ایزوگام قیرگونی آسفالت در یاخچی آباد و چهارصد دستگاه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

هر یک از ما قدری نیاز به امنیت و آسایش داریم و نمود بیرونی این امنیت و آسایش داشتن خانه ای امن است. شرکت ایزوگام گستران پیشرو در ارائه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به فکر امنیت و آسایش مردم محله ی یاخچی آباد و چهارصد دستگاه می باشد. بنا بر این از هیچ خدمت و اطلاعاتی دریغ ننموده است. شرکت ایزوگام گستران را در ذهن خود بسپارید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16

ایزوگام عایق مناسبی برای عایق کاری فضاهای بیرونی به خصوص پشت بام ها است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16

كاربرد قير در راهسازي

مصرف قير در راهسازي مت نوع و متفاوت است . انتخاب قير مناسب براي شرايط گوناگون اجرايي و مصارف ناهمگون به كيفيت مصالح، شرايط جوي - جغرافيايي، وسايل اجراي كار، نوع و ميزان ترافيك بستگي دارد كه در مشخصات فني خصوصي هر پروژه تعيين مي شود.

راهنماي كلي انتخاب قير براي مصارف مختلف مخلوطهاي آسفالتي گرم و - جدول ١٤ سرد، آسفالتهاي سطحي و اندودكاريها و نيز تعمير و نگهداري رويه هاي آسفالتي تهيه شده كه مي تواند مورد استقاده قرار گيرد. براي هر پروژه نوع قير بايد در مشخصات فني خصوصي تعيين شود.

گرم كردن قير

انتخاب درجه حرارت صحيح برا ي گرم كردن انواع قير در شرايط مختلف اجرا و مصرف گوناگون با كيفيت و مرغوبيت كار و نكات ايمني ارتباط مستقيم دارد . راهنماي كلي و عمومي انتخاب محدوده درجه١٠ به عنوان راهنما نشان داده شده است، كه - حرارت براي گرم كردن قيرهاي مختلف در جدول ١٤ در صورت نياز مي تواند مورد استفاده قرار گيرد.

افزودني هاي قير

امروزه علاوه بر قير و مصالح سنگي تشكيل دهنده مخلوطهاي آسفالتي از مواد ديگري به نام افزودني ها و يا اصلاح كننده هاي قير ٢ استفاده مي شود . اين تركيبات كه طيف وسيعي از مواد معدني، آلي، طبيعي و صنعتي را در بر مي گي رد به منظور اصلاح و بهبود برخي از خواص قير و در نتيجه مخلوط هاي آسفالتي به شرح موارد زير كاربرد دارند:

الف: جلوگيري از عريان شدن سنگدانه هاي مخلوطهاي آسفالتي

ب: جلوگيري ازايجاد تركهاي حرارتي و انقباضي

پ: كاهش پديده هاي تغيير شكل و قيرزدگي رويه هاي آسفالتي

ت: جلوگيري از رو آمدن تركهاي آسفالتي

ث: كاهش پديده سخت شدن و كهنه شدن قير

ج: افزايش تاب خستگي آسفالت

قيرهاي اصلاح شده بر اساس استاندارد ا ي اس تي ام و بر حسب نوع افزودنيهاي مصرفي، به شش گروه تقسيم مي شوند كه براي هريك مشخصات فني معيني طراحي شده است . اين مشخصات قيرهاي اصلاح شده اي را شامل مي شود كه حاصل اختلاط فقط قيرهاي خالص، با پليمرها، كوپليمرها، مواد شيميايي تثبيت كننده و پودر لاستيكهاي بازيافتي باشند. به طور كلي افزودنيهاي مصرفي بايد با قيرهاي خالص انتخاب شده در هر پروژه سازگاري داشته و قير اصلاح شده نيز قب ً لا به صورت همگن و يكنواخت مخلوط و آماده مصرف باشد. مشخصات ٦ گروه قيرهاي اصلاح شده كه هريك با افزودنيهاي معيني تهيه مي شوند به شرح زير مي باشد.

١ قيرهاي اصلاح شده با پليمر نوع I

٢ به (SBS) ١ ، يا استايرن بوتادين استايرن (SB) اين قيرها از افزودن كوپليمرهاي استايرن بوتادين اي اس تي ام برابري داشته باشند . قيرهاي D قيرهاي خالص تهيه مي شوند و بايد با مشخصات 5976 اصلاح شده با اين پليمر، و پل يمرهاي ديگري كه ويژگيهاي مندرج در مشخصات فوق را ت أمين نمايند به تقسيم مي شوند. I-D ، I-C ، I-B ، I-A چهارگروه

قيرهاي اصلاح شده با پليمر نوع II

يا نوع پليمر مايع پلي كلروپرن ٤ با (SBR) اين قيرها از افزودن پليمر مايع استايرن بوتادين رابر اي اس تي ام برابري داشته باشند . قيرهاي D قيرهاي خا لص تهيه مي شوند و بايد با مشخصات 5840 اصلاح شده با اين پليمرها، و پليمرهاي ديگري كه ويژگيهاي مندرج در مشخصات فوق را ت أمين نمايند تقسيم مي شوند. II-D ، II-C ، II-B ، II-A در چهارگروه

قيرهاي اصلاح شده با پليمر نوع III

١ با قيرخالص تهيه مي شوند و بايد با مشخصات (EVA) اين قيرها از افزودن پليمر اتيل وينيل استات اي اس تي ام انطباق داشته باشند . قيرهاي اصلاح شده با اين پليمر و يا پليمرهاي ديگري كه D5841 تقسيم مي شوند. III-E تا III-A ويژگيهاي مندرج در مشخصات فوق را تأمين نمايد در پنج گروه

قيرهاي اصلاح شده با پليمر

اين قيرها از افزودن كوپليمر غير شبكه اي استايرن بوتادين استايرن ٢ با قيرهاي خالص تهيه مي شوند اي اس تي ام برابري داشته باشند . قيرهاي اصلاح شده با اين كوپليمر و يا D و بايد با مشخصات 5892 تا IV-A پليمرهاي د يگري كه ويژگيهاي مندرج در مشخصات فوق را ت أمين م ي نمايد در شش گروه تقسيم مي شوند. IV-F

قيرهاي اصلاح شده با پودر لاستيك

اين قيرها از اختلاط پودر لاستيكهاي بازيافتي ٤ و در صورت لزوم افزودنيهاي معدني و يا مواد اليافي ٥ اي اس تي ام مطابقت داشته باشند . D ديگر، با قير خالص تهيه مي شو ند و بايد با مشخصات 6114 به ترتيب با غلظت زياد III الي I قيرهايي كه بدين طريق اصلاح مي شوند از نظر كندرواني به سه گروه تا كم تقسيم مي شوند . پودر مصرفي بايد با قير داغ آنچنان مخلوط شده و واكنش نشان دهد كه ذرات لاستيك قبل از مصرف قير به اندازه كافي متورم و منبسط شده باشند. پودر لاستيك مصرفي براي تهيه اين قير بايد داراي خواص زير باشد: ٠ درصد باشد. / الف: رطوبت آن كمتر از ٧٥ ٢ ميليمتر (يا الك شماره ٨). / ب: ١٠٠ درصد ازالك عبوري داشته باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز یاخچی آباد و چهارصد دستگاه منطقه 16 می باشند.

 

یاخچی آباد و چهارصد دستگاه   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی