ایزوگام قیرگونی آسفالت در اباذر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#اباذر  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در اباذر

 

ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آب، نم و رطوبت دشمن ساختمان است. نفوذ نم و رطوبت در پی ساختمان علاوه بر اینکه چهره درون ساختمان را زشت می کند و بوی نامطبوعی در هوای خانه متساعد می شود، رفته رفته موجب زنگ زدگی و خوردگی آهن ها شده و آجرها را نیز از بین می برد. بنابراین پیشگیری از نفوذ رطوبت یا به اصطلاح عایق کاری ساختمان یکی از واجبات در امور مربوط به ساختمان و ساختمان سازی است. البته اجرای درست و دقیق عایق کاری و نصب پوشش های رطوبتی نیز کاری مهم و تخصصی است که از عهده هر کسی بر نمی آید. هر روز عایق های جدیدی پا به عرصه ی ظهور می گذارند و میزان اطلاعات ما در مورد این عایق ها باید بیش از پیش باشد. از آنجایی که برای عایق کاری یک ساختمان، بایستی هزینه های زیادی را پرداخت کرد لذا باید به این نکته توجه داشت که برای پروژه های عایق کاری باید به شرکت های با سابقه و معتبر مراجعه کرد. در صورتی که برای اجرای این امر مهم، به شرکت ها یا افراد غیرمتخصص و متفرقه مراجعه کنید، هم امکان اجرای نادرست و ناقص وجود دارد، و هم ممکن است قیمت های آنها غیر معقول باشد. در این حالت بهترین انتخاب شرکت ایزوگام گستران است که هم اکنون در اباذر حضور فعال داشته و از نظر کیفیت ارائه خدمات و محصولات بین سایر رقبا زبان زد است. شرکت ایزوگام گستران در اباذر هم اکنون آماده اجرای تمامی پروژه های عایق کاری با ایزوگام، قیرگونی و آسفالت را دارد. با ما همراه باشید تا از جزء به جزء خدمات شرکت بیشتر مطلع شوید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اباذر

با پیشرفت تکنولوژی، عایق های رطوبتی نیز پیشرفت کرده و عایق های پیش ساخته جای خود را به عایق های قدیمی و سنتی داده است. ایزوگام یکی از انواع عایق های پیش ساخته است که این نوع عایق نیز با روی کار آمدن عایق های جدید نانو رفته رفته قدیمی شده است. گرچه هنوز هم عایق هایی همچون قیرگونی طرفداران خاص خود را دارد، اما در این جا می خواهیم قدری در مورد ایزوگام و مزایای استفاده از آن صحبت کنیم.

عایق رطوبتی ایزوگام دارای مشخصات استاندارد از پیش تعیین شده بوده و شما می توانید با مراجعه به برچسب روی ایزوگام این مشخصات را دریافت و در خصوص صحت یا عدم صحت آن تحقیق نمایید. وزن ایزوگام نسبت به سایر عایق های رطوبتی کمتر است و همچنین طریقه ی نصب ساده تری داد. از آنجا که برای نصب ایزوگام دیگر به حرارت دادن قیر نیازی نیست، لذا انرژی و وقت کمتری برای نصب صرف شده و همچنین بوی نامطبوع در فضا ایجاد نمی شود. کسانی که می خواهند به عنوان نصاب ایزوگام آموزش ببینند، پس از آموزش جذب کار می شوند و به سرعت می توانند در این زمینه مهارت های لازم را کسب نمایند. رول های ایزوگام کار حمل و نقل را نیز ساده کرده و چون این عایق در بسته بندی ارائه می گردد به راحتی می توان آن را حمل و نصب نمود.

امروزه ایزوگام های جدیدی وارد بازار شده که علاوه بر خاصیت نم گیری بسیار خوب و بالا، به خاطر داشتن سنگریزه های تزئینی جلوه ی زیبایی به فضای ساختمان می بخشند.

ایزوگام انواع و اقسام مختلفی دارد که اگر با مشاوران و متخصصان شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید، شما را در جریان انواع ایزوگام قرار می دهند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اباذر با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اباذر می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اباذر

یک روش سنتی ایزولاسیون که برای آب بندی سرویس های بهداشتی، پشت بام‌ ، لکه گیری‌ها و سایر موارد عایق کاری از ان استفاده می شود، قیرگونی است.قیرگونی از دو ماده قیر و گونی تشکیل می گردد.

ماده ی سیاه رنگ و به شکل خمیر که در آب بندی رطوبت و ساخت اسفالت  به کار می رود قیر است. قیر از تقطیر نفت خام در پالایشگاه های خیلی بزرگ به دست می آید.

نوعی پارچه یا به اصطلاح منسوجاتی که از فراوری الیاف کنف به دست می آید در واقع گونی است. برای نصب قیرگونی در میان لایه های قیر، گونی را قرار می دهند تا پایداری و انسجام قیرگونی را تضمین کند و الیاف گونی موجب تثبیت قیر می شود.

به دو روش یک لایه و دو لایه می توان قیرگونی را اجرا نمود:

تک لایه:ابتدا یک لایه قیر سپس یک لایه گونی و دوباره روی آن یک لایه قیر می ریزند.

دو لایه:ابتدا یک لایه قیر سپس روی آن یک لایه گونی و دوباره یک لایه قیرو روی آن یک لایه گونی و در آخر یک لایه قیر می ریزند.

نکته مهم: آهک و شفته آهکی قیر را فاسد می‌کنند و نباید در زیر قیرگونی از این ملات استفاده شود و برای این کار باید از ملات ماسه سیمان استفاده کرد.

ضخامت قیر گونی استاندارد در بین 2تا 3 سانتی متر است. و نباید این ضخامت بیشتر شود. چرا که قیرگونی نسبت به سایر عایق های رطوبتی سنگین تر است. و بام خانه را سنگین می کند.

معایب قیرگونی: از آنجایی که عایق قیرگونی یک عایق قدیمی است، لذا

قیرگونی معایبی نیز دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

  1. خطرناک بودن به علت داغی زیاد قیر
  2. پارگی  به علت نشست‌های احتمالی سازه ساختمان
  3. پوسیده شدن در گذشت زمان

شرکت ایزوگام گستران همه انواع خدمات قیرگونی تک لایه و دولایه را با هزینه و قیمتی استثنایی برای ساکنان اباذر ارائه می کند. شرکت ایزوگام گستران در خدمت شماست. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اباذر با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اباذر می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اباذر

شرکت ایزوگام گستران در اباذر پروژه های بسیار زیادی را در زمینه آسفالت و اسفالت کاری به انجام رسانده است و در این زمینه سابقه ی درخشانی را از خود به جا گذاشته است. شرکت ایزوگام گستران آماده عقد قرار داد با شرکت ها، افراد و همه کسانی است که پروژه های بزرگ و کوچکی در زمینه آسفالت معابر و اماکن دارند و مفتخر است 20 سال تجربه خود را برای خدمت رسانی به شما اهالی محله اباذر به کار گیرد و انواع آسفالت گرم، سرد، حفاظتی را با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز دنیا برای شما ارائه نموده و کلیه پروژه های خرد و کلان را چه برای راه سازی و جاده کشی و چه برای ورودی جلوی پارکینگ یا پشت بام ها با قیمت های خیلی مناسب و کیفیتی که قابل مقایسه با سایر رقبا نیست انجام دهد. برای مشاوره و گرفتن راهنمایی در خصوص قیمت آسفالت، فروش قیر، هزینه اسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران در اباذر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اباذر با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اباذر می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی