ایزوگام قیرگونی آسفالت در والفجر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در والفجر منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در والفجر منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در زندگی اتفاقات زیادی رخ می دهد که برخی از آنها به دست ماست. مانند محافظت از خانه و محل زندگی. برای حفاظت از محل زندگی کافی است که از عایق کاری و عایق های رطوبتی مناسب استفاده کنیم. عایق های رطوبتی نقش مهمی را در استحکام ساختمان ایفا می کنند. شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی انواع ایزوگام ها و عایق های رطوبتی می باشد. شرکت ایزوگام گستران حامی تمامی مردم می باشند. و خدماتی نظیر نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارئه می نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در والفجر منطقه 15

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در والفجر منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله والفجر منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز والفجر منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در والفجر منطقه 15

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در والفجر منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله والفجر منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز والفجر منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در والفجر منطقه 15

مقایسه فنی آسفالت متخلخل و آسفالت معمولی

آسفالت متخلخل داراي برخی مشخصات فنی متفاوت در مقایسه با آسفالتهاي معمولی میباشد. این تفاوت ناشی از کاربردهاي خاص مد نظر از این نوع آسفالت مانند زهکشی و کاهش صوت می باشد. در این بند مشخصات فنی آسفالت متخلخل و آسفالت معمولی از جمله اجزاي تشکیل دهنده مخلوط، دانه بندي و مشخصات عملکردي مورد مقایسه قرار می گیرد.

مصالح سنگی

در مخلوط هاي آسفالت متخلخل بیش از 70 درصد از حجم مصالح سنگدانه ها درشتدانه می باشد. و همچنین داراي دانه بندي باز یا میان تهی می باشند. بنابراین در مقایسه با آسفالت هاي معمولی مصالح سنگی در آسفالت متخلخل، مصالح درشت دانه بوده و استخوان بندي اصلی مخلوط هاي آسفالتی را استخوان بندي سنگدانه اي تشکیل می دهد. بنابراین مصالح سنگی به دلیل تماس مستقیم بین دانه هاي درشت، باید داراي مقاومت زیاد در برابر صیقلی شدن و سایش و داراي درصد شکستگی زیاد باشند. به همین خاطر حداکثر افت وزنی در آزمایش سایش لوس آنجلس به 20 درصد محدود شده 1) مشخصات مصالح سنگی آسفالت متخلخل در قیاس با مشخصات رویه منطبق بر نشریه 234 - است. در مقالات آورده شده است.

دانه بندي مصالح سنگی

در آسفالتهاي معمولی براي حداقل نمودن نفوذ آب به داخل لایه آسفالتی از دانه بندي پیوسته استفاده می گردد اما آسفالت متخلخل، مخلوطی با دانه بندي باز و یا گسسته 1 است که شامل مقدار زیادي از مصالح سنگی شکسته با اندازه یکسان 2 و همچنین داراي مقدار زیاد فضاي خالی (معمولاً بیش از 20 % ) می باشد. در واقع این دانه بندي بر اساس  عملکرد وظیفه اي مورد انتظار از آسفالت متخلخل که شامل بهبود ایمنی (بدلیل حذف سریع آب) و همچنین کاهش آلودگی صوتی می باشد، انتخاب می گردد. همان طور که عنوان گردید در مخلوطهاي آسفالتی متخلخل تماس سنگ دانه با سنگ دانه برقرار است. به منظور بررسی باشد VCAdrc مخلوط کوبیده شده مساوي یا کمتر از VCA استفاده می گردد. اگر VCA این موضوع از آزمایش میله تماس سنگدانه با سنگدانه وجود دارد. 1) ارایه شده آورده شده - 2) و شکل( 10 - دانهبنديهاي آسفالت متخلخل در مقایسه با آسفالت معمولی در مقالات مختلف بیان شده است.

مشخصات قیرها

85 استفاده می گردد. اما در - 60 و 100 - در داخل کشور براي مخلوطهاي آسفالتی گرم معمولا از قیرهاي 70 آسفالت متخلخل به دلیل وجود ساختار باز اکسیداسیون قیر زودتر صورت می گیرد و از طرف دیگر تماس سنگدانه روي سنگدانه آن ایجاب می کند، که قیر داراي چسبندگی مناسبی باشد. این موارد سبب گردیده است که در آسفالت 85 فقط براي راه هاي با ترافیک کم استفاده نمود و براي راه هاي با ترافیک متوسط - 60 و 100 - متخلخل از قیرهاي 70 تا سنگین از قیرهاي اصلاح شده با پلیمر به همراه الیاف در مخلوط آسفالت متخلخل استفاده نمود. قیرهاي با درجه نفوذ کمتر از 100 ، نسبت به قیرهاي نرمتر زودتر به حالت بحرانی شکنندگی میرسند. از طرف دیگر، آسفالت متخلخل ساخته شده با قیرهاي با درجه نفوذ بیش از 200 ( قیرهاي نرمتر) توانایی چسبندگی کافی نداشته و مقاومت کمی در برابر تغییر شکل دارند. بنابراین براي کاربرد قیرهاي خالص، به دلیل وجود دانه بندي باز مخلوط آسفالت متخلخل، می توان از افزودنی ها و براي داشتن بیشترین پایداري در مخلوط آسفالت متخلخل می توان به طور همزمان از قیرهاي پلیمري و الیاف استفاده نمود. علاوه بر این، در حالت معمول مقدار حداکثري از قیر خالص وجود دارد، که هر جز مصالح سنگی مخلوط را بدون جاري شدن قیر نگهداري خواهد نمود. جاري شدن قیر به علت این واقعیت است، که قیر اصلاح نشده یک حد جاري شدن دارد، به طوري که تحت تاثیر وزن خود، جریان مییابد و اندود از روي مصالح سنگی جریان یافته و تنها یک فیلم نازك قیر روي مصالح سنگی بوسیله نیروهاي فیزیکی شیمیایی نگهداري می گردد. در نتیجه، افزایش مقدار قیر بیشتر از حداکثر مقدار معمول، منجر به ریزش قیر می گردد، در این صورت با استفاده از قیرهاي اصلاح شده یا الیاف می توان این مشکل را برطرف نمود. طرح اختلاط طرح اختلاط هاي مخلوط هاي آسفالتی گرم معمولی بر اساس روش مارشال می باشد، که طی آن به معیارهاي درصد فضاي خالی مخلوط، درصد فضاي خالی مصالح سنگی، در فضاي پر شده با قیر، وزن مخصوص، مقاومت مارشال و روانی جهت تعیین قیر بهینه توجه می شود. به طور کلی طرح آسفالت متخلخل بایستی بر بهینه ترین نوع و مقدار قیر براي تهیه طولانی ترین عمر خدمت دهی مخلوط استوار باشد. در طرح مخلوط هاي آسفالت متخلخل باید نوعی سازگاري بین تخلخل و مقاومت در برابر اضمحلال برقرار باشد و ضمن بالا بودن درصد فضاي خالی نمونه، مقاومت در برابر اضمحلال نیز باید در حدي باشد که در برابر تنش هاي مماسی چرخ و مکش ایجاد شده در اثر ترافیک مقاومت کافی وجود داشته باشد. بنابراین در طرح مخلوط هاي آسفالت متخلخل، بایستی تعادلی بین حداقل و حداکثر مقدار قیر براي تأمین الزاماتی مانند مقاومت کافی در برابر از هم پاشیدگی، مقاومت کافی در برابر حرکت آب، حداکثر میزان تخلخل براي زهکشی آب و کاهش آلودگی صوتی و عدم جاري شدن قیر در حین اختلاط، حمل و پخش برقرار باشد. مهمترین آزمایشهاي مورد نیاز براي تعیین درصد قیر بهینه در آسفالت متخلخل عبارتند از:

الف) آزمایش زهکش شدن قیر (فرونشست قیر

ب)آزمایش کانتابرو

ج)آزمایش اصلاح شده لوتمن

د) درصد فضاي خالی

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در والفجر منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله والفجر منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز والفجر منطقه 15 می باشند.

 

والفجر #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی