ایزوگام قیرگونی آسفالت در خاورشهر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در خاورشهر منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در خاورشهر منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

هر زمستانی پیامدهایی در پی دارد. اگر می خواهید درگیر پیامدهای ناشی از بارندگی برف و باران در زمستان نشوید، باید عایق مناسبی را برای عایق کاری منزل خود انتخاب کنید. عایق مناسب یعنی عایقی که از خانه ی شما به خوبی در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت کند. عایق مناسب می تواند ایزوگام یا قیرگونی باشد. در مجموع یکی از شانس های بزرگ اهالی محله ی خاورشهر حضور شرکت ایزوگام گستران می باشد. این شرکت ارائه ی خدمات خوبی را از جمله نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به عهده دارد. شرکت ایزوگام گستران در خاورشهر آمادگی لازم برای پذیرش سفارشات شما اهالی را دارا می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در خاورشهر منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران ایزوگام های استاندارد و درجه ی یک را ارائه نموده و از برندهای معتبر ایزوگام تهیه می کند. ایزوگام دلیجان یکی از همین برندهای مطرح است. شرکت ایزوگام گستران در خدمت اهالی خاورشهر بوده و تمامی خدمات خود را بسیار خوب ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران ترمیم ایزوگام را نیز توسط ایزوگام کاران حرفه ای اجرا می نماید. ترمیم ایزوگام بسیار کار ساده ای است که در شرکت ایزوگام گستران پس از بازبینی و بازرسی، می توان آن را اجرا نمود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در خاورشهر منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خاورشهر منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خاورشهر منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در خاورشهر منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران قیرگونی را نیز به صورت یک لایه و دو لایه اجرا می نماید. قیرگونی یکی دیگر از عایق هایی است که از گذشته مرسوم بوده و هنوز نیز مورد استقبال همگان قرار دارد. برای استفاده از این خدمات با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در خاورشهر منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خاورشهر منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خاورشهر منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در خاورشهر منطقه 15

روش طرح اختلاط استرالیا

در طرح اختلاط استرالیا بر اساس ماکزیمم اندازه اسمی مصالح سنگی 1 مخلوط هاي دانه بندي باز به سه دسته که این اعداد نشان دهنده ماکزیمم اندازه اسمی مصالح سنگی بر .OG و 20 OG14, OG تقسیم بندي می شوند  .type ІІ و type І حسب میلیمتر می باشند. همچنین بر اساس ترافیک مخلوطها به دو دسته تقسیم بندي می شوند مخلوط نوع دوم براي حجم ترافیک بالا در نظر گرفته شده است.( ترافیک 6 میلیون معادل محور استاندارد). براي این نوع مخلوط استفاده از فیبر( 3/. تا 5/. درصد وزنی) توصیه میشود تا از جاري شدن قیر در حین حمل و اجرا جلوگیري شود. همچنین استفاده از قیر اصلاح شده توصیه میشود تا عملکرد بهتري فراهم شود. در مخلوط نوع اول درصد قیر 6 درصد / 4 تا 5 / 5 درصد تغییر مینماید که این درصد براي مخلوط نوع دوم 5 / 4 تا 5 / نسبت به وزن کل مخلوط از 5 می باشد. همچنین استفاده از آهک هیدراته براي اضافه شدن به فیلر معدنی توصیه می شود تا با جلوگیري از جاري شدن قیر خطر عریان شدگی به حداقل برسد. میزان قیر بهینه با اضافه نمودن مقدار جاري شدن قیر به درصد قیر طرح بدست می آید. درصد قیر طرح حداقل باید به اندازه اي باشد که مقاومت سایشی و دوام مخلوط را تامین نماید( آزمایش کانتابرو) و حداکثر آن باید مقداري باشد که. درصد فضاي خالی کافی را تامین نماید. نمونهها در سه درصد قیر مختلف با 80 چرخش AGC ساخته می شوند.

روش طرح اختلاط در بریتانیا

طرح اختلاط رایج در بریتانیا بر اساس یک رویکرد دستورالعملی انجام می شود. استاندارد 6 میلیمتر براي بزرگراه ها و - دو نوع دانه بندي و دو نوع قیر را معرفی کرده است. مخلوط 20 BS-4987-1:2005 160 با درصد قیر / 100 و 220 / 6 میلیمتر قیر 150 - 2 براي سایر کاربردها ارائه شده اند. براي دانه بندي 20 - مخلوط 102 میلیمتر با همان نوع قیر - 4 درصد وزن کل مخلوط براي سنگ آهک توصیه شده است. براي دانه بندي 10 / 3/7 تا 5  5/2 درصد قیر براي سنگ آهک توصیه شده است. در هر دو مورد استفاده از قیر اصلاح شده براي تامین دوام مخلوط توصیه شده است. اصلاح کننده هاي فیبر آلی یا غیر آلی، لاستیک طبیعی و لاستیک بوتادین استایرن در این استاندارد آمده است. استفاده از دو درصد وزن کل مخلوط آهک هیدراته براي مقابله با عریان شدگی و افزایش سفتی قیر توصیه 4 درصد وزن قیر هم دوام مخلوط و هم قابلیت هدایت هیدرولیکی آن را / شده است. در این استاندارد فرض می شود ، تامین می نماید. بر اساس هندبوك بزرگراههاي انگلستان، ماکزیمم مقدار قیر با آزمایش زهکشی و[ 40 /. قرار دارد. [- 12 /. تا 1 s - همچنین قابلیت هیدرولیکی مناسب بین 1تا  16 s بدست می آید.

روش طرح اختلاط بلژیک

که توسط مرکز تحقیقاتی راه در این طرح اختلاط ابتدا باید دانه بندي مخلوط با استفاده از نرم افزار PradoWin بلژیک توسعه داده شده است، بدست آید. دانه بندي بدست آمده باید داراي شرایط زیر باشد:

-1 درصد مصالح سنگی بزرگتر از 2 میلیمتر بین 81 تا 85 درصد باشد.

-2 درصد مصالح سنگی از 063 /. تا 2 میلیمتر بین 11 تا 13 درصد باشد.

-3 درصد فیلر بین 4تا 6 درصد باشد.

با توجه به خواص مصالح ( مصالح سنگی درشت، ماسه، فیلر و قیر) برنامه ترکیب مصالح را براي رسیدن به درصد فضاي خالی هدف تعیین می نماید. براي رسیدن به درصد قیر بهینه نمونه هاي مارشالی با درصد قیرهاي مختلف ساخته می شوند. خواص حجمی مخلوط بدست می آیند و تست کانتابرو براي رسیدن به حد بالا و پایین درصد حجم قیر تعیین می گردد. درصد سایش قیر در آزمایش کانتابرو باید کمتر از 20 درصد باشد و درصد فضاي خالی بیشتر از 21 درصد باشد.

مشخصات آسفالت متخلخل در استاندارد اروپا

مشخصات آسفالت متخلخل در 7 (European Standard)   تدوین و مشخص شده EN13108- در استاندارد اروپا است. بر اساس این استاندارد از نمونه هاي مارشال که با 50 ضربه چکش مارشال به هر طرف آن متراکم شده اند، استفاده می شود. در این طرح اختلاط حداقل درصد فضاي خالی مورد نیاز 20 درصد تعیین شده است که مصالح و دانه بندي باید بگونه اي انتخاب شوند که این درصد فضاي خالی بدست آید. مشخصات فیزیکی و مقاومتی مخلوط بر اساس استاندارد بیان شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در خاورشهر منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله خاورشهر منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خاورشهر منطقه 15 می باشند.

 

 

 

خاورشهر #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی