ایزوگام قیرگونی آسفالت در افسریه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در افسریه منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در افسریه منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آدمی همواره به دنبال آرامش و آسایش بوده است. یکی از نمودهای آسایش سقف مطمئن برای بالای سر است. سقف خانه اگر دچار آسیب شود مشکلات فراوانی را به همراه خواهد داشت. شرکت ایزوگام گستران آماده ی ارائه ی خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری جهت بازگرداندن آرامش و آسایش به خانه های ساکنان محله ی افسریه می باشد. این شرکت سالها در این زمینه ها فعالیت داشته و می داند چگونه عایق کاری و آب بندی مطمئنی را ارائه نماید. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران در افسریه کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در افسریه منطقه 15

ایزوگام نیز جز خدمات بسیار ارزشمند در محله ی افسریه است که متصدی اجرای آن شرکت ایزوگام گستران می باشد. شرکت ایزوگام گستران همواره در تدارک ایزوگام های استاندارد و با کیفیت بوده و همواره از برندهای معتبر در زمینه ی ایزوگام کاری استفاده کرده است. شرکت ایزوگام گستران در محله ی افسریه کلیه ی خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید. برای دریافت این خدمات کافی است با شرکت تماس بگیرید. ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران از برند ایزوگام دلیجان بوده و همچنین این شرکت در زمینه ی ترمیم ایزوگام پروژه های زیادی را اجرا نموده است. برای دریافت این خدمات با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران همواره برترین ها را ارائه می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در افسریه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله افسریه منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز افسریه منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در افسریه منطقه 15

قیرگونی نیز یکی دیگر از خدمات ارزشمند شرکت ایزوگام گستران می باشد. برای دریافت خدمات قیرگونی با شرکت تماس بگیرید و از آنها در خصوص ارائه ی خدمات اطلاعات بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در افسریه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله افسریه منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز افسریه منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در افسریه منطقه 15

به این مدل گسترش بیشتري بخشید، اما آزمایش نتوانست صلاحیت لازم براي ثبت در کتب و مقالات را کسب کند. و همکارانش در هلند نیز در آزمایشها خود متوجه شدند که هیچ رابطه اي بین نتایج آزمایش کشش Voskuilen آقاي غیر مستقیم، آزمایش کانتابرو و آزمایش کشش مستقیم با رفتار میدانی آسفالت متخلخل در 26 مقطع آزمایشی که براي .[ مقایسه در نظر گرفته شده بود، وجود ندارد[ 4 و همکارانش تحقیقاتی در زمینه مقاومت در برابر شنزدگی با استفاده از آزمایش چرخ سایش Molenaar 2 انجام دادند. ایشان بیان داشتند که یک گزینه قطعی براي تعریف (CAT ) 1 و آزمایش سایش کالیفرنیا (WFT) مقاومت مکانیکی آسفالت متخلخل مرتبط با شنزدگی، تاکنون ایجاد نشده است. ایشان چنین نتیجه گیري می کند که.[ مربوط به نفوذ قیر در درجه حرارت آزمایش است[ 5 CAT وWFT افت فراوان در توسعه و معرفی شده است، که طی آن چرخهاي یک خودرو بر روي سطح Nynas آزمایشجدیدي در شرکت آسفالت خیس حرکت داده می شدند و نیروهاي اصطکاك وارده بر چرخ در زاویه شش درجه اندازه گیري می گردید. نتایج پیشنهاد یک شیوه Bochove این آزمایش همخوانی خوبی با تجربیات بدست آمده از شن زدگی جاده ها داشتند. آقاي 3 را مطرح کرد تا به بررسی پایداري مکانیکی آسفالت (RSAT) آزمایش جدید بنام آزمایش سایش چرخشی سطحی متخلخل پرداخته شود. در حین آزمایش افت مصالح سنگی آسفالت مشاهده گردید و به عنوان نشانی از دوام مخلوط پیشنهاد اعمال تنش هاي برشی متناوب را به این آسفالت ها به منطور شبیه سازي تأثیر Hagos قلمداد شد[ 6]. آقاي دراز مدت ترافیک بر آسفالت و مقاومت در برابر شنزدگی نموده است.

مروري بر روش هاي طرح اختلاط در ایالت هاي آمریکا

مطالعاتی که توسط هابر 1 در سال 2000 انجام شد، نشان می دهد که ایالتهاي مختلف از یک روش یکسان براي طرح اختلاط مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز استفاده نمی کنند. روش هاي طرح مخلوط گوناگونی وجود دارد، که معیارهاي متفاوتی را در تعیین درصد قیر بهینه براي مخلوط هایی با دانه بندي باز بکار می برند. استفاده می نمایند، در حالیکه (T5040,31) FHWA براي مثال ایالتهاي فلوریدا 2 و وایومینگ 3 از روش توصیه اي 4 در نیومکزیکو 4 روش خاصی براي طرح اختلاط وجود ندارد و براي تعیین درصد قیر بهینه از ارزیابی چشمی آزمایش زهکش شدن 5 قیر و میزان اندود شده مصالح سنگی استفاده مینمایند. معیارهایی که در ایالت جورجیا 6 براي طرح اختلاط مخلوط آسفالتی با دانهبندي باز استفاده میشود، عبارت است از: میزان اندود شدگی مصالح بعد از جوشاندن، مقاومت در مقابل زهکش شدن قیر و حجم قیر. حجم قیر بهینه با ارزیابی حداقل درصد فضاي خالی در مصالح سنگی معین می شود. آزمایش زهکش شدن قیر در درصد قیر بهینه انجام میشود و با این مقدار از حجم قیر، مقدار الیاف مورد نیاز براي آنکه آزمایش نزول جواب مناسب بدهد، مشخص می گردد. ایالت اورگون 7 در سال 2000 بیان میدارد، که مقدار درصد فضاي خالی، معیار طرح اختلاط می باشد. درصد فضاي 13 تا 16 درصد و 40 تا 80 درصد / خالی مورد نیاز مخلوط و درصد فضاي خالی مورد نیاز پر شده با قیر به ترتیب بین 5 قرار دارد. علاوه بر آن آزمایش زهکش شدن قیر نیز انجام می شود.

روش :(1990) FWHA

در دسامبر 1990 ، اداره فدرال بزرگراههاي آمریکا راهنماي کاملی براي طرح اختلاط رویههاي با دانه بندي باز ارایه می - T 9]. این متدولوژي براساس ظرفیت سطحی مصالح سنگی غالب بر اساس روش آشتو 270 ] (T نمود. ( 5040, مصالح سنگی غالب عبارتند از مصالح عبوري از .(S.A.E.No. باشد. ( بوسیله غرقاب کردن و زهکشی کردن با روغن 10 الک ( 8 و مانده روي الک 4 و وزن مخصوص (kc ) حجم قیر با استفاده از فرمول تجربی بدست میآید که شامل متغیرهاي مقدار ثابت سطحی می باشد. درصد فضاي خالی 15 درصد در نظر گرفته شده است و درصد مصالح (SGa) ظاهري مصالح سنگی غالب سنگی ریزدانه نسبت به کل مصالح سنگی محاسبه می شود. بعلاوه، براي تعیین درجه حرارت اختلاط بهینه (با در نظر گرفتن زهکش شدن قیر ) و اثر آب آزمایش غرقاب در نظر گرفته می شود. به طور مفصل به شرح این (T و آزمایش مقاومت فشاري ( 167 (T165) روش پرداخته می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در افسریه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله افسریه منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز افسریه منطقه 15 می باشند.

 

صفا  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی