ایزوگام قیرگونی آسفالت در قیامدشت

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در قیامدشت منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در قیامدشت منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای هر خانه ای سقفی مورد نیاز است و برای هر سقفی، عایقی مطمئن لازم است. برای استفاده از عایق های مطمئن نیز نیاز به شرکت معتبر و با سابقه ای است که بتوان کلیه امور عایق کاری و آب بندی ساختمان را به آنها سپرد. شرکت ایزوگام گستران یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که در زمینه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت داشته و خدمات بسیار خوبی را با استفاده از بهترین متریال به مشتریان خود ارائه می نماید. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران با مشاوران و کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در قیامدشت منطقه 15

کسانی که خدمات ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران دریافت می کنند باید در نظر داشته باشند که این شرکت خدمات ترمیم ایزوگام را نیز ارائه می کند و شما می توانید خدمات ترمیم ایزوگام را از این شرکت با بهترین کیفیت دریافت نمایید. ایزوگام هایی که بر اثر آفتاب پوسیده و کهنه شده اند قابل ترمیم می باشند و ترمیم ایزوگام  به مراتب از تعویض آن ساده تر و قابل اجرا تر است . بنا بر این شرکت ایزوگام گستران تیم تخصصی برای اجرای ترمیم ایزوگام اختصاص داده است. شما عزیزان در محله ی قیامدشت می توانید جهت دریافت این نوع از خدمات با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در قیامدشت منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قیامدشت منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قیامدشت منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در قیامدشت منطقه 15

قیرگونی یکی از با کیفیت ترین عایق کاری هایی است که شرکت ایزوگام گستران آن را اجرا می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در قیامدشت منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قیامدشت منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قیامدشت منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در قیامدشت منطقه 15

روش طرح اختلاط در بریتانیا

طرح اختلاط رایج در بریتانیا بر اساس یک رویکرد دستورالعملی انجام می شود. استاندارد 6 میلیمتر براي بزرگراه ها و - دو نوع دانه بندي و دو نوع قیر را معرفی کرده است. مخلوط 20 BS-4987-1:2005 160 با درصد قیر / 100 و 220 / 6 میلیمتر قیر 150 - 2 براي سایر کاربردها ارائه شده اند. براي دانه بندي 20 - مخلوط 10 2 میلیمتر با همان نوع قیر - 4 درصد وزن کل مخلوط براي سنگ آهک توصیه شده است. براي دانه بندي 10 / 3/7 تا 5 5/2 درصد قیر براي سنگ آهک توصیه شده است. در هر دو مورد استفاده از قیر اصلاح شده براي تامین دوام مخلوط توصیه شده است. اصلاح کننده هاي فیبر آلی یا غیر آلی، لاستیک طبیعی و لاستیک بوتادین استایرن در این استاندارد آمده است. استفاده از دو درصد وزن کل مخلوط آهک هیدراته براي مقابله با عریان شدگی و افزایش سفتی قیر توصیه درصد وزن قیر هم دوام مخلوط و هم قابلیت هدایت هیدرولیکی آن را / شده است. در این استاندارد فرض می شود تامین می نماید. بر اساس هندبوك بزرگراه هاي انگلستان، ماکزیمم مقدار قیر با آزمایش زهکشی بدست می آید و. [ 16 s - 12 /. تا 1 s - همچنین قابلیت هیدرولیکی مناسب بین 1 [ 40 /. قرار دارد.

روش طرح اختلاط بلژیک

که توسط مرکز تحقیقاتی راه PradoWin در این طرح اختلاط ابتدا باید دانه بندي مخلوط با استفاده از نرم افزار  بلژیک توسعه داده شده است، بدست آید. دانه بندي بدست آمده باید داراي شرایط زیر باشد:

 -1 درصد مصالح سنگی بزرگتر از 2 میلیمتر بین 81 تا 85 درصد باشد.

-2 درصد مصالح سنگی از 063 /. تا 2 میلیمتر بین 11 تا 13 درصد باشد.

-3 درصد فیلر بین 4تا 6 درصد باشد.

با توجه به خواص مصالح ( مصالح سنگی درشت، ماسه، فیلر و قیر) برنامه ترکیب مصالح را براي رسیدن به درصد فضاي خالی هدف تعیین می نماید. براي رسیدن به درصد قیر بهینه نمونه هاي مارشالی با درصد قیرهاي مختلف ساخته می شوند. خواص حجمی مخلوط بدست می آیند و تست کانتابرو براي رسیدن به حد بالا و پایین درصد حجم قیر تعیین می گردد. درصد سایش قیر در آزمایش کانتابرو باید کمتر از 20 درصد باشد و درصد فضاي خالی بیشتر از 21 درصد باشد.

مشخصات آسفالت متخلخل در استاندارد اروپا

تدوین و مشخص شده EN13108- در 7 (European Standard) مشخصات آسفالت متخلخل در استاندارد اروپا است. بر اساس این استاندارد از نمونه هاي مارشال که با 50 ضربه چکش مارشال به هر طرف آن متراکم شده اند، استفاده می شود. در این طرح اختلاط حداقل درصد فضاي خالی مورد نیاز 20 درصد تعیین شده است که مصالح و دانه بندي باید بگونه اي انتخاب شوند.

نفوذپذیري و ظرفیت کاهش صوت

کاهش نفوذپذیري در اثر پرشدگی تنها بر ظرفیت زهکشی مخلوط (شامل تأثیر بر لغزندگی، ترشح و پاشیدن آب) تأثیر ندارد، بلکه نفوذپذیري بر توانایی کاهش صوت در مخلوطهاي آسفالتی با دانه بندي باز نیز مؤثر می باشد. بنابراین هر تلاش براي کاهش یا کنترل پرشدگی بر بهبود عملکرد وظیفه اي این مخلوط ها مؤثر می باشد در نتیجه، طراحی مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز و آسفالت متخلخل در ایالات متحده و اروپا در طی سال هاي اخیر تغییر نموده است کشورهاي مختلف از مخلوطهاي با میزان تخلخل بالا استفاده نموده اند و نتایج مناسبی نیز کسب نموده اند. براي  مثال، اسپانیا در طی سال هاي قبل از 1980 ، از مخلوطهاي با میزان هواي 15 تا 18 درصد می نموده است. بعد از سال 1986 مخلوط هاي با میزان هواي بیشتر از 20 درصد استفاده شد و عملکرد این مخلوط ها ارتقاء یافت. توصیه شده است که کاربرد مخلوطهاي با حداقل هواي 20 درصد، حداکثر زهکشی اولیه و عمر بهره دهی وظیفه اي را به دست می دهد. همچنین در فرانسه و اسپانیا مخلوط هاي با میزان هواي در حدود 25 تا 27 درصد با موفقیت بکار گرفته شدند. زمانی که نیروي مکش بوسیله چرخ هاي غلطک در اثر حرکت با سرعت بالا ایجاد شود و بطور مؤثر مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز را تمیز نماید، پرشدگی نیز به تأخیر می افتد .تاپینر 1 مشخص نمود که سرعت حرکت وسایلنقلیه بایستی بیش از 70 کیلومتر در ساعت باشد تا پرشدگی در این مخلوط ها حداقل گردد. همچنین تحقیق دیگري نشان داد که این سرعت در مخلوط هاي آسفالتی متخلخل در اروپا برابر 50 کیلومتر در ساعت مایل در ساعت) باید باشد(

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در قیامدشت منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله قیامدشت منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قیامدشت منطقه 15 می باشند.

 

 

قیامدشت  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی