ایزوگام قیرگونی آسفالت در کیانشهر جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر جنوبی منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر جنوبی منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در این ایام که همه ی افراد به دنبال حفظ منافع خود هستند، حفاظت از منزل و محل سکونت از اهمیت ویژه ی برخوردار است. شرکت ایزوگام گستران برنامه های ویژه ای را برای حفاظت از منازل شما شهروندان محترم کیانشهر تدارک دیده است. این شرکت کلیه خدمات عایق کاری ساختمان را اعم از نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به شما ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت شما می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر جنوبی منطقه 15

اگر در محله ی کیانشهر به دنبال یک شرکت متخصص در زمینه ایزوگام و ایزوگام کاری هستید، با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از خدمات مربوط به ایزوگام کاری این شرکت استفاده کنید. شرکت ایزوگام گستران را در نظر داشته باشید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت تمامی اهالی محله ی کیانشهر جنوبی می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کیانشهر جنوبی منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کیانشهر جنوبی منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کیانشهر جنوبی منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر جنوبی منطقه 15

نصب قیرگونی نیازمند افراد متخصص است. شرکت ایزوگام گستران این افراد متخصص را دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کیانشهر جنوبی منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کیانشهر جنوبی منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کیانشهر جنوبی منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر جنوبی منطقه 15

نفوذپذیري مخلوط هاي آسفالتی متخلخل در آزمایش هاي میدانی و آزمایشگاهی سنجش نفوذپذیري مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز و آسفالت متخلخل در آزمایشگاه و آزمایش هاي صحرایی، ضمن اینکه براي تضمین زه کشی اولیه مفید می باشد، بلکه براي سنجش عملکرد مخلوط بوسیله مقایسه مقدار این پارامتر در طی عمر وظیفه اي آن نیز مفید می باشد. حداقل میزان هوا در مخلوط آسفالتی متخلخل بوسیله بسیاري از آژانس هاي حمل ونقل در ایالات متحده هنوز مشخص نشده است. مقدار حداقل نفوذپذیري را براي مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز تازه احداث شده را درصورتیکه هدف ،NCAT 100 پیشنهاد نموده است و در صورتی که هدف از احداث را m/day اصلی احداث آن، حذف آب از سطح راه باشد، برابر 60 پیشنهاد نموده m/day با مخلوطهاي آسفالتی با دانهبندي باز، کاهش صوت باشد، میزان حداقل نفوذپذیري برابر است.

ظرفیت سازه اي

بر اساس تشخیص عملکرد آسفالت متخلخل اسپانیا و بریتانیا، مخلوطهاي آسفالتی با دانه بندي متراکم و آسفالت متخلخل در بخش پاسخ مکانیکی با هم مقایسه شدند. در اسپانیا، مخلوط هاي آسفالتی با دانهبندي متراکم و آسفالت متخلخل داراي ظرفیت سازهاي مشابهی بودند. این نتیجه از تحلیل ظرفیت تسلیح و کاهش تغییرشکل در لایه هاي آسفالت متخلخل که شبیه لایه هاي مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي متراکم تولید شدند، بدست آمد. نتایج مشابهی براي مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز توسط دپارتمان حمل ونقل اُرگون 1 براساس سنجش تغییرمکان بدست آمد. بعنوان یک نتیجه، دپارتمان حمل ونقل اُرگون، ضریب سازهاي مشابهی براي مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز و مخلوطهاي آسفالتی با دانه بندي متراکم بکار برد . بر طبق نظر تاپینر، کاربرد مدول برجهندگی به منظور یافتن ضرایب سازهاي لایه ها، پاسخ سازهاي دست پایین براي مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز می دهد.  یکپارچگی الیاف تولید شده نتایج مناسبی براي جلوگیري از زهکش شدن قیر در مخلوط هاي آسفالتی متخلخل و مخلوط هاي آسفالتی با دانهبندي باز بدست می دهد. ولی از نقطه نظر پاسخ مکانیکی، افزودن الیاف نمی تواند منجر به ارتقاء پاسخ مکانیکی شود. کاهش در میزان نفوذپذیري مرتبط با افزودن فیبر می باشد، اگرچه مقدار نفوذ مخلوط هیچ تغییري نکرده است. این دلالت بر این دارد که زمانی که فیبر افزوده میشود و تعدیل مناسب در طراحی مخلوط صورت می گیرد، میزان هواي نهایی مشابه می باشد ولی اندازه خلل و فرج کوچکتر می شوند. بررسی روش هاي نگهداري زمستانی و کلی آسفالت متخلخل و تعیین روش مناسب نگهداري با توجه به ساختار مخلوط آسفالتی متخلخل، نگهداري آن در افزایش عمر خدمت دهی آن بسیار مؤثر می باشد. نگهداري در روسازي هاي آسفالت متخلخل شامل نگهداري هاي دورهاي، فصلی، پیشگیرانه، اصلاحی و نوسازي می باشند.

نگهداري دوره اي

پرشدگی، یکی از مهمترین عیبهاي مخلوط هاي آسفالتی متخلخل می باشد که منجر به کاهش انجام وظایف عملکردي آسفالت متخلخل می گردد. در صورتیکه این روسازي ها با مواد زائد پر شوند وظایف مربوط به آسفالت متخلخل را نمیتوانند انجام دهند. به همین جهت بایستی با تمیز کردن این روسازي ها عمر وظیفه اي این روساز ي ها را افزایش داد. دو روش براي حل مشکل پر شدن منافذ آسفالت متخلخل وجود دارد:

- اجتناب از پرشدگی؛

- برداشتن (پاك کردن) مواد پرکننده. براي بازنگه داشتن منافذ می توان با دستگاه هاي مخصوص مکش و جاروکشی همراه بافشار آب اقدام به شستشوي سطح آسفالت متخلخل نمود. پاك سازي دوره اي تا زمانی که نفوذپذیري در حد قابل قبولی است می تواند اثرات مثبتی در دوام نفوذپذیري در آسفالت متخلخل داشته باشد.

پر شدن سوراخها را نیز میتوان به طرق زیر کاهش داد:

% - حفظ قابلیت هدایت هیدرولیکی در بالاترین حد آن، تا هر زمان که ممکن باشد، با استفاده از حداقل 20 فضاي خالی و مصالح سنگی که اندازه بزرگترین دانه آن بیش از 11 میلیمتر باشد.

- اجتناب از استفاده از مصالح سنگی با اشکال غیر متعارف. در هنگام استفاده از الیاف در قیر اصلاح شده با پلیمر، میزان آن باید محدوده به 3% در وزن قیر باشد. الیاف معدنی ارجحیت دارند.

- آب بندي سطح خطوط عبوري که تحت ترافیک قرار نگرفته اند، مانند شانه هاي صلب، با دوغاب آب بندي این کار در مسیر A 1 در فرانسه با موفقیت انجام شده است، ولی در هلند با عدم موفقیت مواجه گردیده است.

- عدم استفاده از آسفالت متخلخل در تقاطع هاي راه هاي بدون رویه یا هر کجا که سرعت ترافیک پایین است.

تمیز کردن سوراخ ها. معلوم گردیده است که شانه هاي سخت، خطوط عبوري مخصوص ماشین هاي چرخ زنجیري و سایر خطوط عبوري که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند، باید سالی یکبار با استفاده از دستگاه هاي پیشرفته مخصوص تمیز شوند. این ماشین ها در اتریش، فرانسه، هلند، اسپانیا و سایر کشورها به کار می روند. این ماشین ها خیلی کارآ نیستند و هنوز نیاز به پیشرفت دارند. مواد جامدي که در اثر عملیات تمیز کردن بدست می آیند، آلوده به فلزات سنگین میباشند و باید در محل هاي مناسبی تخلیه گردند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کیانشهر جنوبی منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله کیانشهر جنوبی منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کیانشهر جنوبی منطقه 15 می باشند.

 

 

 

کیانشهر جنوبی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی