ایزوگام قیرگونی آسفالت در زمزم

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در زمزم منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در زمزم منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

محله ی زمزم از گذشته تا امروز دچار تحولات بسیار زیادی شده است. یکی از این تحولات حضور شرکت ایزوگام گستران در این محله جهت خدمت رسانی در خصوص عایق کاری ساختمان به خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت داشته است. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه بسیار عملکرد خوبی دارد. این شرکت برای پروژه های خود بیمه نامه و ضمانت نامه صادر می کند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در زمزم منطقه 17

اگر در شرکت ایزوگام گستران به دنبال ایزوگام خوب و درجه ی یک هستید نگران نباشید یکی از اهداف اصلی شرکت ایزوگام گستران ارائه ی ایزوگام استاندارد و درجه یک است. شرکت ایزوگام گستران ایزوگام هایی را از انواع مختلف از نمایندگی ایزوگام دلیجان ارائه نموده و قیمت های بسیار خوب و مقرون به صرفه ای دارد. برای استفاده از خدمات بی شائبه ی شرکت ایزوگام گستران کافی است با این شرکت در محله ی زمزم تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در زمزم منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله زمزم منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز زمزم منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در زمزم منطقه 17

از دیگر خدمات مطلوب در محله ی زمزم اجرای پروژه های قیرگونی است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در زمزم منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله زمزم منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز زمزم منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در زمزم منطقه 17

اجراي اسلاري سيل

قبل از پخش اسلاري سيل لازم است سطح راه از مواد زائد، خاك و گردوغبار و هرگونه ماده آلاينده ديگر به وسيلة شستشو با آب يا هر وسيلة ديگر پاك شود . چنانچه آب استفاده مي شود بايد تا خشك شدن كامل ترك ها، اسلاري سيل پخش نشود. دريچه هاي بازديد تأسيساتي مسير راه (آب، گاز، مخابرات و غيره ) در صورت موجود بودن بايد به طريقي پوشيده شوند تا اسلاري سيل روي آنها پخش نشود. در صورت وجود چاله هاي بزرگ و ترك هاي عريض لازم است ابتدا اين نواقص ترميم شوند و سپس اقدام به پخش اسلاري سيل گردد . همچنين در صورتي كه تركهاي فعال نيز در سطح راه باشد (ترك هايي كه در اثر تغييرات دما و عبور ترافيك عرض آنها به ميزان قابل توجهي تغيير كند هر چند كه عرض ترك محدود باشد) بايد قبلا با مواد پركننده مناسب پر شوند.

اندود سطحي

معمولا نياز ي به اجراي اندود سطحي نمي باشد مگر آنكه سطح راه بسيار فرسوده و خشك بوده و مصالح سست و عريان شده از قير در سطح راه موجود باشد . قيرآبه مورد استفاده بايد كاملا رقيق باشد تا خلل و فرج سطح راه و ترك ها به خوبي پر شوند . به اين منظور معمولا بايد قبل از اندود سطحي قيرآبه با آب رقيق شود تا رواني لازم حاصل گردد . قيرآبه اندود سطحي بايد دقيقً ا از همان نوع مورد استفاده براي ٠ ليتر در /١٥ - ٠/ اسلاري سيل باشد . مقدار پخش بر حسب وضعيت سطح راه و معمو ً لا بين ٣٥ متر مربع تغيير مي كند.

دستگاه تهيه و پخش اسلاري سيل

اجراي اسلاري سيل توسط دستگاه هاي مخصوص اين كار انجام مي گيرد . اين دستگاه ها بايد مواد خام را به اندازه كافي در خود ذخيره كرده و مخلوط را بعد از اختلاط كامل مصالح سنگي و قيرآبه در ضخامت مورد نظر پخش كنند. روش اختلاط بدين صورت است كه ماسه، فيلر (يا پودر سيمان و مواد ديگر)، آب و قيرآبه به نسبتهاي معين از قسمت مخزن كاميون به مخزن كوچكي كه در قسمت انتهايي كاميون قرار دارد وارد مي شود . در آنجا مخلوط كنهاي حلزوني شكل مواد را با هم مخلوط مي كنند . ارتفاع - اسلاري سيل تهيه شده به جعبه پخش كه روي سطح زمين قرار دارد وارد مي شود( اين جعبه از سطح راه و همچنين شيب آن قابل تنظيم است و به اين ترتيب مخلوط در ضخامت و شيب عرضي مورد نظر پخش مي شود . ماشين تهيه و پخش اسلاري سيل ب ه طور كلي در دو نوع به شرح زير مي باشد:

الف: پيوسته

در اين دستگاه ها مواد و مصالح (سنگدانه ها، في لر و قير ) حين انجام كار توسط كاميون و تانكر به دستگاه منتقل شده و توسط نوارهاي نقاله و لوله هاي دستگاه به مخازن آن تغذيه مي گردد . در اين حالت عمل پخش به طور مداوم انجام مي گيرد و نيازي به قطع كار براي تأمين مصالح نيست.

ب: منقطع

اين نوع دستگاه پخش اسلاري سي ل معمو ً لا كاميوني است كه مخازني روي آن تعيين شده و مصالح و مواد قبل از شروع به كار درون آن ريخته مي شود و دستگاه عمل اختلاط و پخش را انجام مي دهد . پس از اتمام يكي از مواد، كار بايد قطع شده و مخازن پر شود . كار تغذيه مواد معمو ً لا در كارگاه نزديك انجام و پس ا ز پر شدن مخازن، عمل پخش دوباره آغاز مي شود . اين روش براي انجام عمليات اسلاري سيل به صورت محدود يا موضعي توصيه مي شود.

رواني مخلوط

مخلوط اسلاري سيل به گونه اي تهيه مي شود كه نه زياد سفت باشد كه نتوان آن را به آساني و به طور يكنواخت روي سطح راه پخش كرد و نه آنچنان روان باشد كه از كناره هاي جاده به بيرون جاري ASTM D شده و قير و مصالح آن از هم جدا شود . لذا بايد ميزان رواني مخلوط بر اساس 3910 اندازه گيري و رواني بهينه تعيين شود . يك روش ساده و عمومي براي كنترل تقريبي ميزان رواني اسلاري سيل در محل آن است كه بلافاصله پس از پخش با خط كش خطي در سطح راه ايجاد شود چنانچه خط ايجاد شده باقي بماند رواني اسلاري سيل مناسب است و در صورتي كه خط پوشيده شود رواني آن بيش از اندازه مي باشد . بديهي است در صورتي كه به طور عادي نتوان با خط كشي خطي روي اسلاري سيل ايجاد كرد اين مخلوط بيش از حد سفت است و مناسب پخش نخواهد بود. بايد دقت كرد كه بافت سطح پس از اجرا يكنواخت بوده و شيار شيار نباشد . از آنجا كه معمولا شيار به علت وجود برخي سنگدانه هاي درشت تر از مشخصات ايجاد مي شود لذا در صورت مشاهدة چنين پديده اي بايد كار متوقف شده و مصالح اصلاح شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در زمزم منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله زمزم منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز زمزم منطقه 17 می باشند.

 

 

زمزم   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی