ایزوگام قیرگونی آسفالت در رضویه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در رضویه منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در رضویه منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

محله ی رضویه یکی از محله های پر تراکم است. شرکت ایزوگام گستران در این محله نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه بسیار حرفه ای عمل می کند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در رضویه منطقه 15

ایزوگام یکی از خدمات حرفه ای در شرکت ایزوگام گستران می باشد. این شرکت ایزوگام های مرغوب از چندین نوع مختلف ایزوگام را به همه ی شهروندان ساکن رضویه ارائه می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در رضویه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله رضویه منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز رضویه منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در رضویه منطقه 15

قیرگونی نیز برای محله ی رضویه عایق مناسبی می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در رضویه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله رضویه منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز رضویه منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در رضویه منطقه 15

تعیین خصوصیات جاري شدن قیر

تعریف :

هدف از انجام این آزمایش، سنجش میزان مصالح که خودش از نمونه مخلوط جدا میشود، میباشد. این مصالح خارج از سبد سیمی اندازه گیري می شوند. مصالح خارج شده از سبد سیمی می تواند قیر و یا ترکیبی از قیر، افزودنی ها و مصالح و آسفالت متخلخل کاربرد دارد. SMA ریزدانه باشد. این آزمایش براي مخلوطهاي آسفالتی با دانه بندي باز مانند تجهیزات: آون که قادر به نگهداري دما در محدوده 120 تا 175 درجه سانتی گراد باشد (آون بایستی دما را در محدوده 2 ± درجه سانتیگراد نگه دارد). سینی یا نگهدارنده مناسب بطوري که قادر به تحمل دماي آون باشد.

سبد استاندارد سیمی

. 0/1gr ترازو با دقت

تهیه نمونه

تعداد نمونه: براي هر مخلوط، آزمایش باید در دو دما انجام شود و براي هر دما دو نمونه آزمایش شود، بنابراین براي یک مخلوط آسفالتی، حداقل چهار نمونه بایستی امتحان شود. دماي تولید مخلوط آسفالتی در کارخانه بایستی با توجه به نوع قیر و نوع مخلوط آسفالتی، پیش بینی شود. دماي آزمایش 10 درجه سانتیگراد بیشتر از درجه حرارت تولید است.

تعیین روند مناسب طراحی اختلاط آسفالت متخلخل و نحوه انجام آزمایشها و ارایه چک لیستهاي لازم:

گام اول در تعیین یک طرح اختلاط مناسب آسفالت متخلخل براي داخل کشور بررسی تجربیات سایر کشورها در این زمینه می باشد تا یک طرح اختلاط اولیه پیشنهاد گردد. در گامهاي بعدي این طرح اختلاط اولیه باید بصورت آزمایشگاهی و میدانی مورد بررسی قرار گیرد، تا اصلاحات لازمه صورت پذیرد. این بخش هدف پیشنهاد یک طرح اختلاط اولیه با توجه به تجربیات سایر کشورها است. روشن است این طرح اختلاط نیازمند به بررسیهاي دقیقتر و گسترده تر آزمایشگاهی و میدانی است. بر این اساس با بررسی تجربیات کشورهاي مختلف، مهمترین خصوصیات مورد نیاز مصالح سنگی که براي آسفالت متخلخل استفاده می شوند، شناسایی شده و جمعبندي آنها به عنوان خصوصیات پیشنهادي ارائه شده است. بکارگیري الیاف معدنی و سلولزي به عنوان افزودنیهاي قیر مورد استفاده در آسفالت متخلخل در بسیاري از طرح اختلاط ها پیشنهاد شده است بر این اساس و با توجه به پارامترهاي موثر در انتخاب قیر از جمله مقدار ترافیک و با در نظر گرفتن 60 که متناسب با نوع ترافیک به آن اصلاحکننده هم اضافه میگردد، به عنوان / قیر معمول مورد استفاده در ایران، قیر 7036 است. براي تعیین درصد قیر - قیر پیشنهادي آورده شده است. دانه بندي پیشنهادي، دانه بندي هاي مندرج در ویژگی های استاندارد شده بهینه با توجه به روش رایج در کشور روشهاي برخی از کشورهاي اروپایی در این زمینه که از دستگاه مارشال استفاده می نمایند، توصیه شده است که البته انجام آزمایشهاي عملکردي را براي بررسی انتظارات خواسته شده پیشنهاد شده است، که در این میان آزمایش جاري شدن براي تعیین میزان ریزش قیر، آزمایش لوتمن براي مقاومت در مقابل رطوبت و آزمایش کانتابرو براي تعیین مقاومت سایشی پیشنهاد شده است.

روند کلی طرح اختلاط

در آسفالت متخلخل مقدار فضاي خالی زیاد با توجه به درصد زیاد مصالح سنگی درشت معمولا بیش از 80 % حاصل می شود. همین امر ما را به سمت فراهم نمودن چسبندگی خوب بین مصالح سنگی سوق میدهد. مصالح سنگی ریز که معمولا پایداري را براي جز مصالح سنگی درشت فراهم میکنند مقدارشان به منظور افزایش فضاي خالی، کم است و چسبندگی خوب بین مصالح سنگی بوسیله یک مقدار بیشتر قیر که فیلم ضخیمی فراهم م یکند، حاصل می شود . بنابراین استراتژي ما در استفاده از آسفالت متخلخل باید براساس تاثیر نوع و مقدار قیر براي فراهم نمودن بهترین ضخامت فیلم قیري باشد، که منجر به ایجاد یک مخلوط با دوام گردد. به طور کلی معیار آسفالت متخلخل بایستی بر بهینه ترین نوع و مقدار قیر براي تهیه طولانی ترین عمر خدمت دهی مخلوط استوار باشد. در طرح مخلوطهاي آسفالت متخلخل باید نوعی سازگاري بین تخلخل و مقاومت در برابر اضمحلال برقرار باشد و ضمن بالا بودن درصد فضاي خالی نمونه، مقاومت در برابر اضمحلال نیز باید در حدي باشد که در برابر تنش هاي مماسی چرخ و مکش ایجاد شده در اثر ترافیک مقاومت کافی وجود داشته باشد. این مشکل از آن جا ناشی می - شود که این دو مشخصه با یکدیگر رابطه معکوس دارند و با تقویت یکی معمولاً از مقدار دیگري کاسته می شود به گونه اي که بعضی مواقع با مصالح معمولی نمیتوان به تولید آسفالتی با نفوذپذیري بالا و مقاومت کافی در برابر تنشهاي سایشی دست زد. بنابراین در طرح مخلوطهاي آسفالت متخلخل، بایستی تعادلی بین حداقل و حداکثر مقدار قیر براي تامین الزامات زیر برقرار باشد. از شرط حداقل مقدار قیر براي تامین اهداف زیر استفاده می شود:

مقاومت کافی در برابر از هم پاشیدگی

فیلم ضخیم قیري براي جلوگیري از پیرشدگی  مقاومت کافی در برابر حرکت آب تضمین شوند . و از شرط حداکثر مقدار قیر به منظور تامین اهداف زیر:

حداقل میزان تخلخل براي زهکشی آب و کاهش آلودگی صوتی تضمین شود.  از زهکشی قیر در حین اختلاط، حمل و پخش آن جلوگیري بعمل آید. بنابراین دو پارامتر زهکش شدن قیر و چسبندگی در طراحی مخلوط هاي آسفالت متخلخل نقش مهمی را ایفا می کنند. این دو پارامتر از این نظر مهم هستند که با استفاده از آنها حداقل و حداکثر مقدار قیر مشخص می شود. روند طرح اختلاط براساس اهداف مورد نظر از انجام طراحی مخلوط به گام هاي کلی زیر تقسیم بندي می گردد :

-1 انتخاب مصالح مناسب

-2 انتخاب دانهبندي طرح

-3 تعیین درصد قیر و ارزیابی عملکردي مخلوط

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در رضویه منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله رضویه منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز رضویه منطقه 15 می باشند.

 

 

رضویه  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی