ایزوگام قیرگونی آسفالت در ابوذر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در ابوذر  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در ابوذر  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از کارهای مهمی که افراد باید برای ساختمان هایشان انجام دهند و گاهی به تعویق می افتد عایق کاری و آب بندی ساختمان در برابر نفوذ نم و رطوبت است. باید گفت بهترین زمان برای اجرای عایق کاری پیش از شروع بارندگی های پاییزی است که سطح خشک بوده و می توان عایق را به راحتی روی سطح نصب کرد. انتخاب نوع عایق مناسب و همچنین عایق کار ماهر کار بسیار دشواری به نظر می رسد. اما ما برای اهالی محترم محله ی ابوذر خبر خوشی داریم. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ابوذر اقدام به خدمت رسانی کرده و خدمات بسیار ارزنده ای از قبیل نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ی شهروندان ارائه می نماید. برای آشنایی بیشتر با شرکت ایزوگام گستران با ما همراه شوید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ابوذر  منطقه 14

دغدغه ی اصلی کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران ارائه ی ایزوگام استاندارد و مورد تایید با قیمت های مناسب می باشد. ما ایزوگام با کیفیت را به شما ارائه می نماییم و از طرفی برای شما شرایط پرداختی ویژه ای در نظر می گیریم. برای دریافت خدمات ویژه ی ایزوگام از شرکت ایزوگام گستران با ما تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران هرگز به سراغ برندهای متفرقه نرفته و همواره با بهترین و برترین برندهای تولید ایزوگام پروژه های خود را اجرا می کند. بنا بر این شما می توانید به کارشناسان ما در این شرکت اعتماد کنید و ایزوگام خانه های خود را به ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ابوذر  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ابوذر  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوذر  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ابوذر  منطقه 14

برای اجرای قیرگونی در خدمت تمامی اهالی ابوذر هستیم.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ابوذر  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ابوذر  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوذر  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ابوذر  منطقه 14

نفوذسنج میدانی FWA

روش تست هد افتان که در قسمت هاي قبلی توضیح داده شد یک ایده مناسبی را براي ساخت  دستگاه سنجش در سال FWA نفوذپذیري واحدهاي سطحی روسازي به صورت غیرمخرب و میدانی ارائه می نماید. بر این اساس 2000 دستگاهی را براي سنجش میدانی نفوذپذیري رویه هاي متخلخل در میدان ارایه نمود. تصویر شماتیک را از در سنگاپور را نشان میدهد. FWA دستگاه ساخته شده توسط این دستگاه میدانی قابل حمل بوده و داراي یک سیلندر پیرکس به قطر 150 میلیمتر است که به یک دریچه ویژه متصل شده است. یک محافظ استوانه اي فلز خارجی بر روي پایه دستگاه قرار داده شده است که براي محکم نشستن نفوذسنج بر روي سطح روسازي و براي عدم نفوذ آب از میان پایه دستگاه در زیر آن یک آستر لاستیکی قرار داده شده است. یک مبدل با دقت بالا بر روي دیواره داخلی سیلندر در پایه دستگاه نفوذسنج قرار داده شده است. مبدل 0 میلیمتر تغییرات در سطح آب را اندازهگیري نماید در ابتدا دریچه در وضعیت بسته قرار دارد. با 4 / می تواند تا لیتر آب سیلندر پر میشود تا ارتفاع آن به 230 میلی متر برسد. سپس با باز شدن دریچه اندازه گیري افت هد آب آغاز می گردد. براي یک سطح روسازي متخلخل با نفوذپذیري 10 میلی متر بر ثانیه و یا بالاتر، این تست کمتر از 2 دقیقه به اتمام می رسد.

نفوذسنج میدانی بیرمنگام

این دستگاه براي اندازه گیري نفوذپذیري میدانی، ساخته شده و اصلاح شده در دانشگاه بیرمنگام است. با استفاده از یک نفوذسنج، ظرفیت زه کشی سطحی نمونه هاي آزمایشگاهی تعیین می شود. نفوذسنج دانشگاه بیرمنگام شامل یک سیلندر شفاف با یک حفره در محل تماس با سطح روسازي است که خروجی آب توسط آن کنترل می شود. یک حلقه لاستیکی بمنظور درزبند کردن اتصال بین استوانه و سطح بکار می رود که وزن هاي بر روي دستگاه به این عمل کمک می- کند. دستگاه از افت هد بمنظور اندازهگیري جریان در نمونه مورد آزمایش بهره می برد. معایب مرتبط به کار با این دستگاه، نشتی بعلت فشار بالاي اعمالی داخلی محفظۀ استوانهاي و مدت طولانی انجام هر آزمایش می باشد.

نفوذسنج میدانی ASTM

  این دستگاه براي اندازه گیري میدانی نفوذپذیري، توسط انجمن  (ASTM) آزمایش ها و مصالح آمریکا ساخته شد. دستگاه نرخ جریان فشاري یا مکشی هوا در فشار پایین در روسازي را اندازه گیري می کند. نتایج حاصله با این دستگاه بدلیل تئوري که پشت این دستگاه قرار داشت، غیر قابل استناد بودند. این روش کار نیازمندي هاي جریان ایده آل را بدلیل افت هد بکار گرفته شده براي تولید فشار هوا برآورده نمی کرد. دستگاه افت فشار ثابتی را ایجاد می کرد که براي جبران اختلالات ناشی از این مسأله باید اصلاحاتی باید صورت می گرفت که به جواب صحیح ختم شود. اصلاحاتی براي تبدیل به یک مقدار میانگین فشار ثابت باید بکار گرفته می شد که این اصلاحات از یک سطح روسازي به سطح دیگر متفاوت بود. همبستگی بین نتایج حاصل از این دستگاه با دستگاه هاي دیگر وجود نداشت. اما اینگونه مشاهده شد که همبستگی مناسبی بین نتایج حاصل از این دستگاه و نتایج نفوذپذیري مغزهگیريها وجود داشت. قابلیت تکرارپذیري آزمایش ها توسط این دستگاه قابل قبول بود. دیگر معایب شامل خطاي کاربر و نتایج خروجی فشار کم هوا و تاثیر آن در عدم کارآئی برا ي روسازي هاي با نفوذپذیري بالا می باشد.

نفوذسنج میدانی دانشگاه پنسیلوانیا

این دستگاه که براي اندازه گیري نفوذپذیري میدانی بکار گرفته شده، ساخت دانشگاه پنسیلوانیا می باشد که در آن از هواي فشرده که به سمت محفظه آزادسازي و بعد از آن با فشار به سمت روسازي هدایت می شود، استفاده می گردد. این محفظه آزادسازي با استفاده از یک درزگیر تجاري به سطح روسازي متصل و درزگیري می شد. با استفاده از قرائت هاي فشار در محفظۀ آزادسازي اندازهگیري نرخ جریان هوا، این دستگاه بنظر می رسد که این دستگاه مناسب ترین جواب ها را ارائه می کند. را ( R2 0.92 ) 0/ نتایج مقایسه قرائت هاي نفوذپذیري هوا در مقابل قرائت هاي نفوذپذیري آب، ضریب همبستگی  نشان دادند. دستگاه همچنین داراي قابلیت تکرارپذیري بالایی بود. برخی از معایب مرتبط با این تجهیزات، هزینۀ بالاي دستگاه، ناتوانی دستگاه در قرائت هاي صحیح براي آسفالت متخلخل، ترکیدن قسمت حلقۀ درزگیر بین محفظه و آسفالت در سطوح بسیار صاف و روش آزمایش پیچیده که ممکن است منجر به خطاي کاربر گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ابوذر  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله ابوذر  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوذر  منطقه 14  می باشند.

 

 

ابوذر  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی