ایزوگام قیرگونی آسفالت در مسعودیه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مسعودیه منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در مسعودیه منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای اجرای پروژه های عایق کاری در مسعودیه شرکت ایزوگام گستران را انتخاب کنید تا علاوه بر اطمینان از کیفیت، از سایر خدمات عایق کاری این شرکت نظیر نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بهره مند گردید. شرکت ایزوگام گستران سال های زیادی را در این زمینه ها فعالیت داشته و دارد. شما می توانید از این شرکت استفاده ببرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مسعودیه منطقه 15

اگر تا کنون تجربه ی اجرای ایزوگام و ایزوگام کاری را نداشتید به شما پیشنهاد می کنیم که از ایزوگام کاران شرکت ایزوگام گستران استفاده کنید و از آنها کمک بخواهید مشاوران این شرکت در همه ی زمینه های مربوط به نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری تجربه داشته و می توانند شما را در این زمینه ها راهنمایی کنند. شرکت ایزوگام گستران در خدمت شما عزیزان می باشد. شرکت ایزوگام گستران در مسعودیه اقدام به عقد قرارداد برای اجرای پروژه های ایزوگام کاری نموده است. پس در این زمینه تخصص کافی را برای ارائه ی مشاوره دارا می باشد. با شرکت در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مسعودیه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مسعودیه منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مسعودیه منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مسعودیه منطقه 15

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مسعودیه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مسعودیه منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مسعودیه منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مسعودیه منطقه 15

آسفالت و آسفالت کاری یکی از فعالیت های مهم و تخصصی شرکت ایزوگام گستران است. این شرکت در خصوص نگهداری و ترمیم آسفالت نیز فعالیت های گسترده ای را اجرا می کند. در ادامه با این فعالیت ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

نگهداري زمستانی

نگهداري مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز با توجه به ساختار آن در فصل زمستان از حساسیت زیادي برخوردار می باشد و در مابقی فصول سال حساسیت بسیار کمتري وجود دارد. بنابراین در این قسمت، نگهداري زمستانی به عنوان نگهداري فصلی این روسازيها مورد توجه قرار گرفته است. تکنیک هاي ضدیخ، به کلیه عملیات لازم براي جلوگیري از شکل گیري و توسعه یخ و برف روي روسازي گفته می شود که معمولاٌ با پخش عوامل شیمیایی از چسبیدن یخ و یا برف بر روي سطح جاده جلوگیري می شود  یک برنامه نگهداري زمستانی در صورتی موفق است که خواص مسیر و ترافیک مورد انتظار را لحاظ نماید و یک برنامه ضدیخ صحیح ، شامل تصمیم هاي سریع و مناسبی است که سبب نگه داشتن شرایط روسازي در سطح قابل قبول می گردد. اعمال نگهداري باید قبل یا زمان شروع باریدن برف آغاز گردند. بنابراین باید این توانایی وجود داشته باشد که  زمان باریدن برف و مدت آن پیش بینی گردد. در حال حاضر عمل نگهداري شامل پخش مواد شیمیایی بر روي سطح جاده می باشد که معمولاٌ به غلظت مناسب در محلولهاي آب نمک وجود دارند. نگهداري زمستانی به عنوان یکی از مشکلات روسازی هاي آسفالت متخلخل نسبت به روسازی هاي معمول قلمداد می - گردد. بخاطر اینکه اینگونه روسازی ها سریعتر سرد می شوند و تمایل بیشتري به یخ زدگی از خود نشان می دهند نیاز به توجه بیشتري در عملیات نگهداري زمستانی دارند که طی آن باید از تعداد دفعات بیشتر با زمان بالاتر از مایع هاي ضدیخ استفاده گردد.

ملاحظات عملیات نگهداري زمستانی براي آسفالت متخلخل

اکثر گزارشات و مقالات مختلف نشان می دهند که نگهداري زمستانی آسفالت متخلخل نسبت به آسفالت معمولی متفاوت می باشد. این مسئله به خاطر رفتار حرارتی متفاوت آسفالت متخلخل می باشد. همچنین در این نوع آسفالت نگه داشتن نمک لازم میان سطح روسازي و تایر کار دشواري است. در آسفالت متخلخل یخ زدگی زودتر از آسفالت معمولی اتفاق می افتد. تحقیقات در هلند و فرانسه نشان میدهد که این دما براي آسفالت متخلخل 1 تا 2 درجه پایین تر است. این مسئله بدین معنی است که لایه روسازي آسفالت متخلخل زودتر و در مدت زمان طولانی تري در شرایط حرارتی بحرانی قرار می گیرد. تحقیقات در استرالیا نشان داده است که رفتار آسفالت متخلخل در درجه حرارت 0 تا 5 درجه سانتیگراد با آسفالت معمولی متفاوت است و در درجه حرارت پایینتر رفتار در قیاس با آسفالت معمولی تفاوتی تعدادي از محققین در سوئد و بلژیک عنوان نموده اند که با وجود آنکه آسفالت .(PIARC1993: p ندارد . متخلخل داراي رفتار متفاوتی می باشد اما وضعیت غیر منطقی در این زمینه وجود ندارد. گوستافسون 1 در طی تحقیقی که در موسسه حمل و نقل و جادهاي سوئیس 2 انجام شد بیان میکند در طی زمستان آسفالتهاي متخلخل داراي مقاومت لغزشی کمتري می باشند و نیازمند به عملیات ضدیخ بیشتري می باشند. بخاطر اینکه آسفالت هاي متخلخل داراي درصد فضاي خالی بالایی می باشند لذا نرخ جریان گرما در این نوع مصالح کاهش می یابد. لذا درجه هدایت گرمایی و ظرفیت گرمایی آن پایینتر از آسفالت هاي معمولی می باشد. نتیجه آنکه سطح روسازی هاي آسفالت متخلخل داراي درجه حرارت 1 تا 2 پایینتر نسبت به آسفالت هاي معمولی از خود نشان میدهند که سبب شکل گیري یخ زدگی در زمانی زودتر و در تعداد دفعات بیشتري می گردد و بنابراین میتوان دوره عملیات نگهداري بیشتري را انتظار داشت. انجام عملیات ضدیخ براي روسازی هاي آسفالت متخلخل ظریفتر و پرهزینه تر است. روسازي آسفالت متخلخل باعث می شود که آب حاصل از برف و یخ ذوب شده سزیعتر زهکشی شود اما همزمان سبب می شود که محلول نمک همراه آب زه کش شود لذا عملیات یخزدایی باید سریعتر و در تعداد دفعات بیشتري انجام شود و بنابراین سبب بالاتر رفتن هزینه عملیات نگهداري می شود. علاوه بر ملاحظات اقتصادي استفاده بیش از حد از محلول نمک براي ای ن روسازی ها سبب ایجاد یکسري مشکلات محیطی می گردد. همچنین چنانچه روسازي آسفالت متخلخل در ترکیب با یک روسازي بتن مسلح بکار گرفته شود سبب آسیبرسانی به روسازي بتن مسلح می گردد. یکی دیگر از مشکلات جدي که در اثر استفاده از محلول هاي ضدیخ براي روسازی هاي آسفالت متخلخل پیش می آید آن است که یخ تازه سبب پرشدن سوراخ هاي روسازي می شود که در اثر عبور ترافیک متراکم شده و شبیه یک لایه یخی در درون روسازي عمل می کند که برداشتن آنها حتی در شرایطی که هوا ملایم میشود بسیار سخت می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مسعودیه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله مسعودیه منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مسعودیه منطقه 15 می باشند.

 

مسعودیه  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی