ایزوگام قیرگونی آسفالت در یاخچی آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد منطقه 16 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

دنیای متمدن امروزی نیازهای ویژه ای را طلب می کند. بشر امروز دیگر تنها به فکر داشتن یک سقف و سرپناه نیست. او می خواهد سقف بالای سرش امن و ایمن باشد و از هر لحاظ خاطرش جمع باشد که این سقف ایمنی لازم را دارد. یکی از راه های ایمن کردن سقف عایق کاری رطوبتی و آب بندی آن است که توسط مصالح و مواد مختلفی اجرا می گردد. شرکت ایزوگام گستران مجری خدمات عایق کاری منازل از جمله پروژه های فعال خود در این زمینه را به همه معرفی می کند. این شرکت در خدمت همه ی اهالی محله یاخچی آباد بوده و پروژه های خوب و بسیار درجه ی یک را اجرا نموده است. شرکت ایزوگام گستران خدماتی را شامل نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید. بنا بر این اگر ساکن محله ی یاخچی آباد هستید و می خواهید از شرکت ایزوگام گستران خدمات دریافت کنید با ما در تماس باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد منطقه 16

ایزوگام از خدمات مهمی است که توسط شرکت ایزوگام گستران و با برندهای معتبری همچون ایزوگام دلیجان ارائه می گردد. بنا بر این در صورت تمایل به استفاده از خدمات ایزوگام از شرکت ایزوگام گستران کافی است تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در یاخچی آباد منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یاخچی آباد منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز یاخچی آباد منطقه 16 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد منطقه 16

از آنجایی که شرکت ایزوگام گستران خدماتی را نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می کند لذا قیرگونی نیز اجرا می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در یاخچی آباد منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یاخچی آباد منطقه 16 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز یاخچی آباد منطقه 16 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد منطقه 16

ج: چنانچه در حريم راه تأسيساتي مانند تيرهاي تلفن، تلگراف و يا برق، لوله كشي آب، فاضلاب، نفت، گاز، لوله هاي سيماني و يا ساير تأسيسات مشابه وجود داشته باشد كه بايد از مسير برداشته شود و يا تغيير مكان داده شوند، پيمانكار بايد مراتب را به موقع به كارفرما و دستگاه نظارت جهت هرگونه اقدام مقتضي كتبًا اطلاع دهد.

چ: چنانچه در حريم راه، قنات يا چاههاي آب داير وجود داشته باشد، پيمانكار بايد براي تغيير محل چاه آب و تغيير مسير قنات، با در نظر گرفتن آنكه آب چاه يا قنات از بين نرود اقدام، و براي چاههاي خشك و قنات هاي متروكه با توجه به جهات ايمني پيشنهادي تهيه و براي اظهار نظر كارفرما و دستگاه نظارت ارسال نمايد. پركردن ميله چاه هاي متروكه بايد با مصالح قابل قبول بر اساس فصل نهم انجام و اجرا گردد.

ح: چاله هايي كه در اثر ريشه كني درختان به وجود مي آيند بايد با مصالح مناسب به صورت لايه لايه پر شده و برابر مندرجات اين فصل متراكم گردد.

خ: تمام منطقه عمليات خاكي با حريم مقرر بايد از هر حيث تميز بوده و زيبايي ديد راه بعد از خاتمه عمليات حفظ گردد.

خاكبرداري و خاكريزي

برداشت هرگونه مصالح و مواد خاكي، شن و ماسه اي، قلو ه سنگي و سنگي، ريزشي و لغزشي، صرف نظر از جنس و كيفيت آنها از مسير راه، به منظور تسطيح، شيب بندي و آماده كردن مسير اصلي راه و يا راههاي ورودي و خروجي و جاده هاي ارتباطي، موضوع عمليات خاكبرداري است. خاكبرداري و گودبرداري جهت احداث پايه پلها، لوله ها، آبروها، ديوارها و ساير ابنيه فني مشمول عمليات مندرج در اين فصل نبوده و در فصل سوم اين مشخصات ذكر شده است. احداث خاكريز و يا بالا آوردن بستر راه با خاك و سنگ حاصله از برشها، و يا با مصالح قرضه موضعي و يا جانبي و يا قرضه منتخب، آماده سازي بستر زمين طبيعي براي ريختن و پخش و كوبيدن مصالح بر روي آن ، و نيز خاكريزي پشت پي ها و شالود ه ها، اطراف ابنيه فني و مستحدثات، پركردن اطراف لوله ها، چاهها، چاهكها و گودالهاي موضعي مشمول عمليات خاكريزي است. كليه عمليات خاكبرداري و خاكريز ي بايد بر اساس نقشه هاي اجرايي و برابر با ابعاد و اندازه هاي مشخص شده در نقشه ها و يا دستورات دستگاه نظارت انجام شود . در حين عمليات خاكبرداري و خاكريزي بايد مراقبت كامل ب ه عمل آيد تا هيچ گونه آسيبي به تأسيسات، تجهيزات، مستحدثات، ابنيه فني، علائم و نقاط ثابت نقشه برداري، و اموال بخش دولتي و خصوصي وارد نيايد. عمليات خاكي بايد همواره با زهكشي توامًا انجام گيرد و دستگاه نظارت عندال لزوم مي تواند در مواقع بارندگي هاي شديد، به منظور حفاظت عمليات انجام شده، كارهاي خاكي را متوقف سازد. كليه خاك هاي حاصل از خاكبرداري بايد در خاكريزها، راههاي ارتباطي، پشت پلها و پي ها مصرف شود مگر در مواردي كه دستگاه نظارت مصرف اين خاك ها را براي خاكريزي نامناسب و غير قابل قبول دانسته و يا زائد بر مصرف تشخيص دهد. عدم مصرف خاكهاي حاصل از خاكبرداري به هر دليل كه باشد بايد قبلا به تأييد دستگاه نظارت و كارفرما برسد. خاكهاي غير قابل مصرف و نيز خاكهاي مناسب زائد بر مصرف بايد در محلي كه توسط دستگاه نظارت تعيين مي گردد، ذخيره شود . از انبار كردن اين مصالح در اراضي زير كشت، محوطه ترانشه ها، بستر رودخانه ها و نهرها و حريم راه بايد خودداري شود . مصالح مرطوب و يا يخ زده كه در صورت خشك شدن به صورت مصالح مناسب در مي آيند بايد خشك شده و سپس در عمليات خاكريزي ب ه كار برده شوند. به منظور استفاده مصالح حاصل از خاكبرداري در كارهاي بنايي و ابنيه فني، دستگاه نظارت مي تواند دستور نگهداري و انبار كردن مصالح از قبيل سنگ، شن و ماسه و غيره را كه از برشها به دست مي آيد صادر نمايد. خاكهايي كه در خاكريزي مصرف مي شود بايد در لايه هاي يكنواخت و با ضخامت ثابت در عرض خاكريزها ريخته شود. ضخامت لايه هاي خاكريز معمولي نبايد بعد از ك وبيدن، بيش از ٢٠ سانتيمتر باشد مگر در خاكريزهاي سنگي و يا خاكريزهايي كه در آن از مخلوط مصالح سنگي و خاك استفاده مي شود كه در اين موارد، ضخامت ها با توجه به نوع مصالح و حداكثر درشتي قطعات سنگي و با نظر دستگاه نظارت تعيين مي گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در یاخچی آباد منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله یاخچی آباد منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز یاخچی آباد منطقه 16 می باشند.

یاخچی آباد #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی