ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهران جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#شهران جنوبی  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی

شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از خسارت های جبران ناپذیری که به ساختمان ها وارد می شود، خسارات ناشی از نفوذ آب در پی ساختمان است. گاهی این نفوذ در کمال ناباوری بسیار وسیع بوده و تخریب های شدیدی را با خود به همراه دارد. اما نگران نباشید. جلوی ضرر را هر وقت بگیرید، سود کرده اید. پس همین حالا جلوی نفوذ هرگونه آب و رطوبت را در هر جای منزلتان هست بگیرید. ما به شما راه های خوبی را پیشنهاد می کنیم. شما جزء دسته شهروندان خوش شانسی هستید که هم اکنون در شهران جنوبی در همسایگی شما معتبرترین و با سابقه ترین شرکت در زمینه عایق کاری در خدمت شما قرار دارد. این شرکت سالهاست در زمینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی و فروش قیر، آسفالت و اسفالت کاری فعالیت داشته و دارد و پروژه های با کیفیتی را اجرا نموده است. شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی بابت اجرای پروژه های خود ضمانت اجرایی و بیمه نامه صادر می کند و همه مشتریان تا کنون از خدمات این شرکت راضی و خشنود بوده اند. همچنین شرکت دارای مشاورانی است که شما شهروندان و همسایگان گرامی ساکن شهران جنوبی می توانید با آنها در تماس بوده و از مشاوره های علمی و تخصصی آنها در زمینه عایق کاری بهره مند شوید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی

امروزه عایق های پیش ساخته زیادی وارد بازار شده است، که ساختارهای مختلفی دارند. یکی از این ساختارها، ایزوگام است که یکی از انوع عایق های بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و توسط شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی در برندهای مختلفی ارائه می گردد. ایزوگام دلیجان یکی از بهترین انواع ایزوگام بوده و در سرما و گرما انعطاف پذیری بالایی دارد. ایزوگام نصب شده توسط شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی دارای کیفیت بالایی بوده و این نوع ایزوگام در برابر انقباض و انبساطی که بر اثر تغییرات ناگهانی دما در طی شبانه روز اتفاق می افتد مقاوم است. و این تغییرات دما موجب ترک خوردگی و خرابی ایزوگام نمی گردد.

ایزوگام ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و نمایندگی ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی برای نصب آن تجهیزات به روز و پیشرفته ای را دارد که در اختیار نصابان حرفه ای و با تجربه قرار می گیرند. شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به نصب ایزوگام، اعلام قیمت ایزوگام، برآورد هزینه های نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان و ترمیم ایزوگام بوده و سالهاست که در این زمینه فعالیت می کند. برای آشنایی با فعالیت های شرکت و مشاوره در خصوص ایزوگام با همکاران و مشاوران شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی تماس بگیرید تا بیشتر در جریان خدمات شرکت قرار بگیرید.

عایق رطوبتی ایزوگام که بسیار مقاوم بوده و طول عمری حدوداً 10 ساله دارد، از جمله عایق های رطوبتی پر طرفدار در کشور ماست که برای هر جایی قابل استفاده می باشد. حتی برخی از انواع ایزوگام حالت تزئینی داشته و به خاطر براق بودن و زیبایی آنها بیشتر در موارد خاص استفاده می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهران جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهران جنوبی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی

وقتی صحبت از عایق کاری به میان می آید نمی توانیم در این خصوص نقش قیر را نادیده بگیریم. چرا که قیر از دیرباز به عنوان یک ماده که مقاومت و نفوذناپذیری زیادی در مورد آّب و رطوبت شناخته شده است. قیر ماده ای است که به صورت مایعی سیاه رنگ یا قهوه ای رنگ البته قهوه ای تیره و سوخته از تقطیر نفت خام حاصل می گردد و از ارکان اصلی و مواد اولیه تشکیل دهنده هر نوع عایق رطوبتی است. همان طور که آشنایی دارید، ایزوگام نیز از قیر تهیه شده است.

در این قسمت می خواهیم اطلاعاتی را در خصوص قیر و عایق پیشینه دار قیرگونی ارائه نماییم.

اولین اینکه توجه داشته باشید عایق قیرگونی بیشتر مناسب فضاهای داخلی ساختمان است و اگر قرار است در فضاهای بیرونی همچون پشت بام مورد استفاده قرار گیرد باید حتما یک لایه پوشش مقاوم همچون آسفالت یا سیمان بر روی آن کشیده شود. برای نصب قیرگونی بایستی قیر را حرارت داد تا غلظت آن به حد مطلوب برسد و پس از آن باید قبل از اجرای پروژه های قیرگونی سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار پاک کرد. همچنین باید توجه داشت که سطحی که می خواهیم قیرگونی کنیم کفپوشی از گچ، آهک و ترکیبات آهکی نداشته باشد. چرا که در این صورت قیر از بین می رود. اگر سطح دارای چنین شرایطی باشد قبل از اجرای قیرگونی باید یک لایه سیمان کشیده و صبر کنیم تا کاملاً خشک شود. پس از آن می توانیم قیرگونی یک لایه یا دو لایه را بسته به انتخاب مشتری روی بام نصب نماییم. توجه داشته باشید که شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی قیرگونی را با استفاده از قیر و گونی درجه یک و عالی انجام می دهد و پس از آن کلیه مراحل تست و آزمایش را انجام داده و خیال مشتری را از بابت غیرقابل نفوذ بودن آن راحت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نصب قیرکونی، قیمت قیرگونی، هزینه نصب و فروش قیر با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهران جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهران جنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی

خدمتی دیگر که توسط شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی ارائه می شود، خدمات آسفالت و آسفالت کاری است. حال ابتدا به شرح توضیحی در خصوص آسفالت می پردازیم و سپس تخصص آسفالت کاران شرکت ایزوگام گستران در شهران جنوبی را بیان می کنیم.

آسفالت در واقع مخلوطی از شن، ماسه و قیر است که برای سطح جاده ها، باند فروگاه همچنین پشت بام خانه ها به کار می رود. آسفالت انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

آسفالت در انواع گرم، سرد و حفاظتی با ساختارهای ترکیبی یکسان اما کاربردهای متفاوت وجود دارد.

آسفالت پوششی مناسب است که پس از اجرای قیرگونی برای ثبات و قوام قیرگونی به کار می رود. آسفالت کاران شرکت ایزوگام گستران بسیار ماهر بوده و هم توان اجرای پروژه های آسفالت کاری با استفاده از تجهیزات صنعتی و پیشرفته را داشته و هم توان اجرا با استفاده از تجهیزات دستی را دارد. آسفالت کاری پوشش مناسبی برای معابر و جلوی ورودی پارکینگها نیز می باشد. شرکت ایزوگام گستران پروژه های موفقی را در زمینه آسفالت و اسفالت کاری اجرا نموده است. این شرکت آمادگی لازم برای همکاری با شهرداری ها و ارگان های خصوصی و دولتی را دارد و برای کارهای خود فاکتور رسمی و ضمانت نامه نیز صادر می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهران جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهران جنوبی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی