ایزوگام قیرگونی آسفالت در هفده شهریور

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در هفده شهریور  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در هفده شهریور  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

امروز می خواهیم به همه ی اهالی محترم محله ی هفده شهریور خبر خوشی را بدهیم!!! اهالی خوب و مهربان محله ی هفده شهریور، اگر هم اکنون می خواهید فکری به حال سقف خانه هایتان کنید، اگر قصد دارید به یک عایق کار مطمئن زنگ بزنید و عایق کاری منزل خود را به آنها بسپارید، کافی است نگاهی به همسایگی خود بیاندازید. بله درست در همسایگی شما شرکت ایزوگام گستران با کادری کارآزموده و مجرب برای خدمت رسانی به شما در انجام امور عایق کاری و اجرای پروژه هایی همچون نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در خدمت شما می باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه ی موارد ذکر شده یعنی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران و مشاوران خبره شان تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در هفده شهریور  منطقه 14

یکی از اتفاقات خوشایند این روزها، پدید آمدن یک عایق بسیار خوب و آماده به نام ایزوگام است. شرکت ایزوگام گستران عرضه کننده ی انواع ایزوگام های مرغوب از انواع برندها و ایزوگام دلیجان می باشد. این شرکت آمادگی عقد قرار داد با همه ی شرکت ها و افراد را داشته و پروژه های خود را بیمه می کند. شما با مشاوران شرکت ایزوگام گستران می توانید علاوه بر افزودن اطلاعات خود در زمینه ی ایزوگام، می توانید عایق مناسبی را هم برای ساختمان خود در هفده شهریور انتخاب نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در هفده شهریور  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هفده شهریور  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هفده شهریور  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در هفده شهریور  منطقه 14

استفاده از عایق قیرگونی نیز بسیار عالی می باشد. در شرکت ایزوگام گستران عایق قیرگونی نیز ارائه می گردد شما می توانید هم قیر و گونی را جداگانه تهیه کنید و هم کل پروژه ی خود را به ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در هفده شهریور  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هفده شهریور  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هفده شهریور  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در هفده شهریور  منطقه 14

با آسفالت و آسفالت کاری بیشتر آشنا شوید.

پارامترهاي مؤثر در انتخاب قیر در آسفالت متخلخل

همانطور که ذکر شد، به علت بافت باز آسفالت متخلخل، لایه نازك قیر سریع تر دچار هوازدگی شده و در نتیجه اکسیداسیون زودتر قیر، موجب شکنندگی و خرابی می شود. به همین دلیل استفاده از قیرهاي با ویسکوزیته زیاد ترجیح داده نمی شود. زیرا قیر سخت، سریعتر به نقطه بحرانی سختی می رسد. در انتخاب نوع قیر عوامل دیگري نظیر آب و هوا و حجم ترافیک نیز باید مورد نظر قرار گیرد. قیرهاي نرم در آب و هواي گرم تمایل به رو زدن دارند و این پدیده منشأ ایجاد تغییرشکل هاي پلاستیک در سطح راه می شود. استفاده از قیرهاي سخت در مناطق سردسیر باعث می شود قیر زودتر به نقطه شکنندگی برسد. PG در ایالت اُنتاریو در انجام آسفالت متخلخل، قیرها براساس درجه عملکردي انتخاب می شوند و سه نوع قیر – 58 استفاده می شوند. یک تحقیق در مورد آسفالت متخلخل نشان داد که کمبود سختی PG 58-34 ،PG 52-34 ،28 تأثیر قابل ملاحظه اي در عملکرد آن دارد. بنابراین توصیه می شود درجه قیر دو شماره بالاتر از آنچه به طور طبیعی .[21] (NAPA, مورد نیاز می باشد، انتخاب شود ( 2003 استفاده می شود. مؤسسه فرانکلین توصیه PG 70- از قیر 28 PG 58- بنابراین در آنتاریو در مواردي بجاي قیر 28 .(Thelen 5 درصد وزنی مخلوط آسفالتی انتخاب گ ردد ( 1978 / نمود قیر مورد استفاده در مخلوط آسفالتی 5 (NAPA 6 درصد وزنی انتخاب گردد ( 2003 / 5 تا 5 / همچنین توصیه می شود قیر در مخلوط آسفالتی در محدوده 5 در انتخاب نوع قیر براي مخلوطهاي با دانهبندي باز به معیار ترافیک توجه نمود و براي ترافیک متوسط NCAT دو درجه سفتتر از قیر مورد نیاز در ،PG ، و بالا توصیه می نماید که از قیر با سختی بالا ( در مبناي درجه عملکردي شرایط معمول آب و هوایی، استفاده می شود) به همراه اضافه کننده هایی چون فیبر و یا پلیمر براي رسیدن به

مطلوبیت لازم استفاده شود و براي ترافیک پایین تا متوسط قیر معمولی اصلاح شده با پلیمر یا فیبر را توصیه می  0 درصد را نسبت به وزن کل توصیه می / 0 و 4 / براي افزودنی فیبر سلولوزي و یا فیبر معدنی مقدار 3 NCAT . نماید استفاده می شود. (ASTM D6390) 0 درصد بسته به نتایج تست جاري شدن قیر 1 / 0 تا 5 / نماید. بطور معمول از 2 بنابراین مهمترین پارامترهاي مؤثر در انتخاب قیر در آسفالت متخلخل عبارتند از:

- جاري شدن قیر

- دانه شدگی آسفالت

- عریان شدگی

- مقاومت فشاري، برشی و خمشی مخلوط آسفالتی

- هوازدگی

- ترافیک

- نوع آسفالت متخلخل

جاري شدن قیر

یکی از مشکلات مخلوط آسفالتی متخلخل، جاري شدن قیر از دانهبندي بدلیل ویسکوزیته کم یا میزان قیر زیاد می باشد. این مشکل میتواند به صورت روان شدن قیر از عقب کامیون نیز مشاهده گردد. در این مشکل، علاوه بر قیر ممکن است ترکیبی از قیر، افزودنی ها و مصالح دانه ریز جریان یابد. روش متداول براي حل این مشکل افزودن فیبر سلولز یا پلیمر به منظور افزودن ویسکوزیته قیر می باشد. معمولاً از آزمایش اشلنبرگر 3 براي تعیین میزان قیر مناسب جهت جلوگیري از روان شدن در هنگام حمل 3 میزان قیر و تأثیر آن در جاري شدن در یک نمونه - مخلوط آسفالتی و اجراي آن استفاده می شود. مخلوط مورد آزمایش نشان داده شده است. استفاده ASTM D6390- براي تعیین خصوصیات جاري شدن قیر در آسفالت متخلخل از استاندارد شماره 99 می شود، که روش انجام این آزمایش در بخش مربوط به طرح اختلاط به طور کامل آمده است.  NAPA ) 0 درصد باشد / توصیه شده است، میزان قیر جاري شده قابل قبول براي آسفالت متخلخل کمتر از 3 6/ 6 و 5 ،5/ و میزان قیر 5 PG 64- 2003 ). این آزمایش روي مخلوط آسفالتی متخلخل با قیر عملکردي 28نیز انجام می شود PG 70- درصد انجام می شود. همچنین این آزمایش روي قیر اصلاح شده پلیمري 28 مقدار جاري شدن با قیرهاي مختلف و افزودنی هاي متفاوت ارائه شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در هفده شهریور  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله هفده شهریور  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هفده شهریور  منطقه 14  می باشند.

 

 

 

 

هفده شهریور #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی