ایزوگام در غرب تهران نصب ایزوگام در غرب تهران

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

عکس ایزوگام-یزوگام در غرب تهران

با توجه به این که آب بندی و عایق بندی ساختمان ها جز مهم ترین کارهای است که باید برای ساختمان ها اجرا کرد و از این رو بهتر است از بهترین ایزوگام را برای پشت بام،سرویس ها و دیواره ها و ... مورد استفاده قرار دهیم. اگر چه طریقه اجرای ایزوگام به طور صحیح صورت نگیرد نگرانی و خراب کاری زیادی برای ساختمان به وجود می آید. و هزینه های خرید ایزوگام نیز بی فایده خواهد بود. در این مقاله قصد داریم طریقه نصب ایزوگام  غرب تهران بر روی پشت بام را به شما شرح میدهیم.

 

مراحل اجرای صحیح ایزوگام


تمیز کردن سطح محل عایق کاری  ابتدا قبل از اجرای نصب ایزوگام اقدام به تمیز کردن سطح محل نموده و سپس تمامی و سایل پشت بام اعم از انتن ها ، کولر ها برداشته شود و در اخرقسمت های که نیاز به شستن باشد را شسته شده و خشک شود.



. زیرسازی تو اولویت های مهم اجرای ایزوگام می باشد و بهتر است این قسمت از اجرا را را به صورت اصولی و دقیق انجام داد. ابتدا تمام برامدگی های سطح محل ایزوگام را هم سطح کرده و در جا های که آب در پشت بام جمع میشود را اقدام به رفع این مشکل کرد و با استفاده از ملات آن قسمت ها پر کرده و با درست کردن شیب محل ایزوگام و مطمعن شدن از جمع نشدن آب زیرسازی را به اتمام می‌رسانیم.



استفاده از قیر در صورتی که سطح محل ایزوگام ، زیرکار نامناسبی داشته باشد. بهتر است یک لایه قیر در تمامی قسمت های سطح پشت بام کشیده شود.و در صورتی که سطح محلایزوگام ترک داشته باشد ، قسمت های ترک با استفاده از قیر و گونی گرفته شود.


4- نصب ایزوگام  با رعایت کردن تمامی مراحل بالا، اقدام به نصب ایزوگام میکنیم. ابتدا برای شروع نصب ایزوگام ، ایزوگام را از قسمت تخلیه آب (ناودان) پهن میکنیم ، و سپس ایزوگام را بطور صحیح اندازه گیری کرده و بعد از اندازه گیری ایزوگام را لوله کرده و با حرارت مناسب اقدام به نصب ایزوگام میکنیم. توجه داشته باشید که در هر قسمت از ایزوگام باید 10cm ایزوگام بر روی ایزوگام بیوفتد تا به طور صحیح قسمت های لبه ایزوگام آب بندی شود و با ماله کشی منظم، تمام درز های ایزوگام گرفته شود. در جاهای که نیاز به تیکه کاری ایزوگام دارد. تیکه ایزوگام باید به اندازه مناسب مشخص بریده شود و به طرز صحیح بر قسمتی که نیاز به تیکه ایزوگام دارد را در غرب تهران بچسبانیم.


برای نصاب حرفه ای و با تجریه با شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید.

 عکس ایزوگام-یزوگام در غرب تهران-اجرای ایزوگام

 

برای نصب ایزوگام این نکات باید توجه داشت


.شیب پشت بام باید دقیق باشد و در هیچ جای از پشت بام آب جمع نشود.در صورت وجود این مشکل باید اقدام به رفع این مشکل کرد.
. در زمان نصب ایزوگام باید به شرایط آب و هوا را کامل در نظر بگیریم و در هوای که بسیار سرد است اجرای ایزوگام توصیه نمیشود. ود در حین نصب ایزوگام نباید به هیچ وج بارندگی باشد.

. سطح محل ایزوگام در غرب تهران باید تمیز و خشک باشد و بدون کوچک ترین گرد و خاک باشد.

 

.در قسمت های که احتمال آب دهی آن زیاد است را آن محل را دولایه ایزوگام کرده و سطح محل کولر را نیز بهتر است از دولایه استفاده کنیم. و در حین کار باید تمام مراحل مالا کشی به صورت منظم کشیده شود و همه قسمت ها به هم جوش بخورد.

 

.برای اجرای اصولی ایزوگام درغرب تهران از نصاب های کاربلد استفاده کنیم.

 


برای اطلاع از نزدیک ترین نمایندگی ما به منطقه سکونت شما و برای نصب و اجرای ایزوگام با ما تماس بگیرید.


 

چرا برای نصب ایزوگام در غرب تهران از نصابان شرکت ایزوگام گستران استفاده کنیم؟

شرکت ایزوگام گستران با تجربه بالا که دارد در انتخاب نصاب های خود نهایت دقت را دارد. در انتخاب نصابان های ایزوگام افرادی که داری مهارت و تجربه بالارا در غرب تهران  دارد در این شرکت کار میکنند و در طول فعالیت خود در تهران کرج و غرب تهران با بیش از هزار نمونه کار موفق در نصب ایزوگام و با رزمه بالا خدمات نصب ایزوگام در را اریه میکنند.جهت مشاوره و بازدید با شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید.

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی