمان را کوتاه می کند، نفوذ نم و رطوبت است. هنگامی که رطوبت راهی برای ورود به پی ساختمان پیدا می کند، موجب فرسایش بافت سیمانی و آجری ساختمان شده و تداوم این فرسایش خرابی های جبران ناپذیری را به بار می آورد. لذا برای جلوگیری از تخریب تدریجی ساختمان باید به این مسئله فکر کنیم که چه طور می توانیم راه های نفوذ آب را مسدود کرده به طوری که اطمینان حاصل کنیم دیگر هیچ بارندگی با هیچ قدرتی به ساختمان ما صدمه وارد نمی کند. راه کار در دستان ماست. بله شرکت ایزوگام گستران در اکباتان هم اکنون فعالیت های گسترده ای را در زمینه خدماتی همچون نصب ایزوگام، استعلام قیمت ایزوگام، ایزوگام دلیجان و ترمیم ایزوگام، نصب قیرگونی و قیمت قیرگونی، فروش قیر، قیمت آسفالت و هزینه آسفالت کاری، ارائه می نماید. اگر برای عایق کاری ساختمان خود به دنبال یک شرکت مطمئن و معتبر هستید، اکنون زمان مناسبی است که با یک تماس هم از خدمات مشاورین ما در حوزه ایزوگام، آسفالت و قیرگونی بهره مند شوید و هم انتخاب مناسب خود را با قیمت های مناسب و تضمین کیفیت دریافت نمایید. با ما همراه شوید تا از جزء به جزء خدمات شرکت ایزوگام گستران در اکباتان مطلع شوید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اکباتان

از آنجایی که ایران یک کشور نفت خیز می باشد، عایق های رطوبتی که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته، قیر و یا ترکیبی از قیر و گونی بوده است. البته که پیشرفت علم و تکنولوژی موجب ظهور عایق های جدیدی شده است که یک لایه خیلی نازک را روی قسمت های مختلف می پوشانند،

. از جمله انواع عایق های رطوبتی علاوه بر قیر می توان به قطران، عایق های پلیمری (انواع پلاستیک ها و لاستیک ) ، عایق های پیش ساخته، پشم شیشه ، تیشو ، رنگ هایی چون سیلر، انواع ضد زنگ ها، انواع ماستیک ها و درزبندها و … اشاره کرد که در این نوشتار مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

1-عایق رطوبتی قیر

۲- عایق قیر و گونی

۳- عایق رطوبتی قطران

۴- عایق های رطوبتی پیش ساخته

۵- پشم شیشه

۶- عایق رطوبتی تیشو

۷- پرایمرها

۸- ماستیک ها و درزبندها

۹- سیلرها

۱۰- عایق های رطوبتی پلیمری

۱۱- عایق های رطوبتی ساخته شده بر پایه سیمان

با توجه به طیف وسیع و گسترده ی عایق های رطوبتی که تازه این ها از انواع تولید شده از مشتقات نفت است، انتخاب یک عایق خوب و مقرون به صرفه که استانداردهای لازم را نیز داشته باشد بسیار سخت شده است. به این منظور شرکت ایزوگام گستران در اکباتان انواع عایق های پیش ساخته ایزوگام را با مطرح ترین برندها از جمله برند معتبر و شناخته شده دلیجان به شما مشتریان عزیز عرضه نموده و برای هر پروژه ی نصب ایزوگام ابتدا قیمت ایزوگام را با مشتری مطرح می کند، سپس هزینه نصب ایزوگام را برآورد کرده و بیان می نماید تا در انتها خود مشتری با توجه به بودجه ای که برای عایق کاری ساختمان خود کنار گذاشته و با توجه به نوع درخواست تصمیم می گیرد که چه نوع ایزوگامی برای ساختمانش مناسب است.

همه ی انواع ایزوگام های ارائه شده در شرکت ایزوگام گستران از نوع مرغوب و درجه یک بوده و استانداردهای لازم را دارا می باشند. بنابر این برای داشتن یک انتخاب خوب و درست کافی است درخواست و نیاز خود را با کارشناسان و مشاوران ما در زمینه خرید ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام مطرح نمایید تا مشاوران شرکت ایزوگام گستران در اکباتان شما را در انتخاب و خرید راهنمایی می کنند تا با آگاهی کامل از انواع مختلف ایزوگام نسبت به خرید اقدام نمایید. ایزوگام انواع مختلفی دارد که مشاوران ما آنها را به شما معرفی کرده و برای شما شرح می دهند که برخی ایزوگام ها پلیمری و برخی دمیده هستند. برخی فویلدار و برخی بدون فویل هستند. ایزوگامهای یک لایه، دو لایه و دارای سنگریزه نیز از سایر انواع ایزوگام می باشند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اکباتان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اکباتان می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اکباتان

یکی دیگر از خدمات شرکت ایزوگام گستران در اکباتان ارائه عایق های قدیمی و اصیلی همچون قیرگونی است. نصب قیرگونی به دلیل قدمتی که دارد نیاز به افراد با تجربه و ماهر دارد که این افراد در شرکت ایزوگام گستران پرورش می یابند و برای کار به پروژه هایی که قرارداد بسته شده اعزام می گردند. قیرگونی عایق مناسبی برای فضاهای داخلی منزل به حساب می آید که مناسب برای بالکن، استخر، حمام، دستشویی و... است. قیرگونی انواع مختلف دارد که بر اساس تعداد گونی به کار رفته در آن دسته بندی می گردد. گونی به کار رفته در قیرگونی، وارداتی است و دارای درجه بندی های مختلف می باشد، همچنین قیر نیز متناسب با غلظتی که دارد به درجه بندی های مختلف تقسیم می گردد. در نتیجه برای انتخاب یک قیرگونی مناسب باید با شرکتی در تماس باشید که کلیه مواد و مصالح خود را از درجه یک و با بهترین کیفیت ارائه نماید. شرکت ایزوگام گستران در اکباتان که سابقه درخشانی از خود به جا گذاشته است، با استفاده از تیم اجرایی ماهر و استادکار خود شما را در نصب قیرگونی و قیمت قیرگونی و فروش قیر راهنمایی کرده و خاطر شما را آسوده می کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اکباتان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اکباتان می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اکباتان

نام آسفالت و آسفالت کاری بیشتر ما را به یاد جاده و راه ها می اندازد و معمولا گمان آن می رود که اسفالت کاری فقط به درد جاده ها می خورد و کاربری خانگی ندارد، اما با اندکی تامل می توان دریافت که یکی از کاربردهای مهم آسفالت برای پوشش دهی به پشت بامها پس از اجرای قیرگونی است. همچنین پارکینگ ها و محوطه حیاط یا زمین بازی نیز گاهی برای داشتن کف پوش نیازمند پوشش دهی با آسفالت می باشند.

آسفالت ها انواع و اقسام مختلفی دارند. یکی از انواع آسفالت، آسفالت سرد می باشد که می توان مواد آن را در محل مخلوط کرد یا در کارخانه مخلوط کرده و به محلی که می خواهیم اسفالت کاری انجام شود، برد. به خاطر همین آسفالت سرد به گرمای بالا و حرارت دادن نیازی ندارد و به همین خاطر این نوع آسفالت را آسفالت محیط زیستی می نامند. چرا که دوست دار محیط زیست است.

برای آشنایی با خدمات اسفالت کاری می توانید با شرکت ایزوگام گستران در اکباتان تماس بگیرید و از مشاوران ما در خصوص معرفی انواع آسفالت و نوع و روشهای آسفالت کاری سوالات خود را بپرسید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اکباتان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اکباتان می باشند.

 

 

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی