ایزوگام قیرگونی آسفالت در مشیریه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مشیریه منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در مشیریه منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اهالی محترم محله ی مشیریه که در تدارک یک عایق کاری برای روزهای بارانی و زمستانی خود هستید، در نظر داشته باشید که شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ی مشیریه در خدمت شما شهروندان گرامی بوده و هم اکنون برای شما خدمات بی نظیری را شامل مجموعه خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مشیریه منطقه 15

یکی از این مجموعه خدمات ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران در مشیریه خدمات ایزوگام می باشد که با استفاده از ایزوگام دلیجان و دریافت نمایندگی ایزوگام از برندهای معتبر اجرا می گردد. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون فعالیت های وسیعی را در زمینه ی نصب و اجرای ایزوگام اجرا می کند. این شرکت در خدمات رسانی به مردم محله ی مشیریه از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مشیریه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مشیریه منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مشیریه منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مشیریه منطقه 15

از مجموعه خدمات شرکت ایزوگام گستران خدمات قیرگونی است که با کیفیت بسیار عالی و با استفاده از مواد درجه ی یک ارائه می گردد. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه تخصص دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مشیریه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مشیریه منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مشیریه منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مشیریه منطقه 15

راهکاري ویژه براي عملیات نگهداري زمستانی آسفالت متخلخل

وجود چنین عوارضی در آسفالت متخلخل هم در آمریکا و هم در اروپا مورد توجه قرار گرفته است. با نکات ذکر شده، لازم است عملیات نگهداري زمستانی ویژهاي در ارتباط با روسازی هایی با آسفالت متخلخل صورت گیرد براي مثال علاوه بر نگهداري معمول براي نگهداري زمستانی، میتوان از سنسورهاي تعیین شرایط روسازي، تجهیزات هواشناسی، سخت افزارها و نرم افزارهاي پیمایش استفاده نمود. همچنین باید براي فرآیندهاي تصمیم گیري در عملیات نگهداري زمستانی( اینکه چه وقت و چگونه عمل شود) نظارت ویژهاي نمود. میزان نمک( یا سایر عامل هاي ضدیخ) بیشتري با تعداد دفعات بالاتري براي عملیات نگهداري زمستانی آسفالت متخلخل لازم است. در تگزاس عامل هاي ضدیخ در عملیات نگهداري زمستانی نسبت به مایع هاي ضدیخ و ماسه مورد توصیه می کند که براي کنترل یخزدگی از مایعهاي ضدیخ و ماشین - FWHA توجه بیشتري قرار می گیرد. با این وجود هاي برفروب استفاده شود. پخش ماسه براي بالابردن اصطکاك منجر به پرشدگی فضاي خالی آسفالت متخلخل می - گردد و در نتیجه سبب کاهش زهکشی و خاصیت کاهش صدا ( دو خاصیت کاربردي آسفالت متخلخل ) می گردد. به خاطر اینکه عامل هاي ضدیخ مایع به جاي ماندن بر روي سطح در داخل آسفالت متخلخل جاري می شوند توصیه می شود. از مایع هاي ضدیخ آلی با گرانروي بالاتر و تکنولوژي باردارکردن الکترواستاتیک ( شبیه به آسفالت امولوسیون ) براي بهبود چسبندگی ضدیخ هاي مایع روي سطح استفاده گردد. در هلند گزارش شده است که براي نگهداري زمستانی از آسفالت متخلخل 25 درصد محلول آب نمک بیشتري در تعداد دفعات بیشتر استفاده شده است. استفاده بیشتر از محلول هاي کلرید مایع نسبت به نمکهاي جامد در ایتالیا، استرالیا و سوئیس گزارش شده است. بر خلاف این کشورها، مطالعات انجام شده در ژاپن نشان داده است هیچ اصلاح اساسیاي براي نگهداري زمستانی آسفالت متخلخل مورد نیاز نمی باشد زیرا تفاوت عمدهاي میان این مخلوط ها و مخلوط هاي معمولی در این مورد ملاحظه نشده است. نگهداري پیشگیرانه در انگلستان براي روسازي هاي آسفالت متخلخل با استفاده از نمک زنی قبل از بارش برف و با تعداد بیشتري نسبت به آسفالت معمولی انجام می شود. آنها توصیه می کنند در آن دسته از قسمت هایی از آسفالت معمولی که در مجاورت آسفالت متخلخل قرار دارند از میزان نمک بیشتري استفاده شود که علت آن عدم انتقال نمک از روسازي با آسفالت می باشد. بطور معمول میزان محلول نمک لازم براي روسازی هاي مستعد زهکشی، 30 درصد بالاتر از روسازی هاي معمولی می باشد. اگرچه انتخاب ترکیب محلول هاي نمک و ديکلریدکلسیم سبب بهبود عملکرد یخزدایی در اینگونه روسازي ها می -گردد. کشورهاي هلند و فرانسه از سال 1990 به استفاده از سیستمهاي الکترونیکی هشداردهنده 1 براي آسفالت متخلخل تمایل نشان داده اند. یکی از روش هایی که اخیراً در سطح آزمایشگاهی مورد توجه قرار گرفته است نصب یک سیستم حرارتی در سازه راه در حین عملیات ساخت مسیر می باشد. بدین ترتیب که با نصب یک المان حرارتی بر اساس قانون ژول الکترسیته به گرما تبدیل گردد. بکارگیري این روش موجب خواهد شد تا حرارت سطح روسازي آسفالت متخلخل بالاتر نگه داشته شود. نکات مهمی که در بهره گیري از این تکنولوژي باید مورد توجه قرار گیرد بهره گیري از بهترین مصالح مقاوم و نصب ایمن سیستم مدار در سازه راه می باشد. البته بهره گیري از این سیستم در عمل نیازمند تحقیقات آزمایشگاهی بیشتر و انجام آزمایش هاي تکمیلی میدانی با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادي و اجرایی می باشد.

نگهداري پیشگیرانه

با توجه به ساختار روسازي آسفالت متخلخل، راهکارهاي نگهداري و تعمیر آن، کاملاً شبیه روسازي آسفالتی با و fog seal ، دانه بندي متراکم نمی باشد. مهمترین روشهاي نگهداري پیشگیرانه در مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز درزگیري می باشند. که در گزارش شماره 248 آن آمده است در ایالت هاي مختلف برنامه NCHRP براساس بررسی انجام شده توسط فراگیري براي نگهداري مخلوط هاي آسفالتی با دانهبندي باز گزارش نشده است. از 17 ایالت که مخلوط هاي آسفالتی با براي نگهداري پیش گیرانه استفاده می کنند. اگرچه آمار کمی در fog seal دانه بندي باز استفاده می کنند، تنها 4 ایالت از مورد تأثیرگذاري استفاده از این روش بر مخلوط آسفالتی متخلخل وجود دارد، اما انتظار می رود استفاده از این روش با fog در مورد استفاده از FHWA . توجه به تشکیل فیلم نازکی از قیر پیرنشده، عمر این روسازي ها را افزایش دهد 0/05 براي هر بار عبور و به صورت دوبار عبور و استفاده از 50 درصد رقیق کننده قیر gal/yd استفاده از 2 ،seal امولسیونی بدون استفاده از جوانساز را توصیه می کند. تحقیقات انجام شده در ایالت اُرگون در مورد نتایج استفاده از نشان می دهد که روسازي آسفالت متخلخل بافت زبر و خاصیت نفوذپذیري خود را براي کاهش لغزندگی حفظ ،seal کاهش اولیه در اصطکاك روسازي مشاهده می شود که پس از تردد یک ماهه fog seal می کند. پس از بکار بردن وسایل نقلیه از روي آن، اصطکاك روسازي به حالت اولیه بر می گردد

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مشیریه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله مشیریه منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مشیریه منطقه 15 می باشند.

 

مشیریه  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی