ایزوگام قیرگونی آسفالت در ابوذر شرقی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در ابوذر شرقی منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در ابوذر شرقی منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اهالی محترم محله ی ابوذر شرقی، آیا می دانستید شرکت ایزوگام گستران در این محله آماده ی خدمت رسانی به مردم بوده و بسیاری از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به اهالی محله ی ابوذر شرقی ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت اهالی محترم محله ی ابوذر شرقی می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ابوذر شرقی منطقه 17

اگر می خواهید در محله ی ابوذر شرقی از شر چکه های سقف و نفوذ رطوبت به لایه های منزل رها شوید، کافی است ایزوگام خود را از میان ایزوگام های استاندارد شرکت ایزوگام گستران انتخاب نمایید. شرکت ایزوگام گستران نمایندگی ایزوگام دلیجان را دارا بوده و تمامی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را با استفاده از محصولات ایزوگام های مرغوب برند ایزوگام دلیجان ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت اهالی محله ی ابوذر شرقی می باشد. شرکت ایزوگام گستران را به خاطر بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ابوذر شرقی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ابوذر شرقی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوذر شرقی منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ابوذر شرقی منطقه 17

قیرگونی یکی دیگر از خدمات بسیار ارزنده ی شرکت ایزوگام گستران است. شرکت ایزوگام گستران قیرگونی های یک لایه و دو لایه را ارائه می نماید. همچنین این شرکت اقدام به فروش قیر به صورت عمده و جزئی نموده و بسیار عالی و خوب عمل می کند. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه بسیار فعالانه حضور دارد. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران با شماره های شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ابوذر شرقی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ابوذر شرقی منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوذر شرقی منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ابوذر شرقی منطقه 17

آسفالت کاری و اجرای پروژه های آسفالت نیازمند اندود کاری می باشند. لذا برای اندودکاری پیش از آسفالت با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید تا وسایل اجرای کار را به شما معرفی کرده و وسایل اجرای کار را در پروژه آماده کنند. شما می توانید در شرکت ایزوگام گستران آسفالت کاری و آسفالت های سرد، گرم و حفاظتی را اجرا نمایید. شرکت ایزوگام گستران مجری بسیاری از پروژه های اسفالت کاری می باشد.

وسايل اجراي كار

براي اجراي اندود نفوذي ماشين آلات زير مورد نياز است.

- جاروي مكانيكي

- سيستم هواي فشرده يا كمپرسور

- قيرپاش

جاروي مكانيكي و سيستم هواي فشرده

جاروي مكانيكي و كم پرسور و در صورت لزوم ماشين آبپاش براي پاك كردن و آماده كردن سطح آماده شده راه قبل از قيرپاشي به كار گرفته مي شود. قيرهاي محلول و يا قيرآبه ها بايد با قيرپاش فشاري پخش شوند . اين قيرپاش بايد داراي مشخصات زير باشد.

الف: دستگاه قيرپاش بايد روي چر خهاي لاستيكي به عرض و وزن خاصي نصب شود، به گونه اي كه فشار وارده از چرخها به سطح راه از ٧ كيلوگرم بر سانتيمتر مربع تجاوز نكند . اين امر مي تواند با اندازه گيري در محل كنترل شود و در صورت لزوم مي توان با تعديل فشار باد چرخها، فشار وارده را تنظيم نمود.

ب: مخزن قيرپاش بايد به يك دستگاه گرم كننده مجهز باشد و بتواند قير را تادرجة حرارت لازم براي پخش گرم كند. قير هنگام گرم كردن بايد در گردش باشد و با كمك وسايل مخصوص، به هم زده شود. براي قي رپاشهايي كه قيرآبه ها را پخش مي كنند سيستم گردش قير در مخزن بايد لوله پخش قير و شيرهاي مربوطه به آن را نيز شامل شود، در غير اين صورت احتمال شكستن قيرآبه و انسداد لوله ها وجود دارد.

پ: به منظور كنترل دائم درجه حرارت قير، بايد ميزان الحراره اي روي مخزن نصب شود . حرارت سنج بايد به نحوي قرار گيرد كه همواره در معرض ديد باشد.

ت: مخزن قي ر بايداز طريق لوله مخصوصي كه در آن تعبيه مي شود بارگيري گردد و اين لوله به يك صافي مجهز باشد. نصب صافي بايد به نحوي باشد كه تغيير و تعويض آن به سهولت انجام گيرد.

ث: دستگاه قيرپاش بايد براي پخش قير به يك پمپ مجهز باشد . مقدار قيري كه پخش مي شود، بر حسب ليتر در دقيقه با سرعت قيرپاش هماهنگ و كنترل مي گردد.

ج: ماشين قيرپاش بايد به يك سرعت سنج براي سنجش و تعيين سرعت حركت به متر در دقيقه مجهز باشد. سرعت سنج در محلي نصب مي شود كه همواره در معرض ديد راننده باشد.

چ: طول لوله قيرپاش به طور عادي ٤ متر مي باشد ولي بايد براي عرضهاي كمتر يا بيشتر قابل تنظيم باشد.

ح: ارتفاع لوله پخش قير از زمين و نيز زاويه چشمه هاي تخليه قير نسبت به محور لوله قيرپاش بايد به گونه اي تنظيم گردد كه پخش يكنواخت قير در سطح راه تامين شود . بهترين شرايط براي زاويه  شيرهاي تخليه قير نسبت به محور لول ه پخش، زاويه بين ١٥ تا ٣٠ درجه و مناسب ترين فاصله بين شيرهاي نصب شده روي لوله پخش ١٠ سانتيمتر مي باشد.

خ: قيرپاش بايد داراي لوله پخش كنندة دستي نير باشد، تا بتوان سطوح محدود و يا قسمتهايي را كه پخش قير با قيرپاش ميسر نباشد، قيرپاشي كرد.

د: قيرپاشي كه قيرآبه را پخش مي كند نياز به مراقبت، دقت، نگهداري و توجه به موردهايي همچون گرم كردن قير، كارايي پمپ ها، چگونگي تخليه، تميز كردن و پر كردن مخزن و شناسايي انواع قيري كه ممكن است مورد مصرف قرارگيرد، دارد.

ذ: قيرپاشي كه براي پخش قيرآبه به كار مي رود هر روز پس از خات مه كار بايد با نفت سفيد يا مواد مشابه كاملا شستشو شود . مخزن قيرپاش در شرايطي كه حاوي قيرآبه باشد بايد درمقابل سرما محافظت شود تا قيرآبه يخ نزند و نشكند.

ر: پخش قير توسط قيرپاش بايد به اندازه اي دقيق باشد كه انحراف آن از مقدار قيري كه بايد در هر متر مربع ا ز سطح راه پخش شود، از ١٠ درصد تجاوز نكند . براي تأمين اين نظر بايد سرعت دستگاه و مقدار قيري كه از لول ه ها تخليه مي شود يكنواخت و همگن باشد . سرعت قيرپاش كه همواره قبل از قيرپاشي محاسبه مي شود از رابطه زير تعيين مي گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ابوذر شرقی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله ابوذر شرقی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوذر شرقی منطقه 17 می باشند.

 

ابوذر شرقی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی