ایزوگام قیرگونی آسفالت در هاشم آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در هاشم آباد منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در هاشم آباد منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر می خواهید آرامش و آسایش را در محله ی هاشم آباد تجربه کنید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از این شرکت کمک بخواهید. شرکت ایزوگام گستران توانایی ارائه و حمایت از هشمهریان را در محله ی هاشم آباد دارا می باشد. برای دریافت خدمات بی نظیری همچون نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید. و این خدمات را از شرکت بخواهید.

 خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در هاشم آباد منطقه 15

ایزوگام کاری منزل خود را به ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در هاشم آباد منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هاشم آباد منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هاشم آباد منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در هاشم آباد منطقه 15

اگر می خواهید یک عایق کاری خوب و با کیفیت را توسط عایق قیرگونی تجربه کنید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. این شرکت قیرگونی های مرغوب و خوبی را در این زمینه ارائه می نماید. در واقع شرکت ایزوگام گستران مجری طرح های نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بوده و در ارائه ی این طرح ها عملکرد بسیار بالایی را در محله ی هاشم آباد داشته است. شرکت ایزوگام گستران در زمینه ی طرح های عایق کاری بسیار حرفه ای عمل کرده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در هاشم آباد منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هاشم آباد منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هاشم آباد منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در هاشم آباد منطقه 15

مقایسه اقتصادي آسفالت متخلخل و آسفالت معمولی

ارزیابی اقتصادي در واقع، فرآیند تحلیل و مقایسه هزینه و فایده یک طرح به منظور تصمیم گیري درباره اجرا کردن و یا نکردن آن است. هدف از ارزیابی اقتصادي طرح، یاري رساندن به متولین امر براي اخذ تصمیم آگاهانه و منطقی درباره طرح است. در ارزیابی اقتصادي، تأثیر طرح مورد ملاحظه قرار می گیرد و هدف آن است که سود آوري طرح بر پایه قیمت هاي اقتصادي (محاسباتی، اجتماعی و غیره) تعیین گردد. اولین قدم در انجام تحلیل اقتصادي یک طرح، شناسایی هزینه ها و فایده هاي آن طرح می باشد. این موارد در قالب هزینههاي ساخت آسفالت متخلخل و افزایش هزینههاي تعمیر و نگهداري دورهاي روسازي با آسفالت متخلخل و منافع ناشی از افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و کاهش انتشار صوت در محیط مورد بررسی قرار می گیرد. براي ارزیابی اقتصادي آسفالت متخلخل تنها مقایسه هزینه هاي هر واحد خام به ازاي هر متر مربع و ضخامت در قالب میلیمتر کافی نخواهد بود، شرایط محلی نیز باید مورد توجه بوده و عملیات رایج براي استفاده و ترکیب لایه هاي مختلف روسازي و البته دوام مخلوط به دست آمده باید مقایسه شوند. این مقایسه شامل مسائل مختلفی است که جنبه کاملاً فنی دارند. با این وجود، در مواردي خاص همچون مخلوط هاي آسفالت متخلخل و توجه به مزایاي آنها، خصوصیات دیگري نیز باید مورد بحث و بررسی قرار گیرند، حتی اگر امکان تعیین مقدار کمی اهمیت آنها وجود نداشته باشد. این امر در مورد مزایاي مربوط به ایمنی راه ها و اثرات آن بر محیط زیست (کاهش آلودگی صوتی ناشی از ترافیک راه ها) صادق می باشد

هزینه هاي ساخت

ارایه تصویر کلی از تفاوت هزینه هاي ساخت بین آسفالت متخلخل و آسفالت گرم متداول کار مشکلی است. به طور کلی ساخت آسفالت متخلخل داراي هزینه بیشتر از آسفالت گرم متداول است. هزینه هاي مصالح مورد استفاده در آسفالت متخلخل با توجه به کاربرد مرسوم یا حتی اجباري قیر اصلاح شده در بسیاري از کشورها، 10 تا 40 درصد بیشتر از هزینه مصالح به کار رفته در مخلوط هاي متداول است[ 4]. همچنین زمان اختلاط در کارخانه آسفالت حدود 5 تا 15 ثانیه افزایش می یابد. ویژگی مهمی که در ساخت آسفالت متخلخل باید در نظر گرفته شود نیاز به مصالح سنگدانه اي که مقاومت بیشتري در برابر فرسایش و ضربه دارند و در نتیجه نیاز به مصالح سنگی با کیفیت بالاتر و هزینه بیشتر می باشد. همچنین در ساخت آسفالت متخلخل، باید پردازش دقیقتري در مورد دماي مخلوط و درجه حرارت و رطوبت هوا صورت بگیرد. با این حال، به موازات آنکه کارفرمایان، طراحان و پیمانکاران تجارب بیشتري در کاربرد آسفالت متخلخل به دست می آورند، هزینه اضافی مرتبط با تولید و اجرا نیز کاهش خواهد یافت. عامل دیگري که بر هزینه هاي ساخت آسفالت متخلخل تأثیر میگذارد، ضرورت رعایت مشخصات خط کشی راه است. از آنجایی که بخشی از ماده مورد استفاده در خط کشی راه، زهکشی شده و از بین می رود، مواد بیشتري در این خصوص مورد نیاز است. از سوي دیگر، در نتیجه استفاده از بافت درشت سطحی، حتی اگر بخش رویه خط کشی راه به سرعت از بین برود، خط کشی هاي مذکور عمر مفید طولانی تري خواهند داشت. هزینه استفاده از رنگ معمولی براي خط کشی راههاي داراي رویه با آسفالت متخلخل تقریباً معادل استفاده از خط کشی هاي ترموپلاستیک در راههاي با آسفالت متداول است. از عوامل دیگري که باید در هزینه هاي ساخت آسفالت متخلخل در نظر گرفته شود، نیاز به داشتن لایه آب بندي شده در زیر لایه فوقانی آسفالت متخلخل است. در برخی موارد، این نیاز باعث افزایش هزینههاي ساخت می شود. در نهایت آسفالت متخلخل اغلب انعطاف بیشتر و سختی کمتري نسبت به بسیاري از سایر مخلوط هاي رویه راه دارد. مدول سختی آن، 75 درصد مدول سختی آسفالت متداول می باشد. در بعضی از کشورها لایه 4 سانتیمتري آسفالت متخلخل با لایه 3 سانتیمتري آسفالت متداول یکسان در نظر گرفته میشود. در برخورد محافظه کارانه برخی کشورهاي دیگر، مدول سختی آسفالت متخلخل را معادل 50 درصد مدول سختی آسفالت متداول در نظر میگیرند. با این حال، برخی از کشورها نیز مدول سختی هر دو را یکسان در نظر میگیرند، زیرا آسفالت متخلخل حساسیت کمتري نسبت به تغییرات درجه حرارت دارد[ 4] . بنابراین تصور ضخامت یکنواخت بین آسفالت متخلخل و آسفالتهاي متداول کار آسانی نبوده و در نتیجه وارد کردن این عامل در ارزیابیهاي هزینه - فایده آسان نخواهد بود. در جمع بندي مطالب بیان شده، به نظر میرسد ساخت آسفالت متخلخل در مجموع داراي هزینه بیشتر از ساخت آسفالت متداول باشد. با این حال، میزان تفاوت بین آسفالت متداول و آسفالت متخلخل و نیز دایمی یا موقتی بودن این تفاوت، هنوز کاملا مشخص نیست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در هاشم آباد منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله هاشم آباد منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هاشم آباد منطقه 15 می باشند.

 

 

 

هاشم آباد  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی