ایزوگام در کوی نصر-نصب ایزوگام در پردیسان -قیمت ایزوگام در شهرک آزمایش

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

نصب و اجرای ایزوگام در منطقه و محله های کوی نصر، پردیسان و شهرک آزمایش با نمونه کار بسیار در این مناطق کلیه خدمات ایزوگام کاری و عایق کاری با هزینه و قیمت مناسب تر از سایر شرکت ها را در نیم فصل سال ۹۹ با افراد توانا و آماده کار و آموزش دیده را با رعایت کامل اصول انجام کار و رعایت نظافت محل ایزوگام کاری را در محله کوی نصر ، پردیسان و شهرک آزمایش را به نحوه صحیح با شما عزیزان ارایه میکنیم.
در شرایط کنونی با توجه به ساخت ساز های متعدد استفاده از عایق کاری و ایزوگام امر حیاتی میباشد. و در همه ساختمان ها در کوی نصر،پردیسان و شهرک آزمایش از عایق های رطوبتی با جنس و با کیفیت خوب باید استفاده شود،تا در روزهای اینده به مشکل از قبیل نم برخورد نکنیم.
عمر مفید ایزوگام ۱۰ سال می باشد و در طول این ده سال باید طرز صحیح نگهداری از ایزوگام را به خوبی رعایت کرده تا بتواند عایق مناسبی برای ساختمان شما باشد. برخی افراد در محله های کوی نصر ، پردیسان و شهرک آزمایش در حفظ و نگهداری ایزوگام کوتاهی می کنند. برای مثال موقع راه اندازی کولر ها ، زیر پایه کولر را روی ایزوگام میگزارند و این باعث میشود که پایه های کولر، ایزوگام را زخمی کرده و به مرور زمان این کار باعث نم دهی به ساختمان میشود.و یا در مواردی مشاهده میشود که انتن های تلوزیون را با کچ و آجر محکم میکنند و از گذاشتن شی زیر آنتن های خود داری میکنند،این عوامل باعث میشود عایق کاری به مشکل بخورد.برای اجرای بهتر ایزوگام در کوی نصر، پردیسان و شهرک آزمایش در فصل تابستان اقدام به نصب و عایق کاری پشت بام کنیم خود کنیم.زیرا در فصل تابستان با توجه به تابش نور خورشید نبود رطوبت عایق کاری مناسبی در این فصل صورت میگیرد و این باعث میشود ماندگاری بیشتری ایزوگام در کوی نصر،پردیسان و شهرک آزمایش شود.برای افزایش طول عمر ایزوگام سطح محل تمیز بودن و خشک بودن مهم است و هر چقدر سطح محل ایزوگام صاف باشد نصب ایزوگام موفق تر خواهید داشت.


جهت مشاوره و بازدید از محل عایق کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.



در برخی موارد سوال می شود آیا در موقع بارش باران و برف امکان اجرای ایزوگام است یا نه؟
در باره این سوال بهتر است بگوییم که نصب ایزوگام در موقعی که کف محل عایق کاری خیس باشد به خوبی عایق کاری نمی شود و بهتر است نصب ایزوگام در موقعی که هوا آفتابی و کف محل ایزوگام خشک است عایق کاری شود. شما می می‌توانید با چک کردن پشت بام و میزان عمر ایزوگام پشت بام تان احتمال نشتی آب را تشخیص بدهید و در صورتی که بندهای ایزوگام باز شده باشد و یا ایزوگام از قسمت دیواره ها کنده شده باشد و یا ایزوگام سوراخ شده باشد ‏ قبل از به وجود آوردن مشکل اقدام به رفع آن نموده و آن قسمت ها را با ایزوگام ترمیم کرده و یا لکه گیری کنیم و در ادامه بهتر است ابن نکات را راعایت کنید و طرز صحیح نگهداری از ایزوگام را یاد بگیرید ودر موقعی که احساس کردید که امکان دارد نم از پشت بام به خانه هایتان بیاید در اسرع وقت به شدت مشکل کنید و بهتر است برای اینکه هزینه شما کمتر شود آن قسمت را ترمیم یا لکه گیری کنید.

 


مطالب بایگانی شده درباره  ایزوگام

قیمت اجرای ایزوگام در سال 99

ایزوگام در منطقه دو تهران

ایزوگام در تهران

نصب و اجرای ایزوگام

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی