ایزوگام قیرگونی آسفالت در جلیلی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در جلیلی منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در جلیلی منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اهالی محترم محله ی جلیلی در جریان هستید که یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی عایق کاری و آب بندی ساختمان ها هم اکنون در محله ی جلیلی حضور داشته و خدمات ارزشمندی را نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید؟ همین حالا برای استفاده از این فرصت استثنایی آغاز کنید. بسیار مهم است که اقدام به موقع داشته باشید و از شرکت معتبر ایزوگام گستران کمک بگیرید. شرکت ایزوگام گستران اعتباری نزدیک به دو دهه در زمینه ی عایق کاری را دارا می باشد. پس از این تجربه استفاده کنید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در جلیلی منطقه 17

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در جلیلی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جلیلی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جلیلی منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در جلیلی منطقه 17

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در جلیلی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جلیلی منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جلیلی منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در جلیلی منطقه 17

اجراي آسفالتهاي حفاظتي

آماده كردن سطح راه

سطح راه هاي شني، آسفالتي و يا بتني، قبل از شروع عمليات آسفالت حفاظتي، آماده سازي مي شود تا از هر حيث با مشخصات و نقشه هاي اجرايي منطبق باشد. آماده سازي شامل مراحل زير است:

راه هاي شني

براي اجراي آسفالت هاي سطحي يك يا چند لايه اي و يا عمليات غبارنشاني و روغ ن پاشي بر روي راه هاي شني معمولا آماده سازي به ترتيب زير انجام مي شود:

الف: كليه نقاط ضعيف سطح راههاي شني بايد قب ً لا مرمت شود.

ب: عمليات بايد به ترتيبي برنامه ريزي شود كه بلافاصله پس از آماده شدن سطح راه و قبل از عبور ترافيك از روي آن، آسفالت سطحي اجرا شود.

پ: در صورت عبور ترافيك از روي سطح راه، لازم است اين سطح مجدد ًا شخم زده شده و پروفيله گردد و سپس تا حد مشخصات متراكم شود.

ت: سطح آماده شده از هر حيث با مشخصات و نقشه هاي اجرايي منطبق باشد.

ث: اندود نفوذي اين سطح قبل از عمليات آسفالت سطحي مطابق فصل پانزدهم اجرا شود.

ج: براي غبارنشاني و روغن پاشي، هرگونه ناهمواري سطحي و شيارهاي طولي و عرضي و نيز فراز و نشيب هاي موضعي با گريدر و در صورت لزوم با پخش مصالح مناسب، تسطيح و اصلاح شود . شيب هاي طولي و عرضي لازم براي تخليه و هدايت سريع آب از سطح راه و جلوگيري از جمع شدن آب تأمين گردد.

راه هاي آسفالتي

راه هاي آسفالتي، براي اندودهاي آب بندي، اسلاري سيل، و آسفال ت متخلخل به ترتيب زير آماده سازي مي شود:

الف: كليه نواقص سطحي رويه آسفالتي بايد با آسفالت گرم و يا سرد، لكه گيري و اصلاح شود.

ب: هرگونه شيارهاي طولي و عرضي و تغيير شكلهاي موجود رويه آسفالتي بايد برطرف و اصلاح گردد.

پ: قيرزدگيها بايد تراشيده شود.

ت: سطح راه بايد از گردوخاك و مواد خارجي كام ً لا پاك شود و در صورت لزوم با آب شست شو و تميز گردد.

ث: در صورتي كه از قيرهاي محلول براي قيرپاشي استفاده مي شود، سطح راه بايد خشك باشد.

ج: چنانچه اندودهاي آب بندي روي رويه هاي بتني اجرا مي شود، سطح راه بايد بر اساس نقشه هاي اجرايي و مشخصات، قبلا پروفيله گردد.

چ: چنانچه اجراي رويه، شامل پخش مخلوطهاي آسفالتي نظير دوغاب قيري و يا آسفالت متخلخل باشد بايد قب ً لا اندود سطحي آن طبق مقالات معتبر اجرا شده باشد.

قيرپاشي

قيرپاشي براي انواع عمليات حفاظتي، اعم از آسفالتهاي سطحي يك ي ا چند لايه اي و يا اندودهاي آب بندي، بر روي سطوح شني و يا آسفالتي آماده سازي شده، بايد بر اساس مندرجات مقاله های دیگر، موضوع اندودهاي نفوذي و سطحي انجام گيرد . قيرپاشي بايد با قيرپاش كه مشخصات كامل آن در مقاله ی دیگر ارائه شده است، اجرا شود . مقدار قير پخش شده بايد با آزمايش سيني كنترل شده و نتيجه آن بيش از ١٠ ± د رصد با مقدار طرح تفاوت نداشته باشد . درجه حرارت انواع قيرهاي مصرفي براي پخش در راه هاي شني و يا آسفالتي نيز كه در مقالات دیگر نشان داده شده است رعايت شود . رعايت كليه ملاحظات اي مني براي گرم كردن قيرها، به شرح آنچه كه در مقاله هاي فوق يادآوري گرديده، ضروري است.

پخش و كوبيدن سنگدانه ها براي آسفالتهاي سطحي يك يا چند لايه اي

پخش سنگدانه ها با وسايل مكانيكي انجام مي گيرد . قبل از قيرپاشي، كاميون هاي حامل سنگدانه ها و كاميون مخصوص پخش سنگدانه ها براي انجام كار آماده مي شوند .كاميون پخش سنگدانه ها براي پخش مصالح به عقب حركت مي كند تا ابتدا سنگدانه ها روي قير پخش شود و سپس چرخ كاميون از روي آن عبور كند. سنگدانه ها بايد بلافاصله پس از قيرپاشي، روي سطح راه پخش شود . پس از پخش سنگدانه، غلتك زني بايد شروع شود تا دانه هاي مصالح كام ً لا به قير و به سطح راه بچسبد . غلتك زني نبايد پس از عمل آمدن قير ادامه يابد زيرا دانه هاي سنگي در جاي خود لق شده و از سطح راه كنده مي شود . در صورتي كه آسفالت سطحي در دو لايه انجام شود، موقعي بايد اقدام به پخش قير لاي ه دوم كرد كه قير لايه اول كاملا عمل آمده باشد . در هر حال فاصله زماني بين پخش مصالح لايه اول و قيرپاشي لايه دوم نبايد از ٤٨ ساعت كمتر باشد . قبل از پخش قير لايه دوم بايد با جاروي مكانيكي، سنگدانه هاي اضافي لايه اول از سطح راه پاك گردد . اين كار بايستي در صبح زود انجام شود كه قير قشر اول سفت بوده و سنگدانه ها از آن جدا نشود . پس از قيرپاشي لايه دوم، بايد بلافاصله سنگدانه ها را طبق آنچه كه در مورد لايه اول گفته شد روي سطح راه پخش و عمل غلتك زني را شروع كرد . عمليات غلتك زني با غلتك هاي چرخ لاستيكي بايد آنقدر ادامه يابد تا سنگدانه ها كاملا در قير و فضاي خالي بين سنگدانه هاي لايه قبلي فرو نشيند. پس از پخش سنگدانه ها و تكميل عمليات غلتك زني، بايد مصالح اضافي را از سطح راه جارو كرد . چنانچه در نقاطي قيرزدگي ظاهر شود بايد سنگدانه ها روي آن پخش و مجددا متراكم گردد، به طوري كه سطح نهايي كاملا يكنواخت شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در جلیلی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله جلیلی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جلیلی منطقه 17 می باشند.

 

 

جلیلی #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی