ایزوگام قیرگونی آسفالت در راه آهن

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در راه آهن منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در راه آهن منطقه 16  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای استفاده از همه ی خدمات عایق کاری و آب بندی ساختمان نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری همین حالا با شرکت ایزوگام گستران در راه آهن تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران کاملترین پکیج خدمات عایق کاری را به شما ارائه می کند. کافی است با ما تماس بگیرید و از خدمات ارزشمند شرکت ایزوگام گستران آگاه شوید، ارائه ی تخفیف های ویژه، پرداخت اقساط، ضمانت نامه ی محصولات و خدمات از جمله تمایزات شرکت ایزوگام گستران با سایر شرکت های رقیب خود می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در راه آهن منطقه 16

اگر با شرکت ایزوگام گستران در راه آهن تماس بگیرید، همکاران و مشاوران ما به شما در راستای استفاده از انواع عایق های پیش ساخته به خصوص عایق قیرگونی اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهند. شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی انواع ایزوگام ها و عایق های پیش ساخته می باشد. برای دریافت اطلاعات در زمینه ی ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران کافی است با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در راه آهن منطقه 16  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله راه آهن منطقه 16  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز راه آهن منطقه 16  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در راه آهن منطقه 16

چگونگی تعیین درجه کارایی قیر موردنظر

سامانه مشخصات Super pave برای بهبود کارایی بوسیله محدود کردن پتانسیل قیر در شیار دار شدن ،ترکهای حرارتی و خستگی در جاده طراحی شده است. سامانه جدید تفاوتهای اساسی با سامانه قدیمی دارد.در این سامانه خواص فیزیکی مورد لزوم برای تمام درجه های کارایی ثابت می ماند ولی دمایی که این خواص باید بدست آیند بسته به شرایط جوی که قیر باید خدمت کند تغییر می کند. هرچه بخواهیم درجه کارایی در گرما بالاتر باشد باید بخش اول بزرگتر باشد و هرچه بخواهیم درجه کارایی در سرما بیشتر باشد بخش دوم باید منفی تر باشد) Epps, A. L., Glover, C. J. and Barcena, R. ( .)5663 حتی با دانستن دماهای حداقل و حداکثر قیر دسته بندی شده اطلاعات بیشتری جهت انتخاب یک قیر لازم است. در نرم افزار super pave بخشی قرار دارد که استفاده کننده را یاری می دهد. در نرم افزار 1 روش وجود دارد که با آنها استفاده کننده قیر مورد نیاز خود را می تواند انتخاب کند :

-3 منطقه جغرافیایی : نقشه ای جهت قیرهای استفاده شده بر اساس آب وهوا یا سیاست گذاری

-5 دمای جاده یا همان روکش آسفالتی :طراح دمای طراحی جاده را تعیین می کند.

-1 دمای هوا :طراح دمای هوای طراحی را عیین کرده و سپس آن را به دماهای طراحی جاده تبدیل می کند.

در نرم افزار super pave روش سوم بر اساس اطلاعات هواشناسی در کانادا و امریکا یا هر کشور دیگر به کار می رود.

الف :

دمای هفت روز از گرم ترین روزهای هر سال در گذشته تعیین می شود. متوسط دمای این هفت روز مشخص می شود )طبق نظر متخصصان شارپ این میانگین هفت روزه روش بهینه برای مشخص کردن گرم ترین شرایط طراحی است (.

ب :

بطور مشابه سردترین روز هر سال در گذشته مشخص می شود و میانگین و انحراف از استاندارد آنها محاسبه می شود. ایستگاههای هواشناسی که گزارش زیر 56 سال ذاشه باشند قابل استفاده نیستند معیار اصلی انتخاب نوع قیر دمای جاده است نه دمای هوا.

برای لایه های رویی )رویه ها( ، super pave دمای بالای طراحی جاده را در عمق mm 56 پوشش و دمای پایین طراحی جاده در سطح پوشش تعریف می کند با استفاده از تحلیل های شرایط عملی )واقعی ( اجرا شده با مدل های انتقال حرارت کل و موازنه انرژی و فرض های مقدار نوعی جذب نور خورشید ) 36 %(، انتقال تشعشع از 0/ طریق هو ) 33 %(، تشعشعات جوی ) 36 %( و سرعت باد ) 2 m/s )

Tmax pav (20mm) = (T max air – 0.00618 Lat2 + 0.2289 Lat + 42.2) * (0.9545 ) - 33٫33

(3)

دمای پایین طراحی پوشش در سطح پوشش )جاده( تعریف شده و بصورت تابعی از میانگین پایین ترین دمای هوا با استفاده از رابطه زیر محاسبه میشود:

super + 1.7min air = 0.859 T min pav (surface) Tpave (4)

به طراحان اجازه تعیین درجه ریسک در دماهای بالا و پایین پوشش را با استفاده از قیر های مختلف می دهد  

خواص فیزیکی از طریق اصول مهندسی مستقیما به عملکرد قیر مربوط می شود ، اما آزمایشات نفوذ و چقرمگی تجربی بوده و مستقیما به عملکرد قیر مربوط نمی باشد. در درجه بندی بر اساس شاخص عملکردی PG معیار آزمایش ثابت بوده ولی دمای آزمایش با توجه به شرایط آزمایش متغیر می باشد. از جمله محدودیت های درجه بندی نفوذی ودرجه بندی بر اساس گرانروی این است که ، آزمایشات در یک دمای استاندارد بدون توجه به شرایطی که آسفالت در آن بکاررفته ، انجام می شود. همچنین درسیستم روسازی ممتاز پیرشدگی برای سه حالت بحرانی شبیه سازی و آزمایش می شود : 3- قیر قبل از اختلاط با ذرات 5پیرشدگی قیر قبل از اختلاط و اجرا 1- پیرشدگی درطولانی مدت اما در سایر شاخص های عملکردی ذکر شده آزمایشات پیرشدگی فقط در کوتاه مدت توسط آزمایش Thin film oven test ( ( انجام می شود ، در صورتیکه پیرشدگی در طولانی مدت در شکست ناشی از خستگی و شکست در دمای پایین بسیار قابل توجه است. از دیگر مزیت های سیستم درجه بندی براساس شاخص عملکردی PG درجه بندی این است که بسیار دقیق بوده و کمترین همپوشانی بین گرید ها وجود دارد و آزمایشات و مشخصات برای قیرهای اصلاح شده و اصلاح نشده اختصاص یافته است در صورتیکه در درجه بندی نفوذی و درجه بندی بر اساس گرانروی قیر های با یک رده بندی دارای اختلاف قابل توجهی در مشخصات می باشد. علاوه بر این ، این سیستم های درجه بندی برای قیرهای اصلاح شده مناسب نیستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در راه آهن منطقه 16  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله راه آهن منطقه 16  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز راه آهن منطقه 16  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در راه آهن منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران هم چنین اطلاعات زیادی را در مورد آسفالت و آسفالت کاری و قیمت آسفالت و نحوه ی خرید و فروش آسفالت و انواع آسفالت و هزینه آسفالت کاری دارد که شما می توانید با شرکت و کارشناسان آن تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در راه آهن منطقه 16  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله راه آهن منطقه 16  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز راه آهن منطقه 16  می باشند.

 

 

راه آهن #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی