ایزوگام قیرگونی آسفالت در بلورسازی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در بلورسازی منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در بلورسازی منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر در منطقه بلورسازی ساکن هستید و به دنبال نصب ایزوگام و قیرگونی و به طور کلی نوعی عایق مرغوب می باشید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید تا با کیفیت ترین اجناس خود را در اختیار شما شهروندان قرار دهند. شرکت ایزوگام گستران در بلورسازی اقدام به اجرای پروژه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری نموده و نمونه کارهای مرغوب و با کیفیت بسیار زیادی را دارا می باشد. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران با ما در تماس باشید ما کیفیت را تضمین خواهیم کرد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در بلورسازی منطقه 17

ایزوگام یکی از مرغوب ترین عایق های پیش ساخته است که امروزه نظر متقاضیان بسیار زیادی را به خود جلب نموده است. ایزوگام را می توان در طرح ها و جنس های مختلفی تهیه نمود که هر یک کاربرد خاص خود را دارا می باشد. شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی انواع ایزوگام های با کیفیت از برندهای مختلف بوده و در این زمینه فعالیت های گسترده ای صورت گرفته است نمونه ای از این فعالیت ها دارا بودن نمایندگی ایزوگام دلیجان و ارائه ی این ایزوگام با قیمت درب کارخانه است. برای استفاده از این نوع خدمات با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.  البته شرکتی که وسعت کاری بسیار زیادی دارد نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری همواره کیفیت را اولویت اصلی پروژه های خود قرار می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در بلورسازی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بلورسازی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بلورسازی منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در بلورسازی منطقه 17

خدمتی بی نظیر از شرکت ایزوگام گستران استفاده از قیرگونی جهت عایق کاری ساختمان ها است. قیرگونی انواع مختلف یک لایه و دو لایه را شامل می شود. شرکت ایزوگام گستران که در امور مربوط به عایق کاری سابقه ی بسیار زیادی دارد در امر اجرای پروژه های قیرگونی در محله ی بلورسازی نیز بسیار موفق بوده و خیلی عملکرد مناسبی را دارا می باشد. برای اجرای خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و نوع عایق خود را معین نمایید. برای استفاده از این خدمات کافی است با شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در بلورسازی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بلورسازی منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بلورسازی منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در بلورسازی منطقه 17

آسفالت متخلخل

تعريف و دامنه كاربرد

اين نوع آسفالت از اختلاط قير با سنگدانه هاي شكسته داراي د انه بندي باز، در كارخانه آسفالت تهيه مي شود و سپس با ضخامت كم (حدود ٢٠ ميليمتر) در سطح راه پخش مي گردد. فضاي خالي اين آسفالت تقريبً ا ٢٠ درصد است كه موجب مي شود آبهاي سطحي از طريق آن سريعًا تخليه شده و به خارج از عرض سواره رو راه هدايت گردد و نهايتًا مانع ج مع شدن آب در سطح راه مي شود. به اين ترتيب آب مانعي بين لاستيك چرخ وسايل نقليه و سطح راه نخواهد بود و در نتيجه براي ترافيك و استفاده كنندگان از راه، ايمني بيشتري را ت أمين مي كند . افزايش تاب لغزشي راه، كاهش پخش آب هنگام تردد وسايل نقليه در موقع بارندگي از ديگر امتيازات اين رويه آسفالتي است. مشخصات فني آسفالت متخلخل به شرح زير مي باشد:

سنگدانه ها

 وقتي كه از سنگدانه هاي مصرفي بايد مشخصات مندرج در استاندارد را داشته باشند .اين آسفالت براي راههاي با ترافيك متوسط و يا سنگين استفاده مي شود، درصد شكست گي آن در يك جبهه بايد حداقل ٩٠ درصد و در دو جبهه حداقل ٧٥ درصد باشد . ارزش ماسه اي مصالح حداقل ٤٥ درصد و دانه بندي آن را مي توان انتخاب كرد.

مواد قيري

آسفالت متخلخل، مخلوطي است كه در كارخانه آسفالت، به طريق سرد و يا گرم تهيه مي شود . قيرهاي مصرفي براي اين آسفالت در صورت استفاده از قيرهاي معمولي (بدون مواد افزودني ) مي تواند بر حسب مورد انتخاب شود

طرح آسفالت متخلخل

مقدار قير مصرفي در اين مخلوط ها ب ا توجه به تجربه و سوابق عملكرد آنها و بر اساس فضاي خالي مورد نظر كه حدود ٢٠ % مي باشد، تعيين مي شود. در شرايط استفاده از آسفالت متخلخل گرم و با توجه به سنگدانه هاي مصرفي كه وزن مخصوص آنها ٢ تغيير كند و نيز با توجه به ميزان جذب قير اين مصالح، درصد قير خالص /٥-٢/ مي تواند در محدوده ٨- براي دانه بندي نوع ١ و ٢  نشان داده شده است.

غبارنشاني و روغن پاشي

 كليات

پخش قير در سطح راههاي شني و خاكي از ايجا د گرد و غبار جلوگيري كرده و در عين حال به عنوان يك پوشش حفاظتي و سطحي موجب تثبيت و تحكيم بستر راه و كاهش نفوذپذيري آن در برابر نزولات جوي مي شود.

مواد قيري

مواد قيري براي غبارنشاني و روغن پاشي را مي توان بر حسب مورد (شرايط جوي، ترافيكي و دسترسي به قير انتخاب كرد

غبارنشاني

مصرف قير به تناسب نوع مصالح شني و يا خاكي بستر موجود در نخستين اجرا و قيرپاشي با قيرهاي ٠/٧٥ - ٢/ ٠ كيلوگرم بر متر مربع تغيير مي كند . در صورت مصرف قيرآبه كه مقدار آن ٥ /٥- محلول از ٢ كيلوگرم در متر مربع مي باشد، قير را با يك تا پنج برابر حجم آن با آب رقيق كرده و سپس در دو يا سه مرحله پخش مي كنند.

روغن پاشي

٣- مقدار قير تقريبي مصرفي، از ميان قيرهاي محلول، براي روغ ن پاشي راه در اولين سال اجرا ٤ ٤ كيلوگرم در متر مربع خواهد بود . در صورت مصرف قيرآبه ها - كيلوگرم در متر مربع و براي قيرآبه ها ٥ آن را با يك تا پنج برابر حجم آن با آب رقيق مي كنند . به طور كلي قيرپاشي در سه مرحله انجام مي گيرد. به اين نحو كه در مرحله اول نيمي از كل قير و مابقي آن به مقدار مساوي در دو مرحله پخش مي شود. فاصله زماني پخش قير حداقل ٣ هفته است. -

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در بلورسازی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله بلورسازی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بلورسازی منطقه 17 می باشند.

 

 

بلورسازی   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی