ایزوگام قیرگونی آسفالت در منطقه ۱۶

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 16 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در این ایام از سال که هوا رو به سردی می گذارد اهالی منطقه 16 و  کسانی که خانه های خود را با عایقی مناسب مجهز کرده اند، خیالی آسوده دارند. شرکت ایزوگام گستران در منطقه 16 خدمات ارزنده ای را مانند نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید. بنا بر این تمامی اهالی منطقه 16 می توانند از این خدمات بهره مند گردند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در منطقه 16

ایزوگام یکی از عایق هایی است که اهالی منطقه 16 از آن استقبال کرده اند و شرکت ایزوگام گستران تمامی خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را نیز ارائه می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 16 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه 16

اگر شما می خواهید از قیرگونی استفاده نمایید ناامید نشوید و با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. قیرگونی و تهیه قیر برای منزل خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 16 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 16 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه 16

در این مقاله می خواهیم با اصلاحات راه سازی و اصول آسفالت کاری راه ها آشنا شویم. در این جا به بستر سازی ها و مصالح پرداخته می شود. شرکت ایزوگام گستران نقش مهمی را در ساختن راه های کشور ایفا نموده است. شرکت ایزوگام گستران را هر جا نیاز به آسفالت داشت صدا کنید و از آسفالت های با کیفیت این شرکت بهره مند گردید. ایزوگام گستران در خدمت شما اهالی منطقه 16 می باشد.

بستر روسازي در سطح راه موجود

مصالح اين بستر تا عمق ٣٠ سانتيمتر و نيز ميزان درصد تراكم آن در اين عمق بايد مطابق ٣ باشد و در غير اين صورت اصلاحات لازم بايد به مو رد اجرا گذاشته شود . در  مشخصات بند ٢ شرايطي كه اين بستر همتراز رويه آسفالتي راه موجود باشد چگونگي آماده كردن بستر روسازي بايد در مشخصات فني خصوصي قيد شود.

بستر روسازي در سطح زمين طبيعي

چنانچه بستر روسازي در سطح زمين طبيعي (بعد از برداشت خاك سطحي و نباتي ) قرار گير د بايد حداقل ٣٠ سانتيمتر زير تراز بستر روسازي، داراي كيفيت مشروحه در مشخصات اين فصل بوده و در غير  - اين صورت اصلاحات لازم به شرح بند ٢ انجام گيرد.

راههاي انحرافي و راههاي اتصالي

ساختمان راه هاي انحرافي طبق دستور دستگاه نظارت انجام خواهد گرفت و خاك هاي اضافي اين نوع كارها طبق تصميم دستگاه نظارت به مصرف خواهد رسيد. پيمانكار موظف است طبق دستور دستگاه نظارت و به هزينه خود علائم و چراغ هاي چشمك زن را به منظور راهنمايي و تأمين ايمني راه در محلهاي مناسب نصب نمايد.

كنترل سطح تمام شده  

رقوم بستر روسازي بايد قبل از اجراي اولين لايه روسازي از نظر يكنواختي سطح و نيز انطباق با نيمرخ هاي طولي و عرضي كنترل شده و اختلاف آن با رقوم نظير در نقشه ها از ٢٥ ميليمتر تجاوز ننمايد، ضمن آنكه شيب هاي طولي و عرضي نيز بايد با نقشه هاي اجرايي مطابقت داشته باشد.  ناهمواري سطح تمام شده بستر روسازي با استفاده از شمشه چهار متري در جهات عمود بر محور و موازي با محور نبايد از ٢٠ ± ميليمتر تجاوز كند . سطوح خارج از رواداري بايد به هزينه پيمانكار اصلاح شود.

حفاظت كارهاي انجام شده  

بستر روسازي تا قبل از اجراي اولين قشر روسازي بايد محافظت ش ود تا تغييري در وضعيت شيبهاي طولي، عرضي، يكنواختي سطح و تراكم مشخصه آن در مقايسه با مشخصات و نقشه هاي اجرايي به وجود نيايد . بديهي است كه نواقص به وجود آمده ناشي از عدم محافظت پيمانكار از عمليات انجام شده بايد قبل از پوشش با قشر روسازي به هزينه پيمانكار اصلاح شود.

آزمايشهاي كنترل

براي كنترل كيفيت مصالح و كارهاي انجام شده در اين فصل بايستي از مصالح مصرفي در عمليات خاكريزي، مصالح حاصل از برشها، و نيز اندازه گيري تراكم كليه لايه ها از زمين طبيعي موجود تا بستر روسازي، در حين اجراي كار و متناسب با پيشرفت آن آزمايشهاي لازم به عمل آيد. نوع و تعداد آزمايشات مورد نياز براي اين فصل به شرح زير تعيين شده است.

زمين طبيعي

الف: آزمايش تعيين وزن مخصوص محلي در زمين طبيعي بستر راه در فواصل حداكثر هر ١٠٠ متر طول راه به ترتيب در وسط، چپ و راست انجام مي شود.

ب: در آزادراهها و بزرگراهها و يا در صورت ارتفاع زياد خاكريز كه بستر راه عريض مي شود به ازا ي هر ١٥٠٠ متر مربع يك آزمايش وزن مخصوص انجام مي شود.

پ: براي تعيين تراكم آزمايشگاهي خاك در صورت يكنواخت بودن نوع خاك بستر، هر ٥٠٠ متر طول يك آزمايش و در صورت تغيير نوع خاك، تعداد آزمايش بيشتري انجام مي شود.

ت: براي تعيين نوع خاك زمين طبيعي بستر راه كه متناسب با آن درصد تراكم نسبي مشخصه انتخاب مي شود به ازا ي هر ٥٠٠ متر طول يك آزمايش دانه بندي و حد رواني و خميري و در صورت تغيير نوع خاك آزمايش بيشتري انجام مي گيرد.

خاكريزي معمولي

الف: يك آزمايش تعيين وزن مخصوص محلي در هر لايه به ازا ي هر ٥٠ متر طول راه به ترتيب در وسط، چپ و راست و در آزادراهها و بزرگراهها به ازاي هر ٧٥٠ متر مربع در هر باند.

ب: در خاكريز پشت پلها و ديوارها از هر لايه خاكريز در هر طرف دو تا چهار آزمايش وزن م خصوص انجام مي شود.

پ: در صورتي كه ارتفاع خاكريز زياد باشد، از جمله در دره هاي عميق، هر ٧٥٠ متر مربع يك آزمايش وزن مخصوص به عمل آيد.

ت: يك آزمايش تراكم آزمايشگاهي براي خاك مصرف ي در خاكريز به ازا ي هر ٥٠٠ متر طول و چنانچه مصالح خاكريز متغير باشد آزمايش بيشتري به عمل آيد.

ث: براي تعيين نوع خاك درشت دانه يا ريزدانه مصرفي كه متناسب با آن درصد تراكم مشخصه انتخاب مي شود، به ازا ي هر ٥٠٠ متر طول يك آزمايش دانه بندي و در صورتي كه مصالح متغير باشد آزمايش بيشتري به عمل آيد. سنگ ريزي در VSS براي تعيين ضريب تغيير شكل لايه هاي خاكريز سنگي به طريق بارگذاري با صفحه يا فواصل هر ٥٠٠ تا ١٠٠٠ متر طول يك آزمايش در هر لايه.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 16 می باشند.

 

منطقه 16    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی