ایزوگام قیرگونی آسفالت در قلعه مرغی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در قلعه مرغی منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در قلعه مرغی منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همشهریان و هم محله ای های محله ی قلعه مرغی به هوش باشید که در نزدیکی شما شرکت معتبر ایزوگام گستران آماده ی ارائه ی انواع خدمات مربوط به عایق کاری ساختمان همانند ایزوگام، قیرگونی و آسفالت کاری می باشد. برای استفاده از این خدمات و آگاهی از تنوع خدمات با شرکت ایزوگام گستران در قلعه مرغی تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی شهروندان محترم محله ی قلعه مرغی می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در قلعه مرغی منطقه 17

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در قلعه مرغی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قلعه مرغی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قلعه مرغی منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در قلعه مرغی منطقه 17

انواع محصولات تولیدی از قیر های نفتی:

قیر امولسیون:

قیر امولسیون در دو نوع آنیونی و کاتیونی تولید می شود. از نظر فنی، قیر امولسیون های کاتیونی از سال ۱9۵۱ به بعد رواج پیدا کردند و با توجه به خصوصیاتشان، به سرعت جایگزین قیر امولسیون های آنیونی شدند. آب و قیر با یکدیگر مخلوط نمی شوند اما تکنولوژی ساخت قیر امولسیون این فرآیند را امکان پذیر ساخته است که درصد معتنابهی از قیر در فاز پیوسته آب پراکنده شود. ترکیبی به نام امولسیفایر، ذرات قیر را به صورت باردار )دارای بار الکتریکی( در فاز پیوسته آب معلق و پایدار نگه می دارد. در این مخلوط، قیر )که تنها و تنها باید قیر صنعتی ۵۰ - ۴۰ ، ۷۰ - ۶۰ و یا ۱۰۰ - ۸۵ باشد( در آب حل نمی گردد بلکه به صورت گلبول هایی بسیار ریز در آب شناور می شود. در بعضی موارد ممکن است همراه با امولسیفایر، ماده پایدار کننده نیز استفاده گردد. قیر امولسیون عمدتا از نوع امولسیون های مایع در مایع هستند که قیر در فاز آب پراکنده است. در این نوع امولسیون های قیر، مقدار قیر بستگی به کاربرد آن دارد که معمولا از حداقل ۵۲ درصد تا حداکثر ۶9 درصد متغیر است. امولسیون های قیری از نظر سرعت شکسته شدن به سه دسته تندشکن ) RS (، کند شکن ) MS ( و دیرشکن ) SS ) و از نظر بارالکتریکی ذرات معلق قیر به سه نوع کاتیونیک ) C (، آنیونیک ) A( و آمفوتر یا خنثی طبق بندی می شوند. از آن جایی که امولسیفایرها موادی شیمیایی با سطح فعال هستند، بار الکتریکی امولسیون را مشخص می نمایند. در تهیه قیر امولسیون، مقدار جزیی از این ماده شیمیایی به منظور تسهیل در تشکیل گلبول های قیر و تعلیق پایدار به آن اضافه می شود. اکثر بایندرهای )مواد چسابننده( مورد استفاده در آسفالت های سطحی که از امولسیون در آن ها استفاده شده است، کاتیونیک هستند؛ بدین معنی که ذرات قیر در این امولسیون ها دارای بار مثبت هستند. یون های مثبت که در این امولسیون ذرات قیر را احاطه کرده اند، در تماس با مصالح سنگی به آن ها چسبیده و با برقراری پیوند یونی ذرات قیر را به مصالح می چسبانند. شروع جذب قیر، آغاز شکست امولسیون است و با شروع شکست، ذرات قیر به مصالح و به یکدیگر چسبیده و بزرگ و بزرگ تر می شوند. این فرآیند با تراکم مصالح و یا استفاده از مواد تسریع کننده، شکست سرعتر روی می دهد

ویژگی های قیر امولسیون:

۱ . امکان حمل به مکان های دور دست به صورت فله )با تانکر قیرپاش، کامیون و تریلی( یا بشکه )ترجیحا بشکه روغن(.

۲ . توانایی استفاده از آسفالت با ضخامت های کم.

۳ . سرعت پخش بالای آسفالت سطحی یا نازک و همینطور، افزایش عملیات آسفالت به علت خشک شدن کم تر از ۲ ساعت.

۴ . مناسب جهت هر نوع آسفالت، اساس و روکش )خیابان- اتوبان- باند فرودگاه(.

۵ . عدم نیاز به حرارت دهی حین نگهداری، حمل و پاشش.

۶ . قابل مصرف در دمای محیط )از دمای حداقل ۵ درجه و حداکثر ۸۰ درجه سلسیوس( و بر روی روسازی های مرطوب.

۷ . نفوذپذیری مناسب به علت سیالیت بالا.

۸ . پیچیده نبودن ماشین آلات مورد نیاز و سهولت استفاده.

  1. سازگاری کامل با محیط زیست و آلاینده نبودن چه در فرآیند ساخت و تولید و چه در فرآیند حمل، پاشش و شکست.

۱۰ . شکست سریع قیر امولسیون در تقابل با مصالح سنگی و هوا )تنها ۱ تا ۲ ساعت(.

۱۱ . سمی نبودن و عاری از هرگونه بود.

۱۲ . عدم قابلیت آتشگیری هنگام نگه داری، حمل و اجرا.

  1. 13. تغییر رنگ از قهوه ای به سیاه پس از فرآیند شکست قیر امولسیون و آماده شدن برای تردد یا اجرای لایه بعدی آسفالت.

۱۴ . دادن حرارت غیر مستقی مدر صورت کاهش دمای محیط به کم تر از ۵ درجه سلسیوس، با سیستمی مانند لوله کشی روغن داغ جهت افزایش دما به ۵ تا ۱۵ درجه به منظور جلوگیری از یخ زدن و دوفاز شدن.

۱۵ . ماندگاری در مخزن حداقل تا ۳ ماه در دمای قیده شده در بند ۶ . ) در صورت دوجداره بودن مخزن نگه دارنده و میکسر داشتن و هر هفته یا هر دوهفته استفاده از میکسر به مدت ۱ ساعت در هر نوبت، این محصول تا حدود ۴ ماه همگن و مخلوط باقی می ماند(.

۱۶ . پمپ و تخلیه از تانکر تریلی به کف مخزن ذخیره و رها نکردن قیر امولسیون از ارتفاع بیش از ۳۰ سانتی متر )جهت نگه داری در مخزن، قیر امولسیون حتما باید به پایین منبع پمپ شود و یا با شیلنگی که تا انتهای مخزن ذخیره می رود، از تانکر تریلی به مخزن ذخیره پمپ شود. در صورتی که از بالا رها شود، کف می کند و دوفاز می شود(.

۱۷ . شکسته و شسته بودن مصالح سنگی و به همراه نداشتن خاک )یا مصالح ۳ - ۰ در سنگدانه ها( تا قیر امولسیون که به خاطر بالا بودن چسبندگی خود به اولین جسم در تماسش می چسبد، به جای چسبیدن به خاک روی مصالح، به خود مصالح سنگی هدف بچسبد و گلوله گلوله یا رول نشود )مصالح سنگی نشسته را کافی است با ماشین آب پاش، آب پاشی کنیم تا خاک یا مصالح ۳ - ۰ در لابه لای مصالح سنگی هدف فرو رود و به نوعی مصالح سنگی را از خاک عاری کنیم تا بالاترین سطح چسبندگی بین قیر امولسیون و مصالح سنگی مورد نظر را به دست آوریم(.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در قلعه مرغی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قلعه مرغی منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قلعه مرغی منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در قلعه مرغی منطقه 17

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در قلعه مرغی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله قلعه مرغی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قلعه مرغی منطقه 17 می باشند.

 

 

قلعه مرغی   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی