ایزوگام قیرگونی آسفالت در باغ آذری

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در باغ آذری منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در باغ آذری منطقه 16 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در محله ی باغ آذری شاهد اتفاق بسیار خوشایند و خوش یمنی هستیم و آن حضور شرکت ایزوگام گستران در این محله برای اجرای عایق کاری و آب بندی منازل شما می باشد. شرکت ایزوگام گستران این روزها سخت مشغول اجرای پروژه هایی نظیر نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد و در این زمینه همه ی تخصص و تجربه ی خود را به کار گرفته است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در باغ آذری منطقه 16

ایزوگام کاری جزء پروژه های بسیار تمیز و خوبی است که شرکت ایزوگام گستران در باغ آذری آغاز نموده است. شرکت ایزوگام گستران در خدمت اهالی محله ی باغ آذری بوده و خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را اجرا می نماید. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در باغ آذری منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله باغ آذری منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز باغ آذری منطقه 16 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در باغ آذری منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران بر تجربه ی خود تکیه کرده و این روزها هم چنان برای اهالی باغ آذری که می خواهند قیرگونی اجرا نمایند، می توانند به شرکت ایزوگام گستران مراجعه کرده و از خدمات آنها استفاده کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در باغ آذری منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله باغ آذری منطقه 16 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز باغ آذری منطقه 16 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در باغ آذری منطقه 16

پر كردن اطراف ابنيه فني

در محل هايي كه در اثر گودبرداري جهت احداث ابنيه فني، پي ها، آبروها، ديوارها و يا لوله ها فضاي خالي ايجاد شود، اين فضاي خالي بايد با مصالح مورد تصويب دستگاه نظارت و پس از بازديد مهندس مقيم و گذشت ٢٨ روز از تاريخ ساخت ابنيه فني پر شده و به طريق زير متراكم گردد. لايه ها را بايد به ضخامتهاي حداكثر تا بيست سانتيمتر ريخته و با وسايل مكانيكي و در صورت  تصويب دستگاه نظارت با وسايل دستي در جهت عمود بر محور راه تا حصول درصد تراكم ٩٥ % كوبيد. اين عمليات نبايد موجب صدمه زدن به سازه ابنيه فني گردد. درصد رطوبت لايه ها بايد طبق دستور دستگاه نظارت تنظيم شود تا تراكم به ميزان درصد تعيين شده بدست آيد.

وسعت عمل پركردن پشت ابنيه برابر نقشه ها و يا طبق دستور مهندس دستگاه نظارت خواهد بود. هرگاه در نقشه ها پيش بيني شده باشد، پر كردن پشت ابنيه فني بايد با مصالح معيني كه دانه بندي و مشخصات آن به وسيله دستگاه نظارت تعيين مي گردد، اجرا شود.

شيب شيرواني ها در خاك ريزي و خاك برداري  

شيب شيروانيهاي خاكبرداري و خاكريزي و همچنين ترانشه هاي سنگي در هر مورد بر اساس دستورات دستگاه نظارت و مطابق معيارهاي آيين نامه طرح هندسي راه براي آزادراه ها، بزرگراه ها و راههاي اصلي و فرعي، و يا معيارهاي آيين نامه طرح هندسي راه هاي روستايي تعيين مي گردد. بديهي است در مواردي كه ارتفاع خاكبرداري و خاكريزي قابل توجه باشد، انتخاب شيب مناسب بايد با در نظر گرفتن نوع مصالح، مشخصات زمين شناسي، ژئوتكنيكي، هيدرولوژيكي و هيدروژئولوژ يكي طرح و شرايط محيطي - اقليمي آن، از طريق محاسبات پايداري شيبها كنترل شود.

تسطيح و تنظيم

مقاطع عرضي و طولي بايد دقيقًا طبق قواره هاي لازم و منطبق با نقشه اجرا شود، ضمن آنكه در شيرواني ها و شانه ها، در برشها و خاكريزي ها، تسطيح لازم انجام گيرد به گونه اي كه آثار غير منظم ناشي از عمليات خاكي مشاهده نشود.

زهكشي

قبل از شروع عمليات لازم جهت به دست آوردن مشخصات مورد نظر در زمين پي بايد كليه ابنيه فني و زه كشي ها به اتمام رسيده و هرگونه احتمال خيس و مرطوب شدن بدنه خاكريزي رفع شده باشد.

بستر روسازي

بستر روسازي، سطح آخرين لايه متراكم شده در خاكريزها، كف برشهاي خاكي و سنگي، زمين طبيعي اوليه بعد از برداشت خاك سطحي و نباتي و يا راه شني موجود است كه اولين لايه روسازي راه (قشر زيراساس ) روي آن قرار مي گيرد . عرض اين بستر در كليه موارد فوق برابر عرض تراز نهايي خاكريزها و كف برشهاي خاكي و سنگي است. بستر روسازي بر حسب اينكه در برش خاكي و يا سنگي، خاكريز، مسير موجود و يا سطح زمين طبيعي واقع شود بايد به شرح زير آماده شده و در موارد لازم با مصالح مناسب تقويت گردد.

بستر روسازي در برش خاكي

نوع مصالح در عمق ٣٠ س انتيمتر زير بستر و ميزان درصد تراكم نسبي در كل اين ضخامت بايد طبق مشخصات مشروحه اين فصل باشد، در غير اين صورت اقدامات زير بايد انجام شود.

الف: چنانچه نوع خاك موجود در ضخامت ٣٠ سانتيمتر زير كف ترانشه با خاكهاي آشتو و A تا 7 A 1 ٧، و يا نوع خاك تعيين شده در مشخصات فني خصوصي براي پروژه مورد نظر - به شرح بند ٢ منطبق نباشد بايد اصلاح يا تعويض و يا كاربرد افزودنيها از جمله آهك تقويت گردد.

ب: مصالح اصلاح شده به شرح بند الف، بايد در دو لايه، هر لايه به ضخامت ١٥ سانتيمتر كوبيده شود تا به درصد تراكم مشخصه برسد و تراز و رقوم مورد نظر تأمين گردد.

بستر روسازي در برش سنگي

در برش هاي سنگي، معمو ً لا كف برش مقاومت لازم را دارا مي باشد، ليكن به دليل ناهمواري حاصل از حفاري، كف برش را حداكثر ١٥ سانتيمتر پايين تر از رقوم بستر روسازي حفاري نموده و سپس آن را با مصالح مرغوب و قابل قبول جايگزين نموده و به درصد تراكم مشخصه مي رسانند . در ترانشه هاي سنگي از نوع مارن يا گچ بايد حداقل ٣٠ سانتيمتر از كف برش با دو لايه مصالح مرغوب تعويض و هر لايه جداگانه تا حد مشخصات متراكم گردد.

بستر روسازي در خاكريزي

سي سانتيمتر از خاك بستر روسازي در خاكريزي بايد از نوع خاكهاي مناسب به شرح مشخصات اين فصل و مشخصات فني خصوصي بوده و در دو لايه جداگانه، هر يك به ضخامت ١٥ سانتيمتر اجراگرديده و تا حصول درصد تراكم نسبي مشخصه متراكم شود . چنانچه در ضخامت فوق از خاكهاي مناسب استفاده نشده و مشخصات لازم تأمين نشده باشد بايد نسبت به اصلاح عمليات خارج از مشخصات اقدام شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در باغ آذری منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله باغ آذری منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز باغ آذری منطقه 16 می باشند.

 

 

باغ آذری #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی