منطقه05

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#منطقه 5  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 5 تهران

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 5 تهران ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

خدمت مردم اهالی منطقه 5 عرض می شود که

ایزوگام سقف ساختمان یکی از موارد پشت پرده است که همه سود می برند. گزارش ها نشان داده اند که عایق بندی آب فقط 1٪ از هزینه های ساخت و ساز ساختمان را به خود اختصاص می دهد ، اما در صورت نادیده گرفتن ، می تواند مسئولیت تقریبا 90٪ خسارت های موجود در سیستم ایزوگام باشد. عمل ایزوگام کاری ساختمان به سده هایی باز می گردد که تکنیک های مختلف مورد استفاده شامل قیر ، ورق فلزی ، پلی اورتان مستقر و غیره استفاده می شده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابداع ایزوگام، ساختمان ها از هر لحاظ بابت رطوبت و نشتی آب سقف خود را ایمن کرده اند. شرکت ایزوگام گستران در طی سال ها فعالیت و ممارست در فروش ایزوگام و ایزوگام کاری این افتخار را دارد، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

کدام نقاط در یک ساختمان باید مجهز به سیستم ضد آب باشند؟

زیرزمین ساختمان

آشپزخانه ، توالت و حمام

مناطق بالکن

تراس پشت بام (سقف)

استخر-مخزن آب

شاید تصور شود که ایزوگام کاری فقط در سقف منزل استفاده می شود، ولی برخلاف تصور عموم ایزوگام کاری در مناطق دیگری از جمله: زیر زمین به خاطر داشتن رطوبت بالا و نم دهی زیاد و حتی مناطقی از آشپزخانه و توالت و حمام و بالکن منزل هم استفاده می شود. البته این نکته هم حائز اهمیت است که ضد آب بودن همیشه ایزوگام کاری نیست.

ضد آب بودن مانع از ورود آب و بخار می شود. برای پر کردن شکاف ساختاری و حرکت مفید است. انواع مختلفی از ضد آب وجود دارد. غشای ورق ، مایع ، بنتونیت ، سیمان سازی. بنابراین انتخاب بهترین روش ضد آب بودن بسیار مهم است. در زیر چند نوع ضد آب ارائه شده است.

ضد آب سیمانی

 

غشای ضد آب مایع

ضد آب قیر

 

ضد آب پلی اورتان

و ایزوگام

شرکت ایزوگام گستران با سالها تجربه و دانش تخصصی در زمینه ضد آب نمودن نقاط مختلف منزل آماده ارائه خدمات فروش ایزوگام با قیمت مناسب و ایزوگام کاری و حتی ترمیم ایزوگام های شما است. اهالی محترم منطقه پنج با خیالی راحت تمام موارد مربوط به ایزوگام را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید و دیگر نگران هزینه های نصب ایزوگام کاری و قیمت ایزوگام در منطقه 5 نباشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه پنج تهران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان و همچنین بازدید در اولین فرصت به شما مشتریان عزیز منطقه پنج تهران می باشد.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه پنج تهران

شرکت ایزوگام گستران به منظور تکمیل فرآیند خدمات خود در منطقه پنج تهران اقدام به فروش قیر با کیفیت و درجه یک به همراه قیرگونی درست و اصولی کرده است. هزینه فروش قیر در این منطقه توسط شرکت ایزوگام گستران به شدت اقتصادی بوده و تمامی نیاز های مد نظر را تامین می کند.

هیدروکربن مبتنی بر قیر ، متراکم ، بسیار چسبناک و نفتی که در رسوباتی از قبیل ماسه های روغنی و دریاچه های قیر (قیر طبیعی) یافت می شود یا به عنوان مانده تقطیر نفت خام (قیر تصفیه شده) حاصل می شود. در برخی مناطق ، به ویژه در ایالات متحده ، قیر معمولاً آسفالت نامیده می شود ، اگرچه این اسم تقریباً بطور جهانی برای مواد سنگ فرش ساخته شده از مخلوط شن ، شن و ماسه و سایر مواد پرکننده در یک باند قیر استفاده می شود. قیر را غالباً تار یا زمین نیز می نامند - هرچند ، به درستی ، تار یک محصول جانبی از کربن زغال سنگ است و زمین در واقع از تقطیر تار ذغال سنگ بدست می آید.

قیر توسط سازمان زمین شناسی ایالات متحده به عنوان یک روغن فوق سنگین با وزن API کمتر از 10 درجه و ویسکوزیته بیشتر از 10،000 سانتریفوژ تعریف شده است. در دماهایی که معمولاً در کانسارهای طبیعی دیده می شود ، قیر جریان نخواهد یافت. برای اینکه از طریق لوله منتقل شود ، باید گرم شود و در بعضی موارد با روغن سبک تر رقیق شود. تراکم و ویسکوزیته خود را مدیون ترکیب شیمیایی آن است. عمدتا مولکولهای بزرگ هیدروکربن معروف به آسفالتین و رزینها ، که در روغنهای سبکتر وجود دارند اما در قیر بسیار متمرکز هستند. بعلاوه ، قیر غالباً حاوی مقادیر زیادی فلزات ، مانند نیکل و وانادیوم و عناصر معدنی غیر فلزی مانند نیتروژن ، اکسیژن و گوگرد است. بسته به نوع استفاده قیر در آن ، این عناصر ممکن است آلودگی هایی باشند که باید از محصول نهایی خارج شوند. تا کنون بیشتر قیر تصفیه شده در سنگ فرش آسفالت و کاشی های بام ، به عنوان مقدار زیادی از قیر طبیعی استفاده می شود. با این حال ، بیشتر قیرهای حاصل از ماسه های نفتی کانادا به روغن خام مصنوعی ارتقا یافته و برای تبدیل به طیف کاملی از فرآورده های نفتی ، از جمله بنزین ، به پالایشگاه ها ارسال می شوند.

برای داشتن قیر خوب و استاندار به شرکت ایزوگام گستران اعتماد کنید. این شرکت از بهترین فرآورده های نفتی قیر در ایران استفاده کرده و با نیروهای زبده و کارآمد اقدام به قیر گونی می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه 5 تهران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان با بازدید در اولین فرصت از مجموعه شما در منطقه پنج تهران می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه پنج تهران

شرکت ایزوگام گستران در زمینه فروش آسفالت و اسفالت کاری در منطقه پنج تهران در خدمت شما مردم عزیز و شریف می باشد. شما مردم منطقه پنج تهران لایق بهترین ها هستید. قیمت مناسب آسفالت و اسفالت کاری با خبره ترین افراد و بهترین تجهیزات فقط در مجموعه شرکت ایزوگام گستران یافت می شود.

آسفالت ، سیاه و قهوه ای مانند نفتی که قوام دارد از مایع چسبناک تا جامد شیشه ای متفاوت است. این یا به عنوان باقیمانده از تقطیر نفت یا از رسوبات طبیعی بدست می آید. آسفالت از ترکیبات هیدروژن و کربن با نسبت های جزئی ازت ، گوگرد و اکسیژن تشکیل شده است. آسفالت طبیعی (همچنین به آن brea گفته می شود) ، که اعتقاد بر این است که در مراحل اولیه در تجزیه رسوبات دریایی آلی به نفت تشکیل می شود ، از نظر شخصیتی حاوی مواد معدنی است ، در حالی که آسفالت نفتی باقیمانده ندارد.

آسفالت هنگام گرم شدن نرم می شود و تحت شرایط خاصی الاستیک است. خصوصیات مکانیکی آسفالت از اهمیت کمی برخوردار است به جز زمانی که از آن به عنوان چسب یا چسب استفاده می شود. کاربرد اصلی آسفالت در سطح جاده ها است که ممکن است از طرق مختلفی انجام شود. درمان های "لایه گرد و غبار" سبک ممکن است با تکرار ساخته شود تا یک سطح سخت تشکیل شود ، یا یک ذره گرانول به یک روکش آسفالت اضافه شود ، یا ممکن است مواد زمینی از سطح جاده با آسفالت مخلوط شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه پنج تهران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان و همچنین بازدید در اولین فرصت به شما مشتریان عزیز منطقه پنج تهران می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی