ایزوگام قیرگونی آسفالت در باغ خزانه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در باغ خزانه منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در باغ خزانه منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در ایام سرما و زمستان تازه به فکر می افتیم که خانه های خود را عایق کاری کنیم و از پوشش رطوبتی مناسب جهت عایق کاری ساختمان استفاده نماییم. این در شرایطی است که در این ایام اطمینان به عایق کاران نیز دشوار بوده و یافتن یک عایق کار مطمئن بسیار زمان بر خواهد بود. شرکت ایزوگام گستران که سال های زیادی را در زمینه ی عایق کاری ساختمان فعال بوده و به تمامی اهالی باغ خزانه خدمت رسانی کرده است هم اکنون در این محله آماده ی ارائه ی خدمات بسیار زیادی از جمله نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. جهت دریافت هر گونه خدمات در این زمینه ها کافی است با شرکت ایزوگام گستران در محله ی خود یعنی باغ خزانه تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در باغ خزانه منطقه 17

در هنگام خرید ایزوگام و نصب ایزوگام از شرکت ایزوگام گستران آسوده خاطر باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در باغ خزانه منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله باغ خزانه منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز باغ خزانه منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در باغ خزانه منطقه 17

در مورد استفاده از خدمات قیرگونی بایستی به این توجه کرد که شرکت ایزوگام گستران انواع مختلف قیرگونی را با قیمت های مناسب و کیفیت عالی ارائه می نماید شما عزیزان در محله ی باغ خزنه می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و همچنین در بخش فروش قیر به صورت عمده می توانید قیر را با قیمتی مناسب تهیه کنید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت شما شهروندان ساکن باغ خزانه بوده و در این خصوص خدمات بی نظیر را نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در باغ خزانه منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله باغ خزانه منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز باغ خزانه منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در باغ خزانه منطقه 17

در استفاده از انواع آسفالت توجه به دانه بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آسفالت ها معمولا از دانه بندی های استاندارد مختلفی تبعیت می کنند که در ادامه ی این مقاله به آن پرداخته ایم.

دانه بندي ١٠ مي تواند ب ر حسب ضخامت مورد ني از براي هر لايه - يكي از سه دانه بندي مندرج در اختيار گردد . در اين جدول حدود رواداري مجاز براي الك ها نيز نشان داده شده كه بايد هنگام دانه بندي ب ا توجه به فرمول كارگاهي انتخاب شده دقيقً ا رعايت شو د . موارد كاربرد هر دانه بندي به شرح زير است:

١- دانه بندي نوع ١

اين دانه بندي براي درزبندي و پوشش سطوح فرسوده اي كه داراي ترك هاي كم عرض و ١٠ درصد وزني - چاله هاي كم عمق باشند مناسب است. ميزان قيرآبه مصرفي معمولا بين ١٦ ٣ كيلوگرم در متر مربع و ضخامت /٥-٥/ مصالح سنگي خشك و مقدار پخش آسفالت بين ٥ آن كمي بيش از ٣ ميليمتر است.

2- دانه بندي نوع ٢

اين دانه بندي كه از دانه بندي نوع ١ درشت تر است براي رويه هايي كه ترك ها و چاله هاي بزرگتري دارند مورد استفاده قرار مي گيرد . اين دانه بندي هم خرابيهاي با عمق محدود را ترميم مي كند (تركهاي با عرض ٥ ميليمتر ) و هم مي تواند به عنوان يك روية قابل قبول ٧ درصد وزن مصالح و مقدار /٥-١٣/ كارايي داشته باشد . ميزان قيرآبه اين مخلوطها بين ٥ ٥ كيلوگرم در متر مربع و ضخامت لايه كمي بيش از /٥- پخش بين ٩ تا ٥ ميليمتر است.

٣- دانه بندي نوع ٣

اين دانه بندي كه از ديگر دانه بنديها درشت تر است براي راههاي با شدت خرا بي زيادتر (جاده هاي با زيرسازي سالم ولي با تركها و چاله هاي بزرگتر ) مورد استفاده قرارمي گيرد و مي تواند به عنوان يك روية با تاب لغزشي زياد (ضريب اصطكاك بالا) نيز عمل كند. ٨-١٣/ ٦ درصد مصالح و ميزان پخش مخلوط بين ٥ /٥- مقدار قيرآبه با اين دانه بندي بين ١٢ كيلوگرم در متر مربع است . اسلاري سيل با اين دانه بندي مي تواند به عنوان قشر اول يا دوم در يك سيستم روسازي چند لايه اي با اين مخلوط مورد استفاده قرار گيرد.

ت: فيلر

فيلرهايي نظير سيمان، آهك شكفته يا هر فيلر ديگر كه مشخصات ذكر شده درمقاله  مربوط به آسفالت گرم (فصل بيستم را داشته باشند مي توانند در مخلوطهاي اسلاري سيل ب ه كار روند . لازم است چگونگي سازگاري فيلر انتخاب شده با مصالح و قيرآبه مصرفي كنترل شود تا چسبندگي پايدار و بادوام بين قير و سنگدانه ها حاصل شود . استفاده از برخي فيلرهاي فعال نظير پودر سيمان موجب تسريع در شكست امولسيون و به عمل آمدن مخلوط در زمان كوتا هتري خواهد شد.

ث: آب

آب مورد استفاده براي تهيه قيرآبه و آب مصرفي براي اختلاط با اسلاري سيل بايد عاري از مواد مضر، همچون نمك، مواد آلي و مواد معدني باشد . آب مصرفي براي تهيه اسلاري سيل بايد به اندازه اي باشد تا يك مخلوط روان و يكنواخت تهيه شود. طرح اختلاط طرح اختلاط آزمايشگاهي اين گونه مخلوط ها بر اساس دانه بندي كارگاهي و رعايت رواداري هاي ١٠ تعيين مي شود . متغيرهايي نظير رواني، زمان گيرش، مقاومت سايشي، انسجام و - ارزيابي شده و نتايج حاصله نيز با ASTM D چسبندگي مخلوط بايد بر اساس آيين نامة 3910 مشخصات مندرج در اين آيين نامه مطابقت داشته باشد.

چ: رواداري هاي مجاز: پس از تهيه طرح اختلاط و تعيين مقدار پخش مخلوط رعايت موردهاي زير الزامي است:

١- قير باقيمانده مخلوط از بيش از ١%± نسبت به قير طرح تجاوز نكند.

٢-  ١٠ در مورد هر الك با توجه به دانه بندي و فرمول كارگاهي رعايت – رواداري ها گردد.

٣- نمودار دانه بندي مخلوط به موازات حد فوقاني و يا تحتاني مشخصات قرار گيرد.

٤- رواني مخلوط هنگام پخش در سطح راه به گونه اي باشد كه ضخامت لايه پخش شده بيش از ٥± ميليمتر نسبت به مقدار تعيين شده تفاوت نداشته باشد.

٥- مقدار پخش مخلوط در سطح راه از ١± ك يلوگرم در متر مربع نسبت به مقدار تعيين شده در طرح تجاوز نكند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در باغ خزانه منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله باغ خزانه منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز باغ خزانه منطقه 17 می باشند.

 

 

باغ خزانه  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی