ایزوگام قیرگونی آسفالت در آذری

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در آذری منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در آذری منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از مواردی که همواره باید به آن توجه شود، استفاده از یک عایق کاری و آب بندی و درزگیری مناسب است. از آنجا که مردم محله ی آذری مردمی با صفا و محتاط هستند، برای عایق کاری منزل خود به دنبال افراد مطمئن و کارآمد می گردند. افرادی که بتوانند به آنها اطمینان کرده و کار عایق کاری منزلشان را به آنها بسپارند. شرکت ایزوگام گستران که حدود بیش از بیست سال در زمینه ی عایق کاری و آب بندی سابقه دارد هم اکنون به مردم با صفای محله ی آذری خدمات رسانی می نماید. این شرکت بسیار معتبر بوده و در این زمینه تخصص بالایی دارد. برای آشنایی بیشتر با سایر خدمات عایق کاری شرکت همانند نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری کافی است با مشاوران شرکت تماس بگیرید و از آنها در این زمینه کمک بخواهید. شرکت ایزوگام گستران همواره در خدمت اهالی محترم محله ی آذری می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در آذری منطقه 17

برای استفاده از ایزوگام کاران شرکت ایزوگام گستران بایستی با مشاوران و متخصصان دپارتمان ایزوگام تماس بگیرید و در مورد محل مورد نظر خود برای عایق کاری با آنها مشورت کنید. شرکت ایزوگام گستران این روزها در محله ی آذری به مردم خدمات بسیار ویژه ای را در زمینه ی ایزوگام کاری ارائه می کند. برای دریافت این خدمات کافی است با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در آذری منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آذری منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آذری منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در آذری منطقه 17

خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را از ما بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در آذری منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آذری منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آذری منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در آذری منطقه 17

رابطه انتخاب نوع قير و سنگدانه ها

انتخاب قير بر حسب شرايط آب و هوايي منطقه صورت مي گيرد . براي يك منطقة آب و هوايي معين، معمولا هر قدر سنگدانه هاي مصرفي درشت تر باشد از قيرهاي با كندرواني بيشتر استفاده مي شود .

طرح آسفالت سطحي يك يا چند لايه اي

هدف از طرح اين نوع آسفالت سطحي، تعيين مقادير دقيق قير و سنگدانه ها است كه جهت اجرايكار و بر اي هريك از لايه ها محاسبه مي شود كه بايد به فصل مربوط به آسفالت هاي حفاظتي آيين نامه روسازي راه مراجعه شود.

اندودهاي آب بند

اندودهاي آب بند اجراي آسفالت هاي حفاظتي بر روي انواع رويه هاي آسفالتي و يا بتني موجود، به منظور آب بندي، افزايش خاصيت نفوذناپذيري، اصلاح آسيب ديدگي هاي سطحي، به سازي موقت و افزايش عمر بهره برداري آنها را شامل مي شود.

انواع اندودهاي آب بند

اندودهاي آب بند به شرح زير تقسيم بندي مي شوند:

- اندودهاي سنگدانه اي

- اندودهاي ماسه اي

- اندودهاي قيري بدون سنگدانه

- اسلاري سيل يا دوغاب قيري

مشخصات فني هريك از انواع فوق به شرح زير است:

اندود آب بند سنگدانه اي

اجراي آسفالت سطحي يك يا چند لايه اي بر روي انواع رويه هاي آسفالتي و يا بتني اندود آب بند مي باشد. سنگدانه اي نام دارد. تعيين مقادير قير و سنگ مصرفي براي اين اندود اندود آب بند ماسه ای و مصالح ماسه اي منطبق - اندود ماسه اي مشابه آسفالت سطحي يك لايه اي با قيرهاي  ارزش ماسه اي مصالح مصرفي نبايد كمتر از ٧٥ % باشد. با دانه بندي استاندارد  اجرا مي گردد. مقادير قير و ماسه براي اندود آب بندي ماسه اي به شرح زير است:

٥ كيلوگرم در متر مربع - ماسه: ٨

٤٠٠ گرم در متر مربع - قيرهاي محلول: ٧٠٠

٦٠٠ گرم در متر مربع - قيرآبه ها: ٩٠٠

اندودهاي آب بند قيري بدون سنگدانه

اندودهاي قير يا پخش قير ب ر روي بستر آسفالتي و يا بتني موجود، بدون مصرف سنگدانه ها و نظير اندودهاي سطحي اجرا مي شود . اندود قيري براي پر كردن فضاهاي خالي و ترك ها و خلل و فرج هاي سطحي رويه آسفالتي و احياي مواد قيري آن به كار مي رود. قيرآبه ها در اجراي اندود قيري قبلا به نسبت ١:١ با آب رقيق شده و سپس مصرف مي شوند. مقدار ٤٠٠ گرم در متر مربع تغيير مي كند . حدود - مصرف ب ا توجه به وضعيت سطح بستر موجود آسفالتي از ٨٥٠ مصرف قيرهاي محلول ٥٥٠- ٣٥٠ گرم در متر مربع مي باشد.

مخلوط هاي رويه نازك قيرآبه اي يا اسلاري سيل

مخلوط هاي آسفالتي رويه نازك قيرآبه اي از مصالح ريزدانه و قيرآبه(با يا بدون مواد افزودني ) تهيه و به عنوان يك قشر حفاظتي روي سطح راههاي آسفالتي موجود پخش مي شوند . ضخامت آن وقتي كه در يك لايه اجرا مي شود حدود ٣ تا ١٠ ميليمتر است. استفاده از اين مخلوطها براي راههايي توصيه مي شود كه زيرسازي آنها كاملا سالم بوده و خرابي ها محدود به خرابيهاي سطحي باشد . در صورت وجود تركها و نواقص زياد ابتدا بايد آن را تعمير و لكه گيري و سپس اقدام به روكش با اين مخلوط قيرآبه اي نمود. اين مخلوط ها هنگام پخش در سطح راه بايد حالت نيمه روان و خميري داشته باشند تا در ترك ها و خلل و فرج سطح راه نفوذ كرده و آن را آب بند كند. مشخصات فني اين مخلوط ها به شرح زيراست:

الف: قير

قيرآبه هاي مصرفي براي اين مخلوطها بر حسب شرايط اجرا و نوع مصالح با نظر دستگاه نظارت انتخاب مي شوند:

SS -١h و SS - - قيرآبه هاي آنيونيك ديرشكن ١

CSS -١h و CSS - - قيرآبه هاي كاتيونيك ديرشكن ١

براي مواقعي كه جاده بايد QS -١h و CQS -١h - قيرآبه هاي زودشكن كاتيونيك و آنيونيك در اسرع وقت براي عبور ترافيك باز شود. قيرآبه هاي فوق بايد با مشخصات فصل چهاردهم مطابقت داشته باشند . در مورد قيرهاي رعايت الزامات مربوط به آزمايش پايداري در برابر نشست بعداز ٢٤ ساعت QS -١h و CQS -١h نگهداري در انبار، و آزمايش اختلاط با سيمان، حذف مي شود. براي تهية مخلوطهاي اسلاري سيل با كيفيت برتر لازم است از قيرآبه هاي حاوي مواد افزودني استفاده نمود.

ب: مصالح سنگي

مصالح سنگي مصرفي بايد از مصالح شكسته شده با ١٠٠ درصد شكستگي مكانيكي باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در آذری منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله آذری منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آذری منطقه 17 می باشند.

 

 

آذری #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی