ایزوگام قیرگونی آسفالت در منطقه ۱۷

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 17

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 17 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

مژده به اهالی محترم منطقه 17 اگر هم اکنون در انتظار یک شرکت معتبر جهت اجرای پروژه های مربوط به عایق کاری و آب بندی ساختمان خود دارید، شرکت ایزوگام گستران را هم اکنون در منطقه 17 آماده ی خدمت رسانی به شما اهالی محترم منطقه هفده می باشد. شرکت ایزوگام گستران خدمات بسیار زیادی را مانند نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به همه اهالی ارائه می نماید. برای دریافت خدمات از شرکت ایزوگام گستران کافی است با این شرکت تماس بگیرید. و با مشاوران شرکت در خصوص انواع خدماتی که مورد نیازتان است مشاوره بگیرید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی مردم منطقه 17 بوده و خدمات خود را بیمه می کند. شرکت ایزوگام گستران همواره به دنبال رضایت مشتریان خود بوده است و هم اکنون نیز در منطقه 17 به دنبال همین آرامش و آسایش مشتریان است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در منطقه 17

اگر می خواهید یک ایزوگام کاری حرفه ای را با استفاده از ایزوگام کاران با تجربه و ایزوگام دلیجان استاندارد و درجه یک اجرا نمایید فقط با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران در حال حاضر یکی از با تجربه ترین و قدیمی ترین شرکت های ایزوگام کاری می باشد که هم اکنون در منطقه 17 آماده ی ارائه ی خدمت به همه اهالی می باشد.

ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران از انواع مختلف یک لایه و دو لایه، پلیمری و دمیده، فویلدار و بدون فویل بوده و برخی موارد از نوع ایزوگام های تزئینی می باشد. شرکت ایزوگام گستران هم چنین در کار ترمیم ایزوگام و لکه گیری ایزوگام نیز بسیار حرفه ای عمل می کند و عملکرد مثبت و بسیار خوبی دارد. پروژه های زیادی را در زمینه ی ترمیم ایزوگام اجرا نموده است. شرکت ایزوگام گستران همچنین ایزوگام های تاریخ دار و مرغوب را مورد استفاده ی کاری خود قرار می دهد. جهت مشاوره می توانید تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 17 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه 17

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 17 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 17 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه 17

اندود نفوذي

 به منظور آماده كردن سطح شني راه جهت پخش اولين قشرآسفالت اعم از آسفالت سطحي، آسفالت سرد و آسفالت گرم اجرا مي شود . اندود نفوذي علاوه بر آب بند كردن جسم راه از طريق نفوذ در خلل و فرج آن، موجب تثبيت سطح شني راه و تسهيل چسبندگي قشر آسفالت به آن مي شود.

مواد قيري

از انواع قيرهاي محلول و قيرآبه كه نوع و درجه و نيز حدود دماي پخش آنها در  نشان -داده شده مي توان براي اندود نفوذي استفاده كرد . قيرهاي مصرفي بايد با مشخصات مربوطه به شرح اصلی مطابقت داشته باشد.

انتخاب قير مناسب

چون نفوذ قير در سطح شني راه بستگي به كندرواني آن بعد از پخش و در نتيجه ب ه دماي هوا دارد، لذا انتخاب نوع و درجه قير مناسب تابع متغيرهاي زير است كه بايد در نظر گرفته شود:

- دماي محيط

- رطوبت نسبي و باد

- درجه حرارت سطحي كه قيرپاشي مي شود.

- بافت سطحي بستر راه

- طول زمان عمل آمدن قير

با رعايت شرايط فوق، انتخاب قير مناسب به شرح زير طبقه بندي مي شود.

ميزان پخش قير

مناسب ترين ميزان پخش قير براي اندود نفوذي، مقدار قيري است كه پس از انقضاي مدت زمان لازم كه حداقل ٢٤ ساعت خواهد بود، مواد فرار آن تصعيد و قير كام ً لا جذب راه شده باشد . مقادير زير را به طور كلي به عنوان راهنما مي توان به كار برد. براي سطوح آماده شده، بر حسب آنكه بافت ريزدانه و متراكم و يا درشت د انه و باز باشد مقدار قير محلول مي تواند از ١ تا ٢ كيلوگرم در متر مربع تغيير كند. در صورتي كه از قيرآبه براي سطوح آماده شده راه با دانه بندي باز و ماكادامي استفاده شود ميزان٠مصرف بر حسب مورد بين ٢ كيلوگرم بر متر مربع خواهد بود. مقادير دقيق قير براي هريك از دو حالت فوق از طريق آزمايش كارگاهي و با توجه به نوع و درجه قير مصرفي توسط دستگاه نظارت تعيين و ابلاغ مي شود.

پخش ماسه

چنانچه به هر دليل اندود نفوذي بعد از ٤٨ ساعت جذب نشود، بايد فرصت داده شود تا قير در سطح راه نفود كند . در شرايط اض طراري و قبل از جذب كامل قير مي توان با تائيد دستگاه نظارت با پخش ماسه تميز روي اندود نفوذي، قير اضافي را جذب كرد . ماسه مصرفي بايد ريزتر از ٥ ميليمتر بوده و درصد عبور كرده از الك شماره ٢٠٠ آن از پنج درصد تجاوز نكند. ٦ كنترل دماي پخش -مناسب ترين درجه حرارت پخش قيرهاي محلول، علاوه بر رعايت دماي مندرج در ٢٠ سانتي استكس - ١، بين ١٢٠ - ١ درجه حرارتي است كه در آن كندرواني قير به شرح -باشد. براي قيرهاي محلول متفاوت، اين درجه حرارت، از نمودار تغيير كندرواني قير بر حسب درجه نمودار مورد نظر را براي يك قير محلول - حرارتهاي مختلف تعيين مي شود . به عنوان نمونه  كه از قير پايه مشخص و معيني ساخته شده است، نشان مي دهد . بديهي است كه RC- از نوع 250 قيرهاي محلول بر حسب اين كه از چه نوع قير خالصي تهيه شده باشند، داراي نمودارهاي متفاوت و در نتيجه درجه حرارت پخش متفاوتي خواهند بود. MC و 70 MC از نظر ايمني، درجه اشتعال قيرهاي زودگير حداقل ٢٧ درجه، و قيرهاي كندگير 30 حداقل ٦٦ درجه سانتيگراد است . نظر به اينكه حداقل درجه حرارت پخش به MC حداقل ٣٨ و قير 250 براي اين قيرها، اغلب بالاتر از حداقل درجه اشتعال آنها ست، لذا هنگام مصرف اين -قيرها، كنترل دماي پخش از اهميت ويژه اي برخوردار است كه رعايت نكات احتياطي زير ضروري مي باشد:

الف: شعله و آتش نبايد به هيچ وجه به اين قيرها نزديك شود،ضمن آنكه براي گرم كردن قير بايد از وسايل قابل كنترل و مطمئن مورد تأييد دستگاه نظارت استفاده كرد.

ب: براي كنترل و بازرسي مخازن قيرهاي محلول، نبايد از آتش مشتعل ياچراغهاي شعله اي و يا كبريت استفاده كرد.

پ: ماشين قيرپاشي براي پخش اين قيرها، بايد بدون استثنا به كپسولهاي آتش نشاني و وسايل ضد حريق مجهز باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه 17 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله منطقه 17 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 17 می باشند.

 

 

منطقه 17    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی