ایزوگام قیرگونی آسفالت در یافت آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در یافت آباد منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در یافت آباد منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

هر فصل از سال زیبایی های خاص خود را دارد. اما فصل های پر بارش گاهی علاوه بر زیبایی با استرس همراه می شود. چرا؟ به خاطر نداشتن عایق کاری مناسب در ساختمان که موجب نفوذ نم و رطوبت می گردد. این استرس موجب می شود که فرد نتواند زیبایی های فصل های پاییز و زمستان را درک کرده و از آن لذت ببرد. شرکت ایزوگام گستران در محله ی یافت آباد به همه ی اهالی این محله خدماتی نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید و این خدمات استرس مردم این محله را کم خواهد کرد. علاوه بر آن تجربه و سابقه ی شرکت ایزوگام گستران موجب گردیده است که این شرکت خدمات خود را بیمه نموده و تضمین نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در یافت آباد منطقه 17

اگر در مورد عایق کاری صحبت شود اما سخنی از ایزوگام به میان نیاید، این صحبت نیمه کاره خواهد بود. شرکت ایزوگام گستران قدیمی ترین شرکت در زمینه ی ارائه خدمات ایزوگام کاری می باشد و در محله ی یافت آباد به اجرای پروژه های ایزوگام کاری می پردازد. برای استفاده از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در یافت آباد منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یافت آباد منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز یافت آباد منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در یافت آباد منطقه 17

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در یافت آباد منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یافت آباد منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز یافت آباد منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در یافت آباد منطقه 17

در ادامه ی این مقاله می خواهیم در مورد اندود سطحی قدری اطلاعات ارائه نماییم این به آسفالت و آسفالت کاری کمک شایانی می کند. اندود سطحی بسیار مفید است.  اندود سطحي  براي آغشته نمودن سطح آسفالتي موجود با مواد قيري و ايجاد چسبندگي با لايه آسفالتي كه متعاقبًا روي اين سطح پخش مي شود، اجرا مي گردد.

مواد قيري

از انواع قيرهاي محلول و قيرآبه كه نوع و درجه و نيز حدود دماي پخش آنها در استانداردها  نشان داده شده مي توان براي اندود سطحي استفاده كرد . كليه قيرهاي مصرفي بايد با مشخصات  استاندارد  مطابقت داشته باشند.

انتخاب قير مناسب

را كه براي اندود سطحي تعيين شده است مي توان بدون توجه - هريك از قيرها به شرايط جوي متفاوت و رعايت موارد زير مصرف كرد:

در شرايطي كه انواع قيرآبه ها موجود باشد اولويت مصرف به ترتيب با  قيرآبه هاي: ديرشكن، كندشكن و زودشكن مي باشد . استفاده از اين قيرها در مقايسه با قيرهاي محلول براي حفظ محيط زيست و جلوگيري از آلودگي هوا، مناسب است.

قيرآبه ها را قبل از مصرف مي توان با آب رقيق كرد . عمل رقيق كردن قيرهاي كندشكن بايد توسط كارخانه سازنده انجام شود. اندود سطحي براي چسبندگي بين دو لايه آسفالتي، و يا بتني موجود با آسفالتي كه متعاقبًا اجرا مي شود الزامي است. فقط با موافقت كتبي دستگاه نظارت مي توان از اجراي اندود سطحي خودداري كرد.

ميزان قير

٢٠٠ گرم در متر مربع و براي قيرآبه ها - مقدار قير محلول مصرفي در اندود سطحي حدود ٤٠٠ ٣٠٠ گرم در متر مربع مي باشد كه مقدار دقيق آن بايد توسط دستگاه نظارت تعيين و ابلاغ شود. -٦٠٠ ميزان قيري كه روي سطوح آسفالتي قديمي، هوا زده و آسيب ديده پخش مي شود بر حسب مورد و با توجه به شدت فرسودگي رويه موجود توسط دستگاه نظارت تعيين مي گردد.

كنترل دماي پخش

براي كنترل دماي پخش قيرها در اندود سطحي  به موارد استاندارد  و به ويژه موارد  مربوط به نكات ايمني آن براي قيرهاي محلول زودگير رعايت شود.

وسايل اجراي كار

وسايل اجراي كار، و مشخصات مربوط به قيرپاش براي اندود سطحي در مقاله ی دیگری معرفی و شرح داده شده است.

محدوديت هاي فصلي

براي اندود سطحي درجه حرارت هوا در سايه، وقتي كه هوا رو به گرمي مي رود بهتر است بيشتر از١٠ درجه و در صورتي كه دم اي هوا رو به كاهش است، بيش از ١٥ درجه سانتيگراد باشد . در صورتي كه شرايط فوق وجود نداشته و اجراي اندود سطحي الزامي باشد، پخش قير با موافقت دستگاه نظارت و پيش بيني هاي لازم انجام مي شود. پخش قيرآبه در شرايطي كه احتمال بارندگي وجود دارد مجاز نيست.

آماده كردن سطح راه

براي اجراي اندود سطحي و بر حسب مورد، الزامي است . در - رعايت مفاد بند صورت لزوم رويه آسفالتي موجود قبل از قير پاشي بايد شسته و تميز شود. پخش قير و كنترل وسايل نقليه  و رعايت شرايط الزامي زير - برنامه پخش قير براي اندود سطحي بايد با توجه به مفاد بند ١٥ تنظيم گردد. كليه قسمت هايي كه اندود سطحي مي شود، حتي الامكان در همان روز بايد با قشر آسفالتي پوشيده شود. وقتي كه اندود سطحي ضمن عبور وسايل نقليه از روي راه صورت مي گيرد بايد هميشه نصف عرض راه براي عبور و مرور آزا د نگهداشته شود به طوري كه وسايل نقليه از روي قسمت هاي اندود شده تردد ننمايند. براي تأمين ايمني عبور و مرور وسايل نقليه، پيمانكار بايد با نصب علايم ايمني كافي و گماردن مأموران راهنما از تردد وسايل نقليه در طول قسمتهاي اندود شده، به ويژه بلافاصله بعد از اجراي اندود سطحي و نيز تا موقعي كه با قشر آسفالتي پوشيده نشده است جلوگيري به عمل آورد. مسئوليت تأمين بي خطري تردد وسايل نقليه از روي سطوح قيرپاشي شده، كلا به عهده پيمانكار است. اجراي اندود سطحي بدون رعايت احتياط و ت أمين شرايط ايمني لازم و كافي براي عبور و مرور وسايل نقليه كه بايد توسط پيمانكار فراهم شود، به هيچ وجه مجاز نبوده و دستگاه نظارت مي تواند عمليات را متوقف سازد.

آزمايش هاي كنترل كيفيت

قيرهاي مصرفي براي اندود سطحي بايد با مشخصات فصل چهاردهم مطابقت داشته و كيفيت آن قبل از كاربرد مورد آزمايش قرار گيرد . تعيين مقدار قير پخش شده در سطح راه نيز بايد ب ه ازاي هر ١٠٠ متر طول در راه هاي اصلي و به ازاي هر ١٠٠٠ متر مربع در بزرگراه ها و آزادراه ها با آزمايش سيني كنترل شوند. اين آزمايش بايد باروش 2995 ASTM D مطابقت داشته باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در یافت آباد منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله یافت آباد منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز یافت آباد منطقه 17 می باشند.

 

یافت آباد  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی