ایزوگام قیرگونی آسفالت در سجاد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سجاد منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در سجاد منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در شرایط آب و هوایی سخت کشور ما و در فصل های بارندگی خیلی از هم وطنان دچار دردسر و مشکلات می شوند. چرا که نمی دانند برای شرایط سرمایی و زمستانی چه فکری باید بکنند. شرکت ایزوگام گستران راه ساده ای را پیش روی شما قرار می دهد. این شرکت خدمات بسیار ارزشمندی را برای فراهم آوردن آسودگی خاطر شما شهروندان فراهم آورده است. شما می توانید با شرکت تماس بگیرید و از مشاوران این شرکت راهنمایی بخواهید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سجاد منطقه 17

عایق ایزوگام یکی از عایق های خوب و مطمئن است که شرکت ایزوگام گستران آن را به مشتریان خود ارائه می کند. این شرکت در خدمت همشهریان محله سجاد بوده و  خدمات بی نظیری را به این محله ارائه می نماید. از جمله خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری که برای مردم این محله بسیار مفید است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سجاد منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سجاد منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سجاد منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سجاد منطقه 17

بهترین راه برای ضد آب بودن سقف و تراس بتونی قدیمی به شرایط سطح و سن سازه / سقف بستگی دارد. ما بهترین گزینه را که پوشش پلی اورتان / پلی اوره است پیشنهاد می کنیم. این روش شامل آماده سازی سطح با مسواک زدن سیم و به دنبال تمیز کردن و پر کردن ترکهای در معرض مواد الاستومری است. سپس سطح را برای چسبندگی بهتر پوشش PU آماده کنید. سپس پوشش را با استفاده از برس / غلتک / اسپری در دو لایه قرار دهید. برای اطمینان از نشت آب از صفر ، می توان آزمایش حوضچه را انجام داد. اگرچه این سیستم کمی گران است اما برای دستیابی به نتایج و دوام طولانی مدت این سیستم می تواند نصب شود. شرکت هایی که بهترین راه حل های PU را ارائه می دهند به شرح زیر است: شرکت ایزوگام گستران و غیره  اکثر گزینه های مقرون به صرفه همچنین شامل پوشش ضد آب اکریلیک سیمانی ، IPS coba و غیره شما می توانید آن را به راحتی با مواد شیمیایی ضد آب انجام دهید. من پیشنهاد کردم که شما باید از شرکت ایزوگام گستران استفاده کنید که بهترین گزینه برای آن است. ابتدا باید سطح برس را با برس سیمی تمیز کنید. سپس سطح را با آب خیس کنید. سپس کت ضد آب (مواد شیمیایی + سیمان) بزنید. این یک راه ساده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سجاد منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سجاد منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سجاد منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سجاد منطقه 17

در ابتداي بهره برداري از واحد سنگ شكن و كارخانه آسفالت رعايت نكات زير از سوي پيمانكار الزامي است:

الف: كليه ماشين آلات و ضمايم آنها بايد داراي عملكرد صحيح و ايمن باشند و برنامه معيني براي نگهداري مطلوب از اين امكانات در نظر گرفته شود.

ب: نشانگرها، كنترل ك ننده ها، وسايل هشدار دهنده و تجهيزات ايمني بايد از كار ايي لازم برخوردار باشند. وسايل خاموش كننده حريق و كمكهاي اوليه به تعداد كافي در دسترس قرار گيرند.

پ: مخازن، خشك كن، سيلوها، مخلوط كن و ساير واحدها در صورت لزوم بايد به وسايل اندازه گيري دقيق و سالم مجهز باشند تا در هر زمان اطلاعات مورد نياز براي تنظيم دستگاه و توليد محصول استاندارد در اختيار متصدي قرار گيرد.

ت: وظايف و مسئوليتهاي سرپرست كارگاه، متصدي دستگاه، سرويسكار، راننده لودر، قيرگرمكن و ساير كاركنان بايد مشخص شود و تنها افراد آموزش ديده و با تجربه به كار گرفته شوند . كليه كاركنان بايد وسايل حفاظت فردي مورد نياز را در اختيار داشته باشند.

ث: فرآيند توليد نبايد سلامتي كاركنان را در معرض خطر قرار دهد و مشكلا ت زيست محيطي ايجاد كند.

تجهيزات ايمني

الف: براي پيشگيري از خطر برق گرفتگي، آت ش سوزي و انفجار، كليه مخازن، ماشين آلات و ضمايم مربوط به آنها بايد به طور مناسب به زمين وصل شوند.

ب: انواع فيوزها و وسايلي كه براي تأمين ايمني و كاركرد مطلوب سيستم در م سير مدارهاي الكتريكي قرار داده شده اند بايد همواره در وضعيت مناسب نگهداري شوند تا در شرايط غير عادي به خوبي عمل حفاظتي خود را انجام دهند.

پ: در صورت ضرورت براي بالا رفتن و استقرار كاركنان در بخش هاي مختلف مانند سيلوها، سرندها و مخلوط كن بايد نردبان، نرده ها ي حفاظتي و سكوهاي مناسبي فراهم شود تا كار بازديد و نمونه برداري به سهولت و بدون پذيرش خطر انجام پذيرد.

ت: تسمه ها، جعبه دنده ها، قرقره ها و ساير اجزاي متحرك بايد داراي حفاظ باشند و نيز مكان هايي كه افراد در معرض خطر ريزش ناخواسته مصالح سنگي، قير و افتادن اشيا هستند بايد محافظت شوند.

ث: واحد سنگ شكن و كارخانه آسفالت بايد مجهز به وسايل هشدار دهنده مانند زنگ خطر باشند تا كاركنان به موقع از شروع ب ه كار دستگاه و يا وقوع شرايط غير عادي مطلع شوند و از محوطه خطر فاصله گيرند . همچنين در اتاق كنترل و محوطه كارگاه بايد كليد اضطراري يا مكانيسم ديگري براي قطع جريان برق وجود داشته باشد تا در صورت وقوع حادثه با عمل كردن آن بلافاصله خط توليد متوقف گردد.

مخازن قير

براي گرم كردن قير بايد از لوله هاي روغن و بخار، دستگاههاي الكتريكي يا وسايل مشابه استفاده كرد. كاربرد شع له مستقيم كه با بدنه مخزن در تماس باشد مجاز نيست . هرگاه براي گرم كردن قير از سيستم مشعل و لولة گر م كن استفاده شود هرگز نبايد سطح قير داخل مخزن به پايين تر از لوله گر م كن برسد چون در اين حالت به دليل افزايش سريع دما و تجمع گازها و بخارات خطرناك هر لحظه احتما ل انفجار وجود خواهد داشت . براي گرم كردن و تخليه قير از تانكر به مخازن و حوضچه هاي كارگاهي در هيچ شرايطي نبايد از شعله مستقيم استفاده كرد. پيمانكار بايد پيرامون مخازن و كارخانه را به نحوي آماده كند كه امكان تميز نگه داشتن محيط كارگاه فراهم شود و مواد قابل اشتعال در محل جمع نشوند. چكه كردن و نشتي لوله ها و شيرآلات مربوط به سوخت، قير و روغن بايد رفع شود . ضايعات حاصل از فرآيند توليد به طور منظم و در فواصل زماني معين به خارج كارگاه انتقال يابند و براي پاك كردن قير و آسفالت از سطح كاميون و تانكر نبايد نفت و گازوئيل مورد استفاده قرار گيرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سجاد منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله سجاد منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سجاد منطقه 17 می باشند.

 

 

سجاد #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی