ایزوگام قیرگونی آسفالت در کیانشهر شمالی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر شمالی منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر شمالی منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

انسان عاقل علاج واقعه را پیش از وقوع می بیند. هر انسانی که در صدد داشتن زندگی آرام و بی دغدغه باشد حتما برای خود خانه ای امن را بر می گزیند. یکی از ویژگی های خانه های امن دارا بودن یک لایه ی بسیار مقاوم عایق روطوبتی است که از نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین ساختمان جلوگیری می کند. شرکت ایزوگام گستران ایمن کننده خانه های شما عزیزان می باشد. نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری از جمله فعالیت هایی است که شرکت ایزوگام گستران اجرا می نماید. برای دریافت این خدمات با شرکت ایزوگام گستران تماس باشید و از این خدمات بهره مند گردید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر شمالی منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در راستای رفاه حال مشتریان خود، اقدام به فروش و عرضه ی ایزوگام های درجه یک و مرغوب برند ایزوگام دلیجان نموده است و همچنین در این خصوص ایزوگام های خود را بیمه نیز می کند. برای دریافت خدمات شرکت ایزوگام گستران و استفاده از خدماتی نظیر نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کیانشهر شمالی منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کیانشهر شمالی منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کیانشهر شمالی منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر شمالی منطقه 15

یکی دیگر از خدمات شرکت ایزوگام گستران، استفاده از خدمات قیرگونی است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کیانشهر شمالی منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کیانشهر شمالی منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کیانشهر شمالی منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کیانشهر شمالی منطقه 15

هنگامی که ظرفیت زه کشی در حد غیر قابل قبولی پایین باشد، سطح روسازي را می توان با یک آسفالت متخلخل، با و یا بدون برداشتن لایه قدیمی، مجدداً روکش کرد، یا همانطور که در اتریش انجام شده است، روسازي را به صورت بازیافت گرم تجدید نمود. تعداد تمیز کردن در آژانس هاي مختلف حملونقل متفاوت می باشد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و هنوز روش واحد و جامعی براي این منظور وجود ندارد

- کشورهاي اروپا، از روش بازیابی وظیفه اي 1 استفاده می کنند در این روش، تمیزکردن به صورت تعداد کمی در سال انجام می گردد و ماشین تمیزکننده با سرعت کم حرکت میکند و از فشار بالاي هوا و آب استفاده می نماید.

بلژیک

پر شدن سوراخ ها محدود به سطح آسفالت می باشد. دستورالعمل کلی براي اجتناب از پر شدن سوراخها و یا تمیز کردن سطح وجود ندارد. ولی، برخی ادارات، شروع به پاك کردن پر شدگی ها کرده اند.

فرانسه

% 0 میلیمتر در برابر پرشدگی بسیار حساس می باشد. آسفالت متخلخلی با فضاي خالی اولیه 30 - آسفالت متخلخل  تولید شده و پس از مشاهدات سه ساله، ملاحظه گردید که نفوذپذیري آن در حد بالایی باقی مانده است. این مخلوط ها نباید براي روسازی هایی که در معرض تنشهاي افقی بالا قرار دارند استفاده شوند. ماشین هاي تمیز کننده با فشار آب بالا مورد استفاده قرار می گیرند، آب آلوده جمع آوري و بازیافت می گردد. در سال 0/6 کیلومتر مربع از شانه هاي آزادراه هاي برون شهري و روسازي هاي آزادراه هاي شهري تمیز شدهاند. تمیز کردن ،1993 باید بطور منظم انجام شود تا از وقوع مجدد پرشدگی جلوگیري شود. به این ترتیب، قابلیت هدایت هیدرولیکی می تواند 0/3 ) تمیز کردن دیگر cm/s 10 تا 20 درصد افزایش یابد. در سطوح پر شده ( قابلیت هدایت هیدرولیکی کوچکتر از موثر نیست. در آزادراه پاریس، این کار تقریباً سه بار در سال انجام می شود.

آلمان

قابلیت هدایت هیدرولیکی بوسیله دستگاه مور 1 اندازه گیري می شود. بررسی ها نشان داده است که در اثر پرشدگی سوراخ ها، کاهش قابل ملاحظه اي در قابلیت هدایت هیدرولیکی رخ می دهد.

هلند

قابلیت هدایت هیدرولیکی با استفاده از نمونه اولیه دستگاه بکر 2 که به جاي آب از هوا استفاده می کند، اندازه گیري می شود، ولی به علت استفاده از هوا به جاي آب، مقادیر بدست آمده با این دستگاه قابل مقایسه با سایر اندازه گیری ها نیست. در هلند راهنمایی وجود دارد که توصیه می کند آسفالت متخلخل در شانه هاي صلب باید دوبار در سال تمیز شود. ادارات ماشین » راه براي تصمیم گیري در این خصوص که آیا این توصیه را اجرا کنند یا خیر، مختار هستند. پیمانکاران یک قادر به پخش 360 لیتر آب در دقیقه با فشار km/h ساخته اند که در هنگام حرکت در راه با سرعت « تمیز کننده 3 130 بار است. آب به همراه گرد و خاك بازیافت می شود.

نروژ

 سوراخ هاي سطح به دلیل ساییدگی ناشی از چرخ هاي گلدار با گرد و خاك پر می شود. این مسأله بطور نامطلوبی خصوصیات مربوط به کاهش صدا را تحت تاثیر قرار می دهد، بهطوري که پس از گذشت یک زمستان، کاهش صدا و تا حدود زیادي ظرفیت زه کشی از بین می رود. تمیز کردن سطوح پر شده با استفاده از تکنولوژی هاي موجود ممکن نمی- باشد. سوراخ هاي سطح تا حدي باز میشوند که فضاي خالی بیشتري را ایجاد می کنند ولی خصوصیات صوتی به حالت اول باز نمی گردند. خروج سریع آب از آسفالت متخلخل باید تضمین گردد. کاستی در این خصوص، منجر به کاهش قابل ملاحظه عمر بهره- برداري می شود. نمونه هایی از اقداماتی که براي تسهیل خروج می تواند انجام شود، فراهم کردن شیب عرضی کافی، حفظ جریان آزاد در لبه هاي راه و ساخت تسهیلات زه کشی خاص در صورت ناکافی بودن شیب می باشند.

ایالات متحده آمریکا :

فضاي خالی آسفالت متخلخل متراکم، معمولاً در حدود 15 % میباشد که بطور قابل توجهی کمتر از 20 % فضاي خالی است که در سایر کشورها استفاده می شود. انتخاب اندازه مصالح سنگی، قابلیت هدایت هیدرولیکی را تحت تاثیر قرار می دهد. بزرگی اندازه اسمی مصالح سنگی مفید است. آسفالت نیاز به حداقل 20 % فضاي خالی براي حفظ خاصیت نفوذپذیري آب دارد. ترافیک زیاد، سریع و سنگین به نفوذپذیري (تخلخل) کمک می کند. ترافیک و شرایط محیطی نباید در پر شدن تاثیر بگذارند. در بعضی از کشورها دستگاه هاي خاصی براي تمیز کردن سوراخ ها ساخته شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کیانشهر شمالی منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله کیانشهر شمالی منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کیانشهر شمالی منطقه 15 می باشند.

 

 

کیانشهر شمالی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی