ایزوگام قیرگونی آسفالت در قزوین

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در قزوین منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در قزوین منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

حتما شنیده اید که اهالی محترم محله قزوین منتظر یک شرکت مطمئن برای اجرای عایق کاری ساختمان های خود هستند، این شرکت، شرکت ایزوگام گستران است که بسیار معتبر و مطمئن است. این شرکت خدمات زیادی از جمله نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را برای اهالی محله قزوین اجرا می کند. شرکت ایزوگام گستران پروژه های زیادی را در این زمینه اجرا کرده است. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران کافی است با شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در قزوین منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران ایزوگام های مختلفی را جهت اجرای پروژه های مختلف ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران ایزوگام های دمیده، پلیمری، تک لایه، دو لایه، فویل دار و بدون فویل را از برند معتبر ایزوگام دلیجان را ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در محله قزوین خدمات زیادی را جهت اجرای پروژه های ایزوگام کاری و ترمیم ایزوگام ارائه می نماید. جهت استفاده از این خدمات با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و در پی اجرای خدماتی نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری باشید. این شرکت اجرای پروژ های زیادی را در زمینه های مختلف به عهده دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در قزوین منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قزوین منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قزوین منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در قزوین منطقه 17

قیرهای نفتی

قیرهای نفتی، قیرهای جامد و نیمه جامدی هستند که به طور مستقیم از تقطیر نفت خام و یا با عملیات اضافی دیگر نظیر دمیدن هوا به دست می آیند. قیر نفتی بازمانده یا ته مانده سنگین تقطیر نفت خام است . میزان قیر نفت خام از صفر تا بیش از نیمی از آن متغیر است . به علاوه قیرهای بدست آمده از منابع مختلف می توانند تفاوت های زیادی داشته باشند. بنابراین پالایشگاه های تولیدکننده قیر باید نفت خام خود را به دقت انتخاب کنند تا به کیفیت قیر اطمینان داشته باشند . استحصال مستقیم قیر از نفت خام تقطیر یک فرآیند اساسی در تصفیه نفت خام است. مرحله اول تقطیر تحتفشار اتمسفر انجام شده و  به طورمعمول شامل حرارت دادن نفت خام تا دمای حدود ۶۵۰ تا ۸۰۰ درجه فارنهایت و سپس تزریق آن به داخل یک ستون جداسازی است. بدین طریق برش های سبک تر به صورت محصول بالای برج و ته مانده قیری را تحت عنوان ته مانده اتمسفریک می نامند. این اولین مرحله در کل فرآیند تصفیه است. بسیاری از نفتهای خام حاوی درصدهای بالایی از برش های با نقطه جوش بالا هستند که نمی توان آنها را در یک واحد تقطیر اتمسفریک تقطیر نمود. برای جداسازی این برش ها و تهیه قیر با مشخصه های موردنظر از یک برج تفکیک ثانوی که در شرایط خلأ کار می کند استفاده می گردد . باقیمانده این فرآیند را تحت عنوان قیر استحصال مستقیم می نامند. فرآیند تولید آسفالت بهوسیله روش تقطیر در خلأ به جز نفوذپذیری تأثیر بسیار اندکی روی سایر خواص قیر به جا می گذارد. منشأ نفت خام به کاررفته نیز تأثیر قابل توجهی روی خواص فیزیکی قیر استحصالی دارد.

مشخصات قیر

درجه نفوذ: آزمایش درجه نفوذ برای تعیین سختی قیر مورد استفاده قرار می گیرد. در این آزمایش از یک سوزن استاندارد تحت اثر بار ۱۰۰ گرمی در مدت ۵ ثانیه به داخل قیر در دمای ۲۵ درجه نفوذ می کند. مقدار نفوذ برحسب دهم میلیمتر درجه نفوذ نامیده می شود. هر چه درجه نفوذ کم تر باشد قیر سخت تر است.

گرانروی: هر چه کند روانی قیر بیش تر باشد خواص جامد بیش تری از خود نشان می دهد. واضح است در دماهای بالاتر کند روانی کم تر است. این مشخصه قیر با دستگاه سی بولت فیورل و یا به روش کینماتیکی اندازه گیری می شود.

 درجه اشتعال: درجه اشتعال دمایی است که اگر قیر به آن دما برسد، گازهای متصاعد از آن با نزدیک شدن شعله، مشتعل می شوند و در سطح آن شعله به وجود می آید. حداکثر دمایی که می توان قیر را در کارگاه گرم کرد به درجه اشتعال محدود می باشد.

افت وزنی: افت وزنی قیر در دمای بالا، در اثر تبخیر قسمتی از روغن ها و ترکیبات نفتی آن می باشد. این مشخصه نیز از خواص مهم قیر است. افت وزنی قیر در اُوِن در دمای ۱۶۳ درجه سانتی گراد و در مدت ۵ ساعت )شرایط تقریبی پخت آسفالت( اندازه گیری می شود.

شکل پذیری یا انگمی: اگر نمونه ای از قیر با سطح مقطع ۱ سانتیمتر مربع را با سرعت ۵ سانتیمتر/دقیقه بکشیم، مقدار افزایش طول نمونه را قبل از پاره شدن خاصیت انگمی قیر گویند.

درجه خلوص: میدانیم حلال قیر تترا کلرور کربن و سولفور کربن است. بنابراین اگر نمونهای از قیر را در هر یک از این مواد حل کنیم، ناخالصی های آن باقی میماند و از آن جا درجه خلوص قیر را می توانیم تعیین کنیم. درجه خلوص عبارت است از: (وزن نمونه قیر ÷  ]وزن ناخالصی( - )وزن قیر[)

درجه نرمی: درجه نرمی دمایی است که با رسیدن قیر به آن دما، قیر از حالت جامد به حالت روان در می آید. هرچه درجه نرمی قیر بیش تر باشد، حساسیت کم تری نسبت به تغییرات دما دارد. درجه نرمی قیرهای معمولی حدود ۶۰ تا ۷۰ می باشد .

انواع قیر نفتی:

قیر:  50 - 40 نوعی قیر است که در فرآیند اکسیداسیون وکوم باتوم بدست می آید و دارای درجه نفوذ بین ۵۰ - ۴۰ است.

قیر  60-70  : این قیر دارای درجه نفوذ بین ۷۰ - ۶۰ است.

قیر 100 – 85 : این قیر دارای درجه نفوذ بین ۱۰۰ - ۸۵ است.

مصارف قیر

کاربرد مهم قیر ب علت وجود دو خاصیت مهم این ماده است، غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و چسبندگی بالا با توجه به این ویژگی ها، عمده مصرف قیر در راه سازی و عایق کاری است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در قزوین منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قزوین منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قزوین منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در قزوین منطقه 17

از دیگر خدمات شرکت ایزوگام گستران خدمات آسفالت و آسفالت کاری است. برای استفاده از خدمات ویژه ی آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. و از آنها در خصوص انواع آسفالت سوال بپرسید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در قزوین منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله قزوین منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قزوین منطقه 17 می باشند.

 

 

قزوین  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی