ایزوگام قیرگونی آسفالت در رجایی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در رجایی منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در رجایی منطقه 16 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران این روزها آماده ی ارائه خدمات بی نظیری به همه ی مردم ایران زمین به خصوص اهالی محله ی رجایی می باشد. برای استفاده از این خدمات کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. تنوع خدمات به صورت نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد، برای استفاده از این خدمات می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در رجایی منطقه 16

ایزوگام کاری دنیای عجیب و غریبی است که نیازمند دقت فراوان است از آنجایی که شرکت ایزوگام گستران تا کنون پروژه های موفقی هم چون ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام دمیده، ایزوگام پلیمری، ایزوگام تک لایه و ایزوگام دولایه، ایزوگام با روکش فویلدار و ایزوگام بدون روکش فویل دار را اجرا نموده است و خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به اهالی محله ی رجایی ارائه می نماید، لذا می توانید از این خدمات ارزشمند استفاده کنید. شرکت ایزوگام گستران همواره به مشتریان خود توصیه می کند که پس از اجرای ایزوگام کاری بیمه نامه را نیز از مشتریان تحویل بگیرند.

نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را از ایزوگام گستران بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در رجایی منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله رجایی منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز رجایی منطقه 16 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در رجایی منطقه 16

چسباننده هاي سياه مصرفي در راهسازي، شامل مواد قيري و قطراني، داراي اين خاصيت اصلي مي باشد كه دانه هاي سنگي را به ي كديگر چسبانده و به جسم يكپارچه تبديل مي كند . قير جسمي است به رنگ سياه كه از شمار زيادي هيدروكربور ساخته شده است. قير خالص در دماي محيط جامد است و بر اثر حرارت روان مي شود . قير در روغنهاي معدني و حلالهايي نظير سولفيدكربن، تتراكلريد كربن و تر ي كلريد اتيلن حل مي شود . قطران ١ نيز كه رنگي سياه ولي متمايل به قهوه اي دارد از تقطير گازهاي حاصل از حرارت دادن زغال سنگ، چوب و سنگهاي شيستي به دست مي آيد . اين ماده قطران خام ناميده مي شود و از تصفيه آن قطران راهسازي حاصل مي گردد. قطران در ايران به ميزان بسيار كم توليد مي شود و استفاده از آن در كارهاي راهسازي كشور معمول نيست.

انواع قير

قيرهاي مصرفي در راهسازي عمدتًا دو نوع است . اگر از معدن به دست آيد قير طبيعي ٢ يا معدني و هرگاه از پالايش نفت خام حاصل شود قير نفتي ٣ نام دارد . در راهسازي بايد از قيرهاي نفتي استفاده شود، چنانچه مصرف قير معدني در پروژه اي مورد نظر باشد، نسبت اختلاط قير نفتي يا قير معدني بايد در مشخصات فني خصوصي قيد شود.

قيرهاي نفتي

قيرهاي حاصل از پالايش نفت خام، با توجه به نوع و شرايط مصرف آن در راهسازي و ساير مصارف صنعتي، به شرح زير تقسيم بندي مي شود:

قيرهاي خالص

قيرهايي كه مستقيمًا در برج تقطير در خلاء پالايشگاه به دست مي آيد و يا مختصري در جريان فرآيند هوادهي قرار مي گيرد قيرهاي خالص ناميده مي شود. اين قيرها بايد همگن و فاقد آب بوده و دماي گرم كردن آن هيچ گاه از ١٧٦ درجه سانتيگراد تجاوز ننمايد. قيرهاي خالص در اثر فشار و حرارت به صورت مايع غليظ و آبگون تغيير شكل مي دهد و در حرارت كم حالت الاستيك و فنري دارد. مشخصات فني قيرهاي خالص مصرفي در راهسازي كه بر اساس درجه نفوذ تقسيم بندي شده اند بايد مطابقت داشته باشد

قيرهاي دميده

قيرهاي خالص را تحت فشار و در حرارت ٢٠٠ تا ٣٠٠ درجة سانتيگراد هوا مي دهند تا اتمهاي هيدروژن موجود در مولكولهاي قي ر با اكسيژن هوا تركيب شود و با ايجاد واكنشهاي پليمريزاسيون، هيدروكربورهاي سنگين تري ب ه دست آيد كه درجة نفوذ كمتر و نقط ة نرمي بيشتري نسبت به قير خالص اوليه داشته باشد. تعيين مي شود به DIN اختلاف نقط ة نرمي و درجه شكستن ٣ قيرهاي دميده، كه با آزمايش 52012 ١٠٠ د رجه مي رسد . اين قيرها درمقايسه با قيرهاي خالص اوليه حساسيت كمتري در برابر حرارت دارند و درجة نفوذ آنها كمتر است. قيرهاي دميده، مصرف زيادي در راهسازي ندارد . اين قيرها براي پر كردن تركهاي روسازيهاي بتني و پر كردن درزهاي رويه هاي بتني استفاده مي شود . معمو ً لا خاصيت ارتجاعي قيرهاي دميده با مصرف افزونه هاي شيميايي مخصوص افزايش مي يابد و اين حالت حتي در حرارتهاي پايين كه قيرهاي خالص در آن حرارت شكننده مي شود، ثابت مي ماند . از اين نوع قير دميده، كه تا حدودي شبيه لاستيك است، و R٩٠/ و ١٥ R٨٥/ براي پوشش كف كانالهاي آب استفاده مي شود . در ايران سه نوع قير دميده ٢٥ ٩٠ و ١١٠ درجه ، ١٥ و ١٠ درجه نفوذ اين قيرها و ارقام ٨٥ ، ساخته مي شود كه اعداد ٢٥ R١١٠/١٠ نرمي آنهاست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در رجایی منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله رجایی منطقه 16 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز رجایی منطقه 16 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در رجایی منطقه 16

اگر می خواهید اطلاعات جامعی در مورد آسفالت و آسفالت کاری بدست آورید با شرکت ایزوگام گستران در محله ی رجایی در تماس باشید. در ادامه ی این مقاله شما را با مراحل مختلفی که برای زیرسازی و افزودنی های آسفالت طی می گردد آشنا می کنیم.

مشخصات پوزولان هايي كه به عنوان افزودني معدني در بتن يا ملات مصرف مي شوند بايد با يكي از مشخصات مشروح زير يا هر استاندارد ديگري كه قب ً لا به تأييد دستگاه نظارت رسيده، مطابقت داشته باشند.

- انواع پوزولانهاي خام طبيعي و يا تكليس شده و خاكستر بادي مطابق مشخصات ASTM C618

ASTM C - دوده سيليسي مطابق مشخصات 1240

پ: افزودنيهاي شبه سيماني

اين مواد خاصيت پنهاني هيدروليكي دارند و وقتي كه به نحو مناسبي فعال شوند خواص سيماني پيدا مي كنند . اين افزودني ها فقط در محيط قليايي با آب واكنشي مشابه سيمان پرتلند نشان مي دهند و تركيبات شيميايي آنها در مقايسه با خاكستر بادي و ديگر مواد پ وزولاني بيشتر شبيه سيمان هاي معمولي است . متداولترين نوع اين مواد روباره آهن گدازي است كه مشخصات آن بايد با مطابقت داشته باشد. ASTM C989

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در رجایی منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله رجایی منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز رجایی منطقه 16 می باشند.

 

 

رجایی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی