ایزوگام قیرگونی آسفالت در میدان بهاران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در میدان بهاران منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در میدان بهاران منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

خبری که این روزها اهالی محله ی میدان بهاران را بسیار خوشحال کرده است این است که شرکت ایزوگام گستران در این محله اقدام به ارائه ی خدمات بسیار ارزشمندی از جمله نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری نموده است. این شرکت در راستای خدمت رسانی به مردم محله ی میدان بهاران خدمات خود را با شرایط ویژه ارائه می نماید. برای دریافت خدمات از شرکت ایزوگام گستران کافی است با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در میدان بهاران منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران همچنین خدمات بسیار خوبی را در راستای ارتقای سطح سلامت روان و آرامش مردم محله میدان بهاران اجرا نموده و آن انجام پروژه های تضمین شده ی نصب ایزوگام می باشد. این شرکت ایزوگام با کیفیت خود را از شرکت ایزوگام گستران تهیه می نماید و به دیگران عرضه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در میدان بهاران منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله میدان بهاران منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میدان بهاران منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در میدان بهاران منطقه 17

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در میدان بهاران منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله میدان بهاران منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میدان بهاران منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در میدان بهاران منطقه 17

مخلوط آسفالت گرم و يا بتن آسفالتي را بايد با كارخانه آسفالت كه ظرفيت و مشخصات آن متناسب با حجم عمليات مورد پيمان باشد تهيه نمود . كارخانه بايد آنچنان طرح شده باشد كه بتواند آسفالت يكنواخت منطبق با مشخصات فني را توليد نمايد. انتخاب كارخانه هاي تمام خودكار و يا نيمه خودكار بايد با توجه به خصوصيات هر پروژه در و يا نظير و M مشخصات خصوصي تصريح شود. تهيه آسفالت با كارخانه هايي كه با مشخصات آشتو 156 شرايط مشروحه در اين فصل برابري نداشته باشد، به ه يچ وجه مجاز نخواهد بود . در هر حال نوع و مشخصات كارخانه بايد قبل از استقرار و نصب به تصويب دستگاه نظارت برسد . ضمن آنكه در حين بازرسي و كنترل شود. T انجام كار نيز مطابق آشتو 172

مشخصات عمومي كارخانه آسفالت

الف: يكنواختي

كارخانه بايد آنچنان طرح شده باشد كه هنگام كار بتواند محصول منطبق با فرمول كارگاهي و ارزش هاي فني مشخصه را ب ه طور يكنواخت و در درجه حرارت ابلاغ شده با رعايت ١٠ ± درجه توليد نمايد.

ب: مخازن قير

مخازن قير كارخانه بايد مجهز به ادوات و وسايل لازم جهت گرم كردن قير طبق حرارت مندرج در اين فصل باشد . عمل گرم كردن بايد توسط لوله هاي روغن، يا بخار يا دستگاه هاي الكتريكي و يا وسايل مناسب قابل قبول ديگر انجام پذيرد . تماس مستقيم شعله آتش با بدنه مخازن قير به هيچ وجه مجاز نيست و در صورت كاربرد بايد از يك لايه آجر نسوز حايل بين بدنه مخازن و شعله استفاده شود . كارفرما و دستگاه نظارت موظف است از كار كردن دستگاه هايي كه در آن شعله بابدنه مخازن قير تماس مستقيم دارند ، جلوگيري نمايد . نصب پمپ هاي لازم جهت رفت و برگشت مداوم قير ١ در تمام دوره كار ضروري است. در مواقعي كه پمپهاي مخزن كار مي كند سر لوله تخليه قير بايد پايين تر از سطح قير در مخزن قرار داده شود و ظرفيت مخزن بايد به مقداري باشد كه بتواند مصرف حداقل يك روز كار را تأمين نمايد . هريك از مخازن قير بايد مجهز به حرارت سنجي باشد كه بتواند درجه حرارت قير درون مخزن را نشان دهد.

پ: سيلوهاي سرد

كارخانه آسفالت بايد حداقل به سه سيلوي سرد مكانيك ي دقيق براي تغذيه مصالح سنگي به واحد خشك كننده كارخانه مجهز باشد تا بدين وسيله محصول يكنواخت با حرارت ثابت بدست آيد . اين سيلوهاي تغذيه كنند ه بايد قادر باشند كه مصالح سنگي را در سيستمهايي كه قبلا تعيين شده و تا حداكثر اندازه هاي موردنظر توسط تسمه نقاله وارد واحد خشك كننده كنند . براي خروج يكنواخت و ٢ ميليمتر باز باشد . هرگاه / بدون مانع مصالح درشت، دريچه خروجي سيلوهاي سرد نبايد كمتر از ٥ بيشتر از يك تسمه نقاله به كار رود ، هر يك از تسمه نقاله ها بايد به صورت يك واحد جداگانه مصالح را تغذيه نموده و كنترل سيستم هريك از آنها نيز مي بايستي در اطاق فرمان مركزي كارخانه نصب شود.

ت: واحد خشك كننده

اين واحد شامل يك استوانه خشك كننده گردان است كه بايد مصالح را خشك و گرم نموده و بي آنكه بر روي دانه هاي سنگي پوشش و يا دوده ناشي از سوخت ناقص و يا روغن سوخته باقي گذارد ، آن را تا حد رطوبت مورد نظر كاهش داده و سپس به درجه حرارت تعيين شده در مشخصات اين فصل افزايش دهد . اين واحد بايد بتواند بطور مداوم مصالح را در حر ارت لازم و ظرفيت پيش بيني شده وارد سيلوهاي گرم نمايد . واحد خشك كننده بايد مجهز به يك حرارت سنج دقيق و مطمئن باشد كه بتواند درجه حرارت مصالح خروجي را در هر لحظه نشان دهد.

ث: سرندها

براي تفكيك دانه هاي مصالح سنگي با ابعاد و سيستمهاي گوناگون، كارخانه بايد حد اقل داراي چهار سرند بوده كه ظرفيت عادي اين سرندها قدري بيشتر از ظرفيت كامل واحدهاي مخلوط كننده و خشك كننده باشد . سرندها بايد داراي بازدهي باشند كه دانه بندي آنها همواره ثابت و يكنواخت بوده و حد مجاز تغييرات دانه بندي مصالح آنها در هر يك از سيلوهاي گرم از مقادير مشخص تجاوز ننمايد.

ج: سيلوهاي گرم

سيلوهاي گرم بايد به محفظه هاي مختلف تقسيم شده باشند تا بتوان مصالح سنگي دانه بندي شده را كه توسط سرندها تفكيك مي شود ب ه طور جداگانه انبار نمايد . سيلوها بايد داراي لوله سرريزي باشند تا از تداخل مصالح هر يك از سيلوها با ديگري جلوگيري كند . مصالح سرر يز شده را بايد مردود تلقي نمود. سيلوهاي گرم بايد مجهز به علائم اخباري خالي شدن مصالح و نيز حرار ت سنجهاي دقيق و مطمئن باشند . حداقل سه سيلوي گرم براي كارخانه ضرورت دارد و براي فيلر نيز يك سيلوي جداگانه بايد فراهم نمود . سيلوي فيلر بايد در پايان كار روزانه تخ ليه و روي آن پوشيده شود تا رطوبت در آن نفوذ نكند . براي هر يك از سيلوهاي گرم بايد وسيله اي جهت نمونه گيري مصالح سنگي تهيه گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در میدان بهاران منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله میدان بهاران منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میدان بهاران منطقه 17 می باشند.

 

 

میدان بهاران #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی