ایزوگام قیرگونی آسفالت در اتابک

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در اتابک منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در اتابک منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برخی از افراد گمان می کنند که سرمایه گذاری تنها در صورت داشتن پول پس انداز دست نخورده امکان پذیر است. اما ما اینجا هستیم که به شما بگوییم یکی از مهمترین سرمایه گذاری ها در زندگی حفاظت از وسایل و منزل خود است. شرکت ایزوگام گستران در زمینه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را با هزینه های بسیار مقرون به صرفه اجرا می نماید. برای استفاده از خدمات عایق کاری شرکت ایزوگام گستران با ما در اتابک در تماس باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اتابک منطقه 15

اگر خواهان استفاده از خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران می باشید و می خواهید خدمات کم نظیری هم چون نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را دریافت نمایید با ما تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران کلیه ی خدمات خود را با استفاده از ایزوگام های مرغوب و درجه ی یک ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران به شما خدمات ارزشمندی را عرضه می نماید پس با این شرکت در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اتابک منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اتابک منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتابک منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اتابک منطقه 15

یک خدمت با ارزش دیگر استفاده از خدمات قیرگونی می باشد. شرکت ایزوگام گستران خدمات قیرگونی خود را با استفاده از قیر و گونی های درجه ی یک ارائه نموده و برای آن بیمه نامه ارائه می کند. بیمه نامه ی شرکت ایزوگام گستران در زمینه ی قیرگونی و به طور کلی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری معتبر می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اتابک منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اتابک منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتابک منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اتابک منطقه 15

مصالح سنگی آسفالت متخلخل مخلوطی از سنگدانه هاي درشت دانه، ریزدانه و فیلر است که داراي دانه بندي باز یا میان تهی بوده و مصالح سنگی درشت دانه(بالاي الک 4#) درصد خیلی زیادي از ترکیب مصالح سنگی را تشکیل می دهند بطوری که بیشتر از 70 درصد سنگدانه ها درشت دانه هستند. مصالح سنگی درشت دانه اسکلت و استخوان بندي اصلی مخلوط هاي آسفالتی با استخوان بندي سنگدانه اي را تشکیل می دهند و عامل اصلی پایداري مقاومت باربري زیاد و مقاومت در برابر شیارافتادگی این مخلوط ها است. به همین علت مصالح سنگی درشت دانه مورد مصرف در مخلوط هاي با استخوان بندي سنگدانه اي بایستی از کیفیت خوبی بر خوردار باشند تا ویژگی هاي مورد نظر را تامین نمایند.

مشخصات مصالح سنگی مورد استفاده در آسفالت متخلخل در مصالح مصرفی بخش مصالح سنگی درشت دانه: مصالح سنگی که بر روي الک نمره 8 باقی می مانند.

بخش مصالح سنگی ریزدانه: آن قسمت از مصالح سنگی که از الک نمره 8 می گذرند.

بخش غالب و با اهمیت مصالح سنگی:

4 میلیمتر). /75) 9 میلیمتر می گذرند و بر روي الک نمره 4 / آن قسمت از مصالح سنگی که از الک  5باقی می مانند.

خصوصیات مورد نیاز مصالح سنگی:

مصالح سنگی مصرفی باید یا کیفیت بالا، مقاوم در برابر ساییدگی و داراي ظرفیت مناسب براي فراهم آوردن خصوصیات اصطکاکی مناسب باشند. توصیه میشود که مصالح سنگی کربناتی خالص یا مصالح سنگی که مستعد صیقلی شدن هستند شامل بخش مصالح سنگی نشوند. بخش مصالح سنگی درشت دانه باید حداقل 75 % وزنی کل مصالح سنگی و حداقل 90 % از آن داراي شکستگی در یک یا دو وجه باشد و افت وزنی ناشی از آزمایش سایش در مورد آن باید کمتر از 40 % باشد. (AASHTO T96)

فیلر معدنی مورد استفاده:

یا مشخص شده مورد قبول جهت استفاده در این نوع مخلوط AASHTO M فیلرهاي معدنی مشخص شده در 17می باشند براي تعیین خصوصیات مصالح سنگی مورد استفاده در آسفالت UNHSC -13-3-6 استاندارد متخلخل مخلوط آسفالتی متخلخل شامل قیر از نوع طبقه بندي با درجه عملکردي و اصلاح شده، مصالح سنگی درشت دانه و ریزدانه و افزودنی هاي اختیاري نظیر سیلیکون، الیاف ها، فیلرهاي معدنی، آمین هاي چرب و آهک هیدراته انجمن روسازي آسفالتی ملی) در طراحی و ساخت و نگهداري را  NAPA می باشد. این مصالح باید شرایط لازم برآورده کنند.

مصالح سنگی درشت دانه

مصالح سنگی درشت به بخشی از مصالح سنگی باقیمانده روي الک نمره 8 اطلاق می شوند که باید تمیز، سخت، محکم، بادوام، تمیز و با خصوصیات کیفی یکنواخت بوده و عاري از هر گونه ذرات رس و لاي و شیستی و پوشش خاکی باشد. مصالح سنگی درشت بهتر است که از سنگ شکسته یا شن شکسته باشند و درصد ساییدگی آن بر اساس استاندارد نباید بیشتر از 40 % باشد. حداقل 70 % مصالح سنگی درشت در کل مخلوط مصالح سنگی درشت AASHTO T96 4 میلیمتر (اندازه الک نمره 4) هستند، میبایست حداقل در دو وجه داراي شکستگی باشند و 90 % از / که بزرگتر از 75 مصالح سنگی درشت باید عاري از .(ASTM D این مصالح باید در یک وجه یا بیشتر داراي شکستگی باشند. در ASTM D ذرات رسی، مواد آلی، مواد زیان آور و کمتر از 8% شامل ذرات پولکی یا سوزنی بر اساس آنچه در مورد ذرات و مصالح پولکی و سوزنی آمده است باشند مصالح سنگی ریزدانه 3 به بخشی از مصالح سنگی که از الک نمره 8 عبور می کنند اطلاق می شود که میبایست داراي کیفیت مناسبی باشند. مصالح سنگی ریزدانه باید شامل ذرات بادوام و عاري از مواد خارجی مضر باشد. شاخص خمیري 4 آن بخشی از مصالح  آمده است، نباید بیش از 6 AASHTO T ریزدانه که از الک نمره 40 می گذرند بر اساس آنچه که در استاندارد 90 باشد.

مصالح سنگی مصرفی در طرح اختلاط آسفالت متخلخل در کانادا

مصالح سنگی مورد استفاده در مخلوط هاي آسفالتی متخلخل شامل مصالح سنگی درشت دانه آهکی و مصالح سنگی ریزدانه عبوري از سرند می باشند. درصد کوچکی از فیلر نیز در طرح این مخلوط بکار می رود. به دلیل اینکه سنگ آهک داراي کیفیت بالاتري نسبت به دیگر انواع سنگ ها در کانادا می باشد، از آن به عنوان مصالح سنگی درشت - دانه استفاده می گردد. شکل زیر نمونه اي از مصالح سنگی مورد مصرف را نمایش می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اتابک منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله اتابک منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتابک منطقه 15 می باشند.

 

اتابک  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی