ایزوگام قیرگونی آسفالت در هلال احمر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در هلال احمر منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در هلال احمر منطقه 16  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای همه ی اهالی محله هلال احمر یک خبر ویژه و فوق العاده براتون داریم. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ی هلال احمر برای ارائه ی همه یانواع خدمات عایق کاری و آب بندی آمادگی لازم را داشته و تیم های نصب و اجرایی بسیار زیاد و خبره ای را تربیت کرده است تا شما در صورت تمایل یکی از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را انتخاب نموده و برای اجرای آن از متخصصان عایق کاری شرکت ایزوگام گستران کمک بگیرید. در شرکت ایزوگام گستران کلیه خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با عقد قراردادهای رسمی و با توجه به نیاز مشتریان ارائه می گردد. شرکت ایزوگام گستران در محله ی هلال احمر فعالیت های زیادی دارد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در هلال احمر منطقه 16

همه ی مردم در پی انتخاب یک عایق مناسب برای عایق کاری منزل خود هستند و معمولا در جستجوها از ایزوگام به عنوان یک عایق خوب نام برده می شود و از آنجایی که شرکت ایزوگام گستران خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید، بنا بر این ایزوگام نیز توسط این شرکت با کیفیت بسیار عالی و مطلوب ارائه می گردد. برای دریافت هر گونه خدماتی شما باید با همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بر قرار کنید. و از آنها در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری راهنمایی بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در هلال احمر منطقه 16  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هلال احمر منطقه 16  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هلال احمر منطقه 16  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در هلال احمر منطقه 16

واژه Petroleum از دو لغت Petra به معناي سنگ و  Oleumبه معنای نفت گرفته شده است.

امروزه از بكار بردن آن معناي گاز، مايع، غير جامد و جامد كه بطور كلي هيدروكربور با مقداري جزئي عناصر فرعي نظير نيتروژن، اكسيژن، سولفور و غيره بصورت ناخالص همراه مي باشد.

ذكر گرديده كه بر اساس اين تعاريف آن را Petroleum در كتب مختلف تعاريف متفاوتي براي كانسار هيدروكربن (Mineral) تحت عنوان نامهاي مختلف نظير كانسار ناميده اند. (Orgnic Mineral) و يا كانسار آلي (Hydrocarbone Mineral) عبارت است كه از كاربرد و استفاده عمل زمين شناسي (Petroleum Geology) زمين شناسي نفت در كاوش و استخراج نفت. معمولاً هيدروكربونرهاي گاز و مايع يكجا و با يكديگر ديده ميشوند و در اشكال مايع و گازي اين Oil و يا Hydrocarbone اغلب كتب هدف از بكار گيري واژ ههايي نظير ماده آلي مي باشد.

در مورد پي برد به وجود نفت و استفاده از آن گزارشات بسيار قديمي موجود مي باشد كه برخي از

آن حكايت از دورانهاي بسيار قديم و حتي ما قبل تاريخ مينمايند. شواهدي در دست است كه ناحيه مديترانه از هيدروكربورهاي تراوش شده به سطح زمين بعنوان مسدود كننده درز و شكاف بدنه كشتي ها استفاده مي نمود ه اند. در برخي از كتب اعتقاد بر اين است كه در كشتي نوح و در گهواره اي كه حضرت عيسي مسيح را در زمان طفوليت در داخل آن بر روي رود نيل نهادند نيز از اين ماده بعنوان گيرنده روزنه ها و ضد آب استفاده شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در هلال احمر منطقه 16  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هلال احمر منطقه 16  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هلال احمر منطقه 16  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در هلال احمر منطقه 16

مخلوط دكتر زينچنر ، يك مهندس و مدير آزمايشگاه براي جاده سازي در شهر استرابگبايو ، مخترع اين مخلوط بود. اين مخلوط تلاشي براي حل مشكل فرسايش جاده به علت چرخ هاي ميخ  دار بود كه از آن عبور مي كردند. روش حل اين مشكل در آن زمان استفاده از بتن آسفالتي با مقدار كم درشت دانه بود. اين نوع از رويه در معرض فرسايش سريع به خاطر عبور تجهيزات با چرخ هاي ميخ دار بود. هر دو جزء مخلوط يعني ريزدانه و ماستيك خيلي ضعيف بودند تا مخلوطي با پايداري مناسب به وجود بياورند. به دليل هزينه بالاي ترميم و نوسازي روسازي،تقاضاي زيادي براي يك مخلوط سطحي جديد كه بتواند درمقابل چرخهاي ميخدار دوام بياورد، ايجاد شد. اين الهام بخش كار دكترزينچر بود. زينچر بيان داشت كه مصالح درشت دانه كه در برابر خرد شدن مقاومت مي  كنند ممكن است مقاومت خوبي در مقابل فرسايش داشته باشند. بنابراين اين مصالح بايد بخش اصلي ساخت مخلوط هاي مقاوم در برابر فرسايش باشند، در حاليكه مقدار زياد قير و ماستيك عمر خدمت دهي بالايي را ارئه شامل ايجاد يك SMA مي دهد. بر اين اساس يك ايده براي اسكلت دانه اي قوي از مصالح درشت دانه است و فضاي خالي بين آنها به وسيله ماستيك (يعني مخلوطي از قير، فيلر و ماسه) پر مي شود. اين نوع از تركيب مصالح دانه اي را به اصطلاح از SMA مخلوط با دانه بندي باز مي گويند. تجربه استفاده از سال 1960 در كشور آلمان نشان مي دهد كه عمر مفيد اين آسفالت در جاده هاي با حجم ترافيك بالا بيش از 20 سال است. شايان ذكر است كه تا سال 2006 سي درصد راههاي   كشور آلمان توسط آسفالت SMA پوشيده شده است كه پنجاه  درصد ترافيك جاده اي اين كشور را تحمل مي كند. استفاده از اين نوع آسفالت در كشور آمريكا نيز پس از ارزيابي و بررسي تجربيات كشورهاي اروپايي در سال 1991 اتفاق افتاد. در اين به مدت بيش از 20 SMA ارزيابي ها مشخص شد كه آسفالت سال در اروپا با موفقيت اجرا شده است. در سال 1991 در كشور آمريكا يك گروه فني تشكيل شد كه تحقيقات تكميلي را بر روي اين نوع آسفالت انجام داده و انتقال دانش به اين كشور را آغاز كردند. اين تحقيقات منجر به ارائه دستورالعمل طراحي در اين كشور شد. تاكنون اين نوع SMA و اجراي آسفالت آسفالت در اكثر ايالت هاي آمريكا مورد استفاده قرار گرفته است. آمريكا، آلمان، انگلستان، نروژ، اسلوني، روسيه، چين و استراليا از جمله كشورهايي هستند كه در آنها SMA آسفالت به طور گسترده استفاده مي شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در هلال احمر منطقه 16  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله هلال احمر منطقه 16  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هلال احمر منطقه 16  می باشند.

 

 

هلال احمر  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی