ایزوگام قیرگونی آسفالت در علی آباد جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در علی آباد جنوبی منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در علی آباد جنوبی منطقه 16 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از معتبرترین و برندترین شرکت ها در زمینه عایق کاری و آب بندی ساختمان، شرکت ایزوگام گستران می باشد. شرکت ایزوگام گستران سالهای زیادی را در زمینه ی عایق کاری با استفاده از انواع عایق ها تجربه اندوخته و هم اکنون در محله ی علی آباد جنوبی در خدمت هم محله ای های خود است. اجرای پروژه های درخشان نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در کارنامه ی این شرکت خود نمایی می کند. شرکت ایزوگام گستران را به خاط داشته باشید تا از خدمات ارزشمند آن بهره مند گردید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در علی آباد جنوبی منطقه 16

در محله های علی آباد جنوبی متقاضیان ایزوگام اولین مرحله به مشاوران شرکت ایزوگام گستران مراجعه کرده و سوالات خود را در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری از آنها می پرسند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در علی آباد جنوبی منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله علی آباد جنوبی منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز علی آباد جنوبی منطقه 16 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در علی آباد جنوبی منطقه 16

قيرهاي محلول

قيرهاي محلول، يا قيرهاي پس برگشته، از حل كردن قيرهاي خالص در حلالها و يا روغنهاي نفتي به دست مي آيد. نوع و كيفيت قيرهاي محلول به كيفيت قيرهاي خالص اصلي، نوع و مقدار حلال بستگي دارد . هر اندازه مقدار حلالهاي نفتي در قيرمحلول زيادتر باشد، رواني آن بيشتر است . قيرهاي محلول در راهسازي براي اندودهاي سطحي، نفوذي، آسفالت سطحي، آسفالت سرد كارخانه اي و يا آسفالت مخلوط د ر محل، مصرف مي شوند. قيرهاي محلول بر حسب سرعت گيرش و نوع حلال به سه گروه زير تقسيم مي شوند:

قيرهاي زودگير

اگر از بنزين براي حل كردن قير خالص استفاده شود قير محلول را زودگير مي نامند زيرا حلال موجود در قير در مدت كمي بعد از مصرف قير محلول تبخير شده و قير اصلي بر جاي مي ماند. RC - و ٣٠٠٠ RC -٨٠٠ ، RC -٢٥٠ ، RC - قيرهاي زودگير بر حسب كندرواني، در چهار نوع ٧٠ درجه بندي شده كه اعداد پسوند معرف كندرواني قير، بر حسب صدم استكس است. . - مشخصات فني قيرهاي زودگير براي مصرف، در راهسازي بايد با جدول ١٤ ٢ انطباق داشته باشند

قيرهاي كندگير

قيرهاي كندگير از حل كردن قير خالص در نفت سفيد تهيه مي شود كه سرعت تبخير نفت از بنزين كندتر و طولاني تراست. قيرهاي كندگير در پنج نوع درجه بندي مي شود كه كندرواني آنها در ٦٠ درجه سانتيگراد از حداقل ٣٠ ٤- تا حداكثر ٦٠٠٠ سانتي استكس، تغيير مي كند . مشخصات اين قيرها بايد با مندرجات جدول ١٤ مطابقت داشته باشد.

قيرهاي ديرگير

قيرهاي محلول ديرگير را علاوه بر حل كردن قير خالص در روغنها و حلالهاي ديرگير نفتي، مانند گازوئيل يا نفت سياه، مي توان مانند قيرهاي خالص، مستقيمًا از تقطي ر نفت خام ب ه دست آورد كه در حالت اخير، هنوز روغنهاي حلال از آن جدا نشده است. گيرش كامل اين قيرها بعد از مصرف، مدت زمان زيادي طول مي كشد. در واقع قيرهاي ديرگير در شرايط آب و هواي عادي تبخير نمي شوند، بلكه تغيير شكل مولكولي در آنها به وجود مي آيد كه نسبتًا تدريجي و طولاني است.

قيرآبه ها   یا امولسيونهاي قير

از مخلوط كردن قير و آب با يك ماده قيرآبه ساز ٢، قيرآبه به دست مي آيد . در اين مخلوط، قير با ابعاد از يك تا ١٠ ميكرون، در آب شناور است. آب، فاز پيوسته و قير ناپيوسته اين مخلوط را تشكيل مي دهد. قيرآبه سازها موجب ايجاد بار الكتريكي مثبت يا منفي در سطح دانه هاي قير مي شوند . نيروي دافعه ناشي از اين بار مانع به هم پيوستن ذرات قير در قيرآبه مي شود. ٠/ مقدار قير در قيرآبه ها از ٥٥ تا ٦٥ درصد، مي زان آب از ٣٥ تا ٤٥ درصد و قيرآب ه سازها حداكثر ٥ درصد وزني قيرآبه را تشكيل مي دهد. از قيرآبه ها براي تهيه انواع مخلوطهاي آسفالت سرد كارخانه ا ي و يا مخلوط در محل، آسفالت سطحي، اندودهاي قيري، درزگيري و لك ه گيري رويه هاي آسفالتي، تثبيت خاك و ماسه و غبارنشاني مي توان استفاده كرد . براي مصرف قيرآبه ها معمو ً لا نيازي به حرارت دادن آنها نيست لذا از نظر اقتصادي و ايمني بر انواع ديگر قيرها برتري دارند . اختلاط قيرآبه ها با سنگدانه هاي مرطوب و يا پخش قيرآبه روي بستر مرطوب شني و يا آسفالتي راه در عملكرد قيرآبه ها تأثير منفي ندارد. از نظر زيست محيطي و اقتصادي، قيرآبه ها، مناسب ترين و باصرفه ترين جايگزين براي قيرهاي محلول محسوب مي شوند زيرا:

الف: انرژي مصرفي براي گرم كردن آنها به مراتب كمتر از قيرهاي محلول است.

ب: به جاي تبخير و تصعيد حلالهاي نفتي موجود در قيرهاي محلول و انتشار آنها در محيط زيست كه موجب آلودگي شديد مي گردد، در قيرآبه ها فقط آب تبخير مي شود.

پ: هزينه حلالهاي نفتي موجود در قيرهاي محلول (حدود ٢٥ در صد وزني )، در شرايط جاري بحران ٠ درصد) در قيرآبه ها مي باشد. / انرژي، به مراتب بيشتر از هزينه ماده امولسيو نساز (حدود ٥قيرآبه ها بر حسب نوع بار ذره اي ايجاد شده در سطح دانه هاي شناور قير، به دو گروه اصلي و زيرگروه هاي فرعي ديگر به شرح زير تقسيم مي شوند:

قيرآبه هاي آنيونيك

با استفاده از قيرآبه سازهاي املاح قليايي اسيدهاي آلي، سطح دان ه هاي قير، داراي بار منفي مي شود . اين قيرآبه ها را آنيونيك مي نامند كه خود به سه نوع زودشكن، كندشكن و ديرشكن، تقسیم می شود.

قيرآبه هاي كاتيونيك

با استفاده از قيرآبه سازهاي از نوع تركيبات آلي نمكهاي آمونيوم و يا آمينها سطح دانه هاي قير داراي بار مثبت مي شود . اين قيرآبه ها را قيرآبه هاي كاتيونيك مي نامند . قيرآبه هاي كاتيو نيك به سه نوع - زودشكن، كندشكن و ديرشكن تقسیم می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در علی آباد جنوبی منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله علی آباد جنوبی منطقه 16 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز علی آباد جنوبی منطقه 16 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در علی آباد جنوبی منطقه 16

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در علی آباد جنوبی منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله علی آباد جنوبی منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز علی آباد جنوبی منطقه 16 می باشند.

 

 

علی آباد جنوبی #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی