ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهید بروجردی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شهید بروجردی منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در شهید بروجردی منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران این روزها در محله ی شهید بروجردی، ارائه دهنده ی خدمات بسیار خوبی در خصوص عایق کاری و آب بندی ساختمان می باشد. بنا بر این برای استفاده از خدمات این شرکت به عنوان نمونه خدماتی همچون نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می توانید با شرکت ایزوگام گستران در محله ی شهید بروجردی تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران پیشرو در ارائه ی خدمات عایق کاری به شهروندان می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهید بروجردی منطقه 15

صد البته که یکی از بی رقیب ترین عایق های رطوبتی برای ساختمان ها که دارای عمر طولانی و قدرت نفوذ ناپذیری بسیار بالایی می باشد، ایزوگام است. اما ایزوگام نیز استانداردهایی دارد که اگر رعایت نشود، آسیب های جدی به ساختمان می زند. شرکت ایزوگام گستران این روزها در پی اجرای ایزوگام کاری های استاندارد می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهید بروجردی منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید بروجردی منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید بروجردی منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهید بروجردی منطقه 15

و اما نکته ی مهم دیگر خدمات قیرگونی ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهید بروجردی منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید بروجردی منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید بروجردی منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهید بروجردی منطقه 15

ساخت نمونه هاي اولیه

در گام اولیه پنج سري نمونه با دانه بندي ذکر شده و با نوع قیر، پلیمر و افزودنی هاي مورد نظر(که در بخشهاي 0 درصدي استفاده نمایید.( درصدي از / قبلی به آن پرداخته شد.) ساخته شود. از درصد قیر 4 درصد و با افزایش 5 وزن مصالح سنگی). چنانچه در نهایت خواسته شود از افزودنیها استفاده گردد، از افزودنیها به عنوان درصدي از وزن کل مخلوط استفاده نمایید. مقدار وزن مصالح سنگی مورد نظر مانند یک نمونه مارشالی 1100 گرم انتخاب گردد. نمونه با جک مارشال به صورت 50 ضربه به هر طرف نمونه ساخته شود.( چنانچه از متراکم کننده چرخشی استفاده گردد تعداد دوران طرح 50 را انتخاب کنید.

تعیین درصد فضاي خالی

درصد فضاي خالی مخلوطهاي اولیه تعیین گردد. توصیه میشود که درصد فضاي خالی براي مخلوط هاي آسفالت شامل مخلوط - AASHTO T متخلخل کمتر از 20 درصد نگردد. بدلیل اینکه تعیین وزن مخصوص واقعی 1 بروش 166هاي با درصد فضاي خالی کمتر از 10 % میشود و براي نمونه هاي با دانه بندي باز 2 صادق نیست، وزن مخصوص واقعی از تعیین می شود(پیوست 2). چنانچه درصد فضاي خالی ASTM D موم پارافین) و یا 6752 ) AASHTO T روش 275 مورد نظر تامین نگردد، دانه بندي در دامنه داده شده و یا درصد قیر اصلاح گردد.

انجام آزمایشهاي عملکردي  مهمترین آزمایشهاي عملکردي مورد نیاز براي درصد قیر بهینه عبارتند از :

الف)) آزمایش زهکش شدن قیر (ریزش قیر

ب(آزمایش کانتابرو

ج(آزمایش اصلاح شده لوتمن) آزمایش نفوذپذیري) آزمایش تعیین میزان صوت پیشنهاد می شود سه آزمایش عملکردي نخست همواره در طرح اختلاط ها مورد استفاده قرار گیرد و از دو آزمایش بعدي متناسب با عملکرد مورد نیاز استفاده شود. مخلوطهاي آسفالتی پس از آزمایش هاي عملکردي باید خصوصیات مورد نیاز را فراهم سازند در غیر این صورت اصلاح مقدار قیر در درجه اول و یا سایر خصوصیات باید انجام پذیرد. بدست آورید و کنترل نمایید میزان درصد زهکش شدن (Draindown) - درصد زهکش شدن قیر را از آزمایش ریزش قیر کمتر از  3 درصد باشد. /

- درصد افت وزنی حاصل از آزمایش کانتابرو را بدست آورید. درصد افت وزنی نمونه پس از انجام آزمایش در دماي محیط ( 25 درجه سانتیگراد) کمتر از 20 % وزن اولیه نمونه باشد و اگر آزمایش در دماي 18 درجه سانتیگراد انجام گیرد این مقدار کمتر از 30  باشد.

- مقاومت کششی باقیمانده پس از انجام آزمایش لوتمن اصلاح شده نسبت به مقاومت اولیه نباید کمتر از 80 درصد گردد.

- مخلوط هاي آسفالتی باید بتوانند ملاحظات مورد نیاز نفوذپذیري و یا کاهش صوت مد نظر در هر پروژه را تامین نمایند.

کلیات اجراي مخلوط آسفالتی متخلخل

براي رسیدن به یک سطح صاف، فینیشر باید بصورت پیوسته و با حداقل زمان توقف، حرکت کند. در بخش انتقال مصالح نیز شخصی باید بر نحوه کارکرد دستگاه انتقال مصالح، نظارت داشته باشد. فرآیند انتقال مخلوط آسفالتی از کامیون به فینیشر نباید با افت حرارت همراه باشد زیرا اصلاح ناهمواري بوجودآمده در آسفالت با دانه بندي باز به مراتب مشکلتر از آسفالت با دانه بندي باز در آسفالت با دانه بندي پیوسته است و افت حرارت در مخلوط آسفالتی متخلخل باعث سختی کار بیشتر می شود. بعلاوه هنگامی که از فینیشرهاي با شمشه هاي بازشونده 2 استفاده می شود، بکارگیري ابزار و ادواتی که مانع توزیع نامنظم آسفالت بین مرکز و لبه فینیشر شوند، توصیه میشود. بکارگیري شمشه هاي گرم در فینیشر به منظور اجتناب از انجام اقدامات اصلاحی هموارسازي و کاهش عملیات خراشیدن سطح در این راستا که منجر به کاهش درصد فضاي خالی سطح می شود، توصیه می گردد. بعلاوه عمل خراشیدن منجر به تولید سطح با بافت ناخوشایند می شود که با متراکم کردن نیز بخوبی کوبیده نمی شود. با توجه به اینکه، معمولاً ساخت مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز با قیرهاي اصلاح شده است و معمولاً اجراي آن در ضخامت هاي کمتر از، ضخامت مورد استفاده براي آسفالتهاي با دانه بندي متراکم، اجرا می شود لذا باید توجه خاصی به عملیات اجرا و دماي تراکم این نوع مخلوط شود. لایه هاي با ضخامت کمتر، سریعتر سرد میشوند و زمان کمتري براي عملیات تراکم در اختیار می گذارند. وقتی ضخامت اجرایی افزایش پیدا میکند پتانسیل نفوذپذیري کاهش پیدا می نماید. دو دلیل متفاوت براي این عملکرد روسازی هاي ضخیم وجود دارد. اول آنکه معمولا لایه هاي ضخیم تر در محل راحت تر متراکم می شوند، زیرا یک لایه ضخیم گرما را بهتر نگه می دارد و مجال بیشتري را ایجاد می کند تا مصالح سنگی بطور مناسبی جای گیري نمایند از این رو دانسیته روسازی ها افزایش پیدا می کند. و اما دلیل دوم، نفوذپذیري نتیجه اي از اتصال داخلی فضاها می یابد. در یک مخلوط آسفالتی با دانه بندي توپر همه فضاهاي خالی به هم متصل نمی باشند. وقتی ضخامت لایه افزایش پیدا می نماید، شانس تشکیل مسیري از فضاها براي عبور آب کاهش می یابد. این دلیل روسازی هاي نازك پتانسیل بیشتري براي نفوذپذیري دارند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهید بروجردی منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله شهید بروجردی منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید بروجردی منطقه 15 می باشند.

 

شهید بروجردی #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی