ایزوگام قیرگونی آسفالت در امامزاده حسن(ع)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در امامزاده حسن(ع) منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در امامزاده حسن(ع) منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در محله ی امامزاده حسن(ع) یکی از شرکت های با سابقه در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. این شرکت سال های زیادی فعالیت داشته و هم اکنون در خدمت مردم اهالی امامزاده حسن(ع) می باشد. برای استفاده از این خدمات با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در امامزاده حسن(ع) منطقه 17

امامزاده حسن(ع) از محله های قدیمی می باشد و لزوم اجرای پروژه های ایزوگام کاری در این محله بیش از پیش احساس می شود. بنا بر این شرکت ایزوگام گستران در اجرای پروژه هایی همانند نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بسیار موفق بوده و عملکرد موفقی خواهد داشت.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در امامزاده حسن(ع) منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامزاده حسن(ع) منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامزاده حسن(ع) منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در امامزاده حسن(ع) منطقه 17

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در امامزاده حسن(ع) منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامزاده حسن(ع) منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامزاده حسن(ع) منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در امامزاده حسن(ع) منطقه 17

آشنایی با انواع آسفالت از اهداف شرکت ایزوگام گستران است. آسفالت حفاظتی یکی از انواع آسفالت های مرغوب است که بسیار خوب و عالی اجرا می گردد. در ادامه با این نوع آسفالت آشنا می شویم.

آسفالت هاي حفاظتي نوعي از رويه سازي آسفالتي است كه در سطح راه هاي شني و يا آسفالتي اجرا مي شود. ضخامت اين آسفالت كمتر از ٢٥ ميليمتر است و لذا جز و لايه باربر روسازي راه محسوب نمي شود و عملكرد سازه اي ندارد. در آسفالت هاي حفاظت ي از قيرهاي محلول، قيرآبه ها و يا قيرهاي خالص با كندرواني كم استفاده مي شود.

دامنه كاربرد

آسفالتهاي حفاظتي براي غير قابل نفوذ كردن بستر راه، جلوگيري از گرد و غبار، افزايش تاب سايشي و لغزشي راه و نيز بهسازي موقت رويه هاي موجود آسفالتي و بتني مورد استفا ده قرار مي گيرد . اين نوع رويه سازي به علت سرعت و سهولت اجرا و نياز محدود به ماشين آلات و تجهيزات آسفالتي، در مقايسه با آسفالت گرم، بسيار مقرون به صرفه است . كاربرد انواع آسفالتهاي حفاظتي براي ترافيك سبك و متوسط محدود مي گردد و هريك نيز به منظور خاصي اجرا مي شود.

 انواع آسفالتهاي حفاظتي

آسفالت هاي حفاظتي به شرح زير تقسي م بندي مي شود و هريك به منظور خاصي مورد استفاده قرار مي گيرد:

- آسفالت هاي سطحي يك يا چند لايه اي

- سيل كتها يا اندودهاي آب بند

- مخلوط هاي آسفالت متخلخل

-  غبارنشانی و روغن پاشي راه جهت جلوگيري از گرد و غبار و تثبيت راه هاي خاكي

آسفالتهاي سطحي يك يا چند لايه اي

پخش قير روي سطح آماده شده شني راه كه بلافاصله روي آن سنگدانه هاي شكسته و تميز و با دانه بندي معين پخش گردد آسفالت سطحي يك لايه اي و چنانچه دو يا سه بار اجرا شود، دو يا سه لايه اي ناميده مي شود. ضخامت آسفالت يك لايه اي، معادل حداكثر اندازه اسمي سنگدانه هاي مصرفي است . معمولا حداكثر اندازه اسمي سنگدانه هاي مصرفي در هر لايه از آسفالت سطحي چند لايه اي، نصف حداكثر اندازه اسمي سنگدانه هاي لايه قبلي است.

مواد قيري

در آسفالت هاي سطحي از قيرآبه ها، قيرهاي محلول و قيرهاي خالص با درجه نفوذ زياد مي توان استفاده كرد . قير مناسب براي شرايط متفاوت جوي - ترافيكي و بر حسب نوع مصالح مصرفي، ويژگي هاي كلي زير را دارد:

الف: به اندازه كافي روان است و بعد از پخش، پوششي يكنواخت و همگن در سطح راه ايجاد مي كند . به علاوه به اندازه كافي غليظ مي باشد تا ضخامت اين پوشش ثابت بماند و به تناسب شيب عرضي و طولي مسير در سطح راه جاري نمي شود.

ب: بعد از پخش، كندرواني لازم و كافي را براي اندود كردن يكنواخت سنگدانه هايي كه روي آن پخش مي شود، تضمين مي كند.

پ: در صورت مصرف قيرهاي محلول و يا قيرآبه ها، به ترتيب مواد حلال و يا آب آن در سرعت مناسب تصعيد و تبخير مي شود تا چسبندگي لازم بين سنگدانه ها و قير پخش شده تأمين گردد.

ت: بعد از تصعيد مواد فرار و تكميل عمليات تراكم، سنگدانه ها را در بستر قيري سطح راه فرو مي نشاند و از حركت و جابه جايي آنها در مقابل ترافيك جلوگيري مي كند.

ث: وقتي كه به مقدار پيش بيني شده پخش مي شود، در برابر تغييرات دماي محيط و شرايط ترافيكي محور، موجب قيرزدگي نمي شود و در سطح راه تغيير شكل به وجود نمي آيد.

سنگدانه ها

سنگدانه هاي مصرفي در آسفالت سطحي يك يا چند لايه اي از شن شكسته يا سنگ كوهي شكسته و يا روباره كوره هاي آهنگدازي تهيه مي شود . مصالح بايد مقاوم، سخت و مكعبي بوده و فاقد دانه هاي سست، شكننده و كلوخه هاي خاكي، پوشش و اندودهاي لاي، رس و گرد سنگ باشد . مشخصات فني سنگدانه ها به شرح زير است.

خواص فيزيكي و مقاومتي

سنگدانه ها از نظر مقاومت سايشي و مكانيكي و دوام در مقابل شرايط جوي و نيز مقدار مجاز مواد مضر موجود در آنها بايد داراي شرايط مندرج در شرایط استاندارد شده باشد.

دانه بندي

دانه بندي سنگدانه هاي آسفالت سطحي يك يا چند لايه اي مي تواند يكي از دو دانه بندي زير باشد:

الف: دانه بندي يك اندازه ١ كه اندازه بزرگترين سنگدانه بيشتر از دو برابر اندازه كوچكترين سنگدانه نباشد.

ب: انتخاب دانه بندي هاي يك اندازه و يا باز به شرايط اجرايي طرح و نوع مصالح تهيه شده بستگي دارد ولي به طور كلي استفاده از دانه بندي يك انداره به مراتب مطلوب تر است. ترتيب انتخاب نوع دانه بندي در هريك از آسفالت ها متفاوت است. چنانچه از دانه بندي هاي باز استفاده مي شود لايه هاي آسفالت  سطحي يك يا دو يا سه لايه اي به صورت استاندارد مي باشد.

تميزي

سنگدانه ها بايد عاري از هرگونه آلودگي، پوشش خاكي و موادي كه مانع چسبيدن قير به سنگدانه ها مي گردد بوده و در صورت لزوم قبل از مصرف شسته شوند و يا توسط هواي فشرده تميز گردند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در امامزاده حسن(ع) منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله امامزاده حسن(ع) منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامزاده حسن(ع) منطقه 17 می باشند.

 

 

امامزاده حسن(ع) #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی