ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهرک بعثت

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شهرک بعثت منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در شهرک بعثت منطقه 16 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران با یک سری از خدمات خاص و ویژه در خصوص عایق کاری ساختمان در خدمت شما عزیزان می باشد. شرکت ایزوگام گستران در این خصوص خدمات زیادی را نظیر نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید. پس با شرکت و مشاوران خبره اش در تماس باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهرک بعثت منطقه 16

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهرک بعثت منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهرک بعثت منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهرک بعثت منطقه 16 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهرک بعثت منطقه 16

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهرک بعثت منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهرک بعثت منطقه 16 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهرک بعثت منطقه 16 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهرک بعثت منطقه 16

نگهداري سيمان

سيمان بايد در محوطه سرپوشيده و در هواي خشك و تهويه شده و خارج از تأثير شرايط جوي و در سيلوهاي آب بندي و هوابندي شده نگهداري و انبار شوند تا به سهولت قابل دسترسي بوده و نمونه گيري، كنترل و بازديد آنها امكانپذير گردد . سيمانها بايد روي سكوي تخته اي يا بتني كه حداقل ٢٠ سانتيمتر از كف زمين طبيعي بالاتر باشد انبار شود و تعداد كيسه هايي كه روي هم قرار مي گيرند از ١٢ رديف يا ١ متر تجاوز نكند . مصرف سيمان مرطوب، سخت و كلوخه شده و يا سيماني كه به / حداكثر ارتفاع ٨ صورت پودر نباشد مجاز نخواهد بود. سيمان مصرفي در كارگاه بايد داراي مشخصات سيماني باشد كه در تعيين نسبتهاي اختلاط بتن به كار رفته است. سنگدانه هاي مصرفي در بتن بايد به طور كلي داراي آنچنان كيفيتي باشند تا بتوان از آنها بتني مرغوب، مقاوم و بادوام تهيه نمود . قبل از شروع عمليات بتني، از منابع مصالح سنگي بايد نمونه برداري شده و اين نمونه ها مورد آزمايش مندرج در اين فصل قرار گيرد و چنانچه محل منابع تغيير كند و يا هرگاه دستگاه نظارت ضروري تشخيص دهد بايد نمونه برد اري و آزمايش تجديد گردد . حمل مصالح به كارگاه قبل از آزمايش و تصويب دستگاه نظارت، مجاز نيست . مصالح بعد از تصويب بايد از طريق سرند كردن، جدا كردن، شستن و در صورت لزوم شكستن، آماده مصرف شود . مصالح سنگي بايد به طريقي انبار و نگهداري شود كه از آلودگي و اختلاط آ ن با مواد غير قابل قبول و همچنين از يخزدگي و جمع شدن برف و يخ بين دانه هاي آن جلوگيري به عمل آيد و امكان زهكشي هم فراهم باشد.

سنگدانه هاي درشت (شن

 ميليمتر يا شماره ٤)، از شن رودخانه اي يا سنگ شكسته / سنگدانه هاي درشت (مانده روي الك ٧٥ و يا مخلوطي از اين دو و يا روباره كوره هاي آهنگدازي به دست مي آيند. اين مصالح بايد با مشخصات زير برابري داشته باشد.

الف: مصالح درشت بايد كام ً لا سخت، محكم، بادوام و مكعبي بوده و مقدار مواد آلي، كلوخه هاي رسي، پوشش و اندود خاكي، دانه هاي سست و شكننده و ساير مواد غير قا بل قبول و زيان آور آن از ارقام تجاوز ننمايد.  نبايد از ٤٠ (ASTM C يا 535 C

ب: درصد سايش سنگدانه هاي درشت به روش لوس آنجلس ( 136 درصد تجاوز نمايد. پس از پنج نوبت آزمايش با محلول ASTM C

پ: افت وزني سنگدانه هاي درشت به روش 88 سولفات سديم نبايد از ١٢ درصد تجاوز نمايد.

ت: سنگدانه هاي درشت بايد فاقد تركيبات معدني زيان آور كه روي قليا ئيهاي سيمان اثر مي گذارد باشد. چنانچه سوابق و آمار نشان مي دهد كه مصالح مصرفي واكنش زا ١ هستند بايد از مصرف اين مصالح خودداري شود و در صورتي كه سوابقي دال بر عملكرد مصال ح در اين مورد وجود نداشته باشد بايد با يكي از روشهاي زير مورد آزمايش قرار گيرد.

ASTM C ١- روش سنگ شناسي 295

ASTM C ٢- روش شيميايي 289

ASTM C1260 , ASTM C ٣- روش منشور ملات 227

معيارهاي پذيرش يا مردود بودن مصالح در روشهاي فوق داده شده است. اين محدوديت فقط در مواردي حاكم ا ست كه نرمي هر يك از دانه هاي درشت به تنهايي با توجه به عملكرد بتن جنبه بحراني دارد، از قبيل كفهاي پرتردد يا ساير مواردي كه سختي سطح اهميتي ويژه دارد. اين گونه چرت در ٥ سيكل در آزمايش سلامت يا ٥٠ سيكل در آزمايش يخ زدن و آب شدن (صفر تا ٤٠ درجه ٢ كمتر است . از هم پاشيدن به شكسته يا / سلسيوس) از هم مي پاشد، يا چگالي آن در حالت اشباع با سطح خشك، از ٣٥ تكه شدن واقعي بر اساس آزمايشهاي عيني اطلاق مي شود . اين محدوديتها فقط در مورد سنگدانه هايي حاكم اند كه چرت به عنوان ناخالصي آنها تلقي مي شود و در مورد شنهايي كه بيشتر از چرت تشكيل يافته اند قابل اعمال نيست. محدوديتهاي مربوط به سلامت سنگدانه ها بايد بر سوابق بهره برداري از آنها در محيط مورد نظر استوار باشد. در مورد دانه هاي شكسته، اگر دانه هاي گذشته از الك شماره ٢٠٠ متشكل از پودر سنگ و عاري از رس يا لاي باشند، ١ افزايش داد.  مي توان اين درصد را به ٥آب مصرفي براي شستشوي سنگدانه ها، ساخت و عمل آوري بتن بايد تميز و صاف باشد . بايد از مصرف آب حاوي مقادير زياد از هر نوع ماده از قبيل روغنها، اسيدها، قليائيها، املاح، مواد قندي، مواد آلي كه قادر به صدمه زدن به بتن يا آرماتور باشد، خودداري كرد . به طور كلي آب آشاميدني براي مصرف در ساخت و عمل آوري بتن رضايتبخش تلقي مي شود . آب غير آشاميدني مورد ترديد را تنها در صورت مي توان به كار برد . مقادير مواد زيان آور در آب مصرفي در بتن نبايد از مقادير مطابقت با بند ٤٥ تجاوز كند و روش آزمايش براي هر نوع ماده زيان آور بايد مطابق - حداكثر مجاز داده شده در شرایط باشد. آب غير آشاميدني را به شرطي مي توان در ساختمان بتن به كار برد كه با ضوابط بندهاي مطابقت داشته باشد، انتخاب نسبتهاي اختلاط بتن بايد بر اساس آبي باشد كه در كارگاه مورد استفاده قرارمي گيرد. ٢ مقاومتهاي ٧ و ٢٨ روزه نمونه هاي آزمايشي ملات ساخته شده با آب غير آشاميدني بايد حداقل معادل ٩٠ درصد مقاومتهاي نظير نمونه هاي مشابه ASTM C مطابق 109 ساخته شده با آب مقطر باشند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهرک بعثت منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله شهرک بعثت منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهرک بعثت منطقه 16 می باشند.

 

 

شهرک بعثت  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی