ایزوگام قیرگونی آسفالت در ابوذر غربی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در ابوذر غربی منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در ابوذر غربی منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر به دنبال آرامش می گردید و این آرامش را تنها در خانه ی خود بدست می آورید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید تا با اجرای یک عایق کاری مناسب و عالی شما را به آرامشتان برساند. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه بسیار عملکرد خوب و عالی داشته و دارد. برای استفاده از تجربه های شرکت ایزوگام گستران در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری استفاده کنید کافی است با شرکت ایزوگام گستران در محله ی ابوذر غربی تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ابوذر غربی منطقه 17

ایزوگام گستران یک پیشنهاد ویژه برای اهالی محله ی ابوذر غربی دارد. اجرای ایزوگام کاری ویژه ی محله ی ابوذر غربی از خدمات بی نظیر شرکت ایزوگام گستران است. برای استفاده از این خدمات با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. مشاوران شرکت ایزوگام گستران به شما در خصوص اجرای ایزوگام مشاوره های لازم را ارائه می نمایند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ابوذر غربی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ابوذر غربی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوذر غربی منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ابوذر غربی منطقه 17

قیرگونی بی شک جز عایق های قدیمی و بسیار کار آمدی است که برای عایق کاری بسیار مناسب است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ابوذر غربی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ابوذر غربی منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوذر غربی منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ابوذر غربی منطقه 17

در اجرای پروژه های آسفالت و اسفالت کاری حتما باید به محدودیت های فصلی نیز توجه داشته باشیم. در ادامه ی این مقاله به نکاتی در خصوص محدودیت های فصلی جهت اجرای آسفالت می پردازیم.

محدوديت هاي فصلي

اندود سطحي بايد هنگامي ان جام شود كه هوا باراني و يا مه آلوده نبوده و سطح راه، در صورت مصرف قيرهاي محلول، كام ً لا خشك و يا ب ه طور جزئي مرطوب باشد . چنانچه قيرآبه مصرف مي شود سطح راه مي تواند رطوبت سطحي داشته باشد. براي اندود نفوذي درجه حرارت هوا در سايه، وقتي كه هوا رو به گرمي مي رود بهتر است، بيشتر از ١٠ درجه و زماني كه هوا رو به سردي مي رود بيش از ١٥ درجه سانتيگراد باشد. در صورتي كه عمليات در مواقعي صورت گيرد كه دماي محيط با شرايط فوق تطبيق نكند و اجراي كار الزامي باشد، پخش قير بايد با موافقت دستگاه نظارت و انجام پيش بينيهاي لازم صورت گيرد.

آماده كردن سطح راه

قبل از پخش قير، سطح آماده شده راه را بايد از مواد زايد و گرد و غبار با جاروي مكانيكي و هواي فشرده تميز كرد و از نظر نيمرخهاي طولي و عرضي و رواداري مربوطه نسبت به نقشه هاي اجرايي نيز كنترل نمود . تميز كردن سطح راه بايد به گونه اي انجام شود تا بافت سطحي مصالح كاملا مشخص شده و كلية مواد ريزدانه اي كه روي آن را پوشانده است با جاروي سيمي - مكانيكي و هواي فشرده پاك شود. در صورت استفاده از قيرآب ه ها هنگامي كه هوا گرم است مي توان سطح راه را قبل از اندود نفوذي با آب مرطوب كرد تا قير آبه بلافاصله شكسته نشده و فرصتي براي نفوذ آن در خلل و فرج سطح قبل از شكستن قير باشد . در شرا يط مصرف قيرهاي محلول نيز در صورتي كه دستگاه نظارت دستور دهد مي توان سطح راه را كمي مرطوب كرد.

پخش قير

 مقدار  پخش قير بايد ب ه وسيله قيرپاش كه مشخصات آن در مقالات دیگر ذ كر شده است انجام گيرد. قيري كه در سطح راه پخش مي شود نبايد از ١٠ ± درصد مقدار مشخص شده توسط دستگاه نظارت بيشتر و يا كمتر باشد . قير بايد ب ه طور يكنواخت در سطح راه پاشيده شود ب ه طوري كه سطوح كم قير يا پرقير درسطح راه به وجود نيايد. در مورد سطوح محدود يا قسمت هايي كه با دستگاه قيرپاش نمي توان قيرپاشي كرد با استفاده از لوله پخش كن دستي عمل قيرپاشي را بايد انجام داد. در صورتي كه پخش قير در سطح راه در دو خط عبور يا بيشتر صورت گيرد بايد لبه طولي خطوط در تمام طول يكديگر را بپوشاند . در نقاط شروع و ختم قيرپاشي با يد براي يكنواختي پخش قير سطح راه در عرض كافي با صفحات كاغذي يا فلزي پوشيده شود . اين صفحات بايد بلافاصله پس از قيرپاشي از سطح راه برداشته شود. درحين قيرپاشي بايد درختها و ساختمان هاي مجاور از آغشته شدن به قير محفوظ نگه داشته شوند و از پخش قير به داخل آبروها و روي شيرواني ها و محل قرضه و مصالح جلوگيري به عمل آيد . هرگاه لازم باشد كه عمل قيرپاشي ضمن عبور وسا يل نقليه از روي راه صورت گيرد، بايد هميشه نصف عرض راه براي عبور آزاد نگه داشته شود تا وسايل نقليه از روي سطح قيرپاشي شده عبور نكنند . هنگام قيرپاشي نصب علائم كا في و گماردن ماموران راهنما و چراغهاي هشدار دهنده، براي تامين ايمني عبور و مرور الزامي است.

كنترل عبور وسايل نقليه

به طور كلي برنامه ساختمان راه بايد طوري تنظيم شود كه پس از انجام اندود نفوذي و سپري شدن زمان لازم و كافي، آسفالت روي آن پخش گردد تا اندو د نفوذي زير عبور وسا يل نقليه قرار نگيرد . هرگاه عبور وسايل نقليه روي قسمتي از راه كه اندود نفوذي آن انجام شده اضطراري باشد قير بايد قبلا به طور كامل به جسم راه نفوذ كرده و خشك شده باشد تا قير پخش شده به چرخ وسا يل نقليه نچسبد . هرگاه عبور وسايل نقليه زودتر از اين موقع ضرورت يابد، بايد ابتدا روي سطح قيرپاشي شده را با ماسه طبق نظر دستگاه نظارت ماسه پاشي كرد و سپس عبور انجام شود.

آزمايش هاي كنترل كيفيت

كيفيت قيرهاي مصرفي براي اندود نفوذي كه توسط دستگاه نظارت مشخص مي شود بايد با مشخصات مطابقت داشته باشد . براي تعيين مقدار قير پخش شده در سطح راه از آزمايش سيني استفاده مي شود، به طوري كه در هر ١٠٠ متر طول راه يك آزمايش انجام گيرد . در بزرگراه ها و آزادراه ها آزمايش در فواصل كمتري بايد انجام شود ب ه طوري كه لااقل براي هر ١٠٠٠ متر مربع سطح راه يك آزمايش به عمل آمده باشد. اين آزمايش بايد با مشخصات 2995 ASTM D مطابقت نمايد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ابوذر غربی منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله ابوذر غربی منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوذر غربی منطقه 17 می باشند.

 

 

ابوذر غربی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی