ایزوگام قیرگونی آسفالت در فردوس

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در فردوس

شرکت ایزوگام گستران در فردوس ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

دیگر نگران چکه ی قطرات آب از سقف نباشید. شرکت ایزوگام گستران دارای بیست و چندی سال سابقه و تجربه ی کاری در زمینه عایق کاری ساختمان ها و آسفالت معابر هم اکنون در محله فردوس در خدمت شماست. این شرکت با همه ی برند های معتبر و استاندارد در زمینه ایزوگام همانند ایزوگام دلیجان همکاری داشته و نمایندگی ایزوگام بسیاری از برندهای معتبر را دارد. این شرکت در امر عایق کاری با ایزوگام، قیرگونی و آسفالت بسیار خوش نام بوده و از همه مشتریان نامه حسن انجام کار و رضایت دارد. شرکت ایزوگام گستران با کادری با تجربه و مجرب هم اکنون در فردوس آماده ارائه خدمات خود به همشهریان می باشد. بنابر این اگر هم اکنون ساکن محله ی فردوس هستید و برای عایق پشت بام و سرویس های خود نیازمند یک شرکت مطمئن می باشید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. اگر انبوه ساز هستید و در محله فردوس در حال ساخت و ساز می باشید آگاه باشید که ساختمان شما در مرحله پی و فونداسیون نیازمند عایق کاری همه جانبه می باشد و می توانید همه ی پروژه های عایق کاری خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در فردوس

آب بندی و عایق کاری پشت بام ها با استفاده از عایق های پیش ساخته هم چون ایزوگام، روشی شیک و تر و تمیز است که نیاز به یک سری ابزارهای خاص دارد. اما همانند سایر روش ها ریخت و پاش نداشته و کار طاقت فرسایی به حساب نمی آید. ایزوگام انواع مختلف دارد که انتخاب ایزوگام در هر نوعی باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد. ایزوگامی که مقاومت کششی پایین دارد یا خیلی زود پاره می شود و یا ایزوگامی که از استاندارد لازم برخوردار نبوده و با تغییر دمای هوا دچار ترک خوردگی می شود، نه تنها سرمایه را به هدر می دهد بلکه خسارت های جبران ناپذیری را نیز به بار می آورد. گول قیمت های بسیار ارزان و پایین را نخورید به قول معروف می گویند هیچ ارزانی بی حکمت نیست. تمامی ایزوگام های عرضه شده توسط شرکت ایزوگام گستران تهران دارای نشان استاندارد ملی ایران بوده و روی برچسب آن مشخصات فنی کاملا درج شده است. تاریخ تولید ایزوگام از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ایزوگام هنگام نصب نباید بیش از 6 ماه در انبار مانده و از تاریخش گذشته باشد. یعنی بازه تولید ایزوگام تا مصرف آن بایستی حداکثر 6 ماه باشد. رول های ایزوگام نباید سنگین تر از 42 کیلو گرم و سبک تر از 39 کیلو گرم باشد.

شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فردوس پروژه های ایزوگام خود را در سطح های کوچک خانگی از یک رول تا انبوه سازی های چند هزار رول انجام می دهد. این شرکت تمامی نکات و استاندارد های لازم را در هنگام نصب و اجرای پروژه های نصب ایزوگام رعایت کرده و همچنین قیمت ایزوگام از سوی شرکت ایزوگام گستران بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. شرکت ایزوگام گستران تهران در فردوس تا کنون رضایت مشتریان بسیاری را کسب کرده و پس از اجرای پروژه های فروش ایزوگام و نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام، به مشتریان خود بیمه نامه و ضمانت نامه تضمین کیفیت کالا و خدمات را ارائه می نماید.

اگر ساکن محله فردوس هستید و شرکت ایزوگام گستران را نمی شناسید برای آشنایی با محصولات متنوع و خدمات این شرکت می توانید با ما تماس بگیرید. همکاران و مشاوران ما شما را در مورد نوع ایزوگام و نصب ایزوگام و قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام و نمایندگی ایزوگام و ایزوگام دلیجان و هر نوع ایزوگام دیگر راهنمایی می کنند. پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در فردوس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فردوس می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در فردوس

گفته بودیم برای آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات شرکت ایزوگام گستران تهران کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. در این قسمت می خواهیم یکی دیگر از خدمات متنوع شرکت ایزوگام گستران را به شما معرفی نماییم. شرکت ایزوگام گستران در فردوس ارائه دهنده انواع قیرگونی یک لایه و دولایه می باشد. قیرگونی یک روش قدیمی عایق کاری و نم گیری است که سدی محکم در برابر نفوذ رطوبت ایجاد کرده و بسیار خوب عمل می کند. مواد تشکیل دهنده قیر گونی موادی ساده و همیشه در دسترس می باشد. شما می توانید از شرکت ایزوگام گستران تهران این مواد یعنی قیر و گونی را تهیه نموده و برای نصب قیرگونی با نصابان حرفه ای شرکت تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران شما را در تهیه و اجرای یک پروژه خوب و کم هزینه همراهی می کند. قیرگونی می تواند برای شما نسبت به سایر عایق های رطوبتی ارزان تر تمام شود. گرچه طول عمر قیرگونی نسبت به سایر عایق ها همچون ایزوگام کمتر است، اما عایق خوبی برای فضاهای داخلی منزل به حساب می آید.

نکات قابل توجه در تهیه گونی، نو بودن، بدون پارگی، تاخوردگی و چروک بودن آن است. همچنین بافت گونی نباید با فاصله باشد و باید خیلی نزدیک بهم تنیده شده باشد. قیرگونی قدمتی چندین ساله دارد و بعد از کاهگل قدیمی ترین نوع عایق ساختمانی است که از دیرباز مورد توجه بشر بوده است. از آنجایی که ایران یک کشور نفت خیز می باشد لذا هزینه های تهیه قیرگونی نسبت به سایر عایق ها ارزان تر خواهد بود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در فردوس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فردوس می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در فردوس

چرا و در کجا ها باید از آسفالت استفاده کرد؟

آسفالت نوعی پوشش است که در پشت بام ها به قوام و دوام قیرگونی کمک شایانی می کند. البته نمی توان گفت که تنها کاربرد آسفالت در قیرگونی است. آسفالت یک ماده مخلوطی شکل سیاه رنگ است که از ترکیب قیر با شن و ماسه بدست می آید. نوع سنگریزه ها، درشتی و ریزی آنها و بی گوشه یا گوشه دار بودنشان در کیفیت آسفالت موثر است. برای عقد قرارداد آسفالت معابر و راه ها می توانید با شرکت ایزوگام گستران تهران ارائه دهنده انواع آسفالت سرد، گرم و حفاظتی تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران تهران آمادگی اجرای پروژه های خُرد و کلان آسفالت کاری را در راه ها و خیابان ها و کوچه ها و پارکینگ ها و حیاط و زمین و محوطه شهرک ها و پشت بام ها را دارد و این شرکت دارای تجهیزات پیشرفته ای جهت آسفالت و اسفالت کاری می باشد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با انواع آسفالت و نحوه ی اجرای پروژه های اسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فردوس تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان و مشاوران این شرکت در این زمینه بهره مند گردید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در فردوس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فردوس می باشند.

 

 

 

 

 

 قیر#فردوس #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی