ایزوگام قیرگونی آسفالت در طیب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در طیب منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در طیب منطقه 15  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران امروزه در محله ی طیب انواع خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید. این شرکت سال های زیادی است که در مورد خدمات عایق کاری و آب بندی فعالیت می کند. در واقع حوزه ی اصلی فعالیت های شرکت ایزوگام گستران در خصوص عایق کاری و آب بندی حرفه ای و تخصصی ساختمان هاست که در این خصوص از مواد و مصالح مختلفی استفاده می کند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در طیب منطقه 15

یکی از این مواد و مصالح که بسیار مورد استفاده عایق کاران شرکت ایزوگام گستران است، ایزوگام است. ایزوگام یکی از عایق های خوب پیش ساخته است که مورد توجه همه قرار گرفته و همه ی اقشار برای عایق کاری ساختمان خود از ایزوگام استفاده می کنند. در واقع ایزوگام بسیار خوب بوده و خیلی زیاد مورد استفاده قرار گرفته است. برای استفاده از خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در شرکت ایزوگام گستران با این شرکت تماس بگیرید. مشاوران ما همواره آماده ی پاسخ گویی به شما و سوالاتتان می باشند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در طیب منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله طیب منطقه 15  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز طیب منطقه 15  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در طیب منطقه 15

اگر می خواهید عایق کاری مناسبی داشته باشید، باید با شرکت ایزوگام گستران در محله ی طیب تماس بگیرید و از آنها درخواست قیرگونی کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در طیب منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله طیب منطقه 15  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز طیب منطقه 15  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در طیب منطقه 15

درآیین نامه بلژیک ضخامت 4 سانتیمتر براي آسفالت متخلخل توصیه شده است. این ضخامت براي هلند 5 سانتیمتر می باشد. متداول ترین نوع آسفالت متخلخل در اسپانیا یک لایه 4 سانتیمتري است. در فرانسه ضخامت لایه آسفالت متخلخل بصورت یک روکش 2 تا 4 سانتیمتري توصیه می شود. در انگلستان ضخامت اسمی 50 میلیمتر به منظور تأمین حداکثر مقدار در تقلیل صوت، کاهش میزان آب پاشیدگی، ذخیره روان آب و افزایش زمان تراکم براي آسفالت متخلخل تعیین شده است. حداقل دماي هنگام تخلیه آسفالت از فینیشر به ویسکوزیته قیر وابسته می باشد. در ایالات متحده مخلوطهاي آسفالتی متخلخل در لایههاي به ضخامت 20 تا 25 میلیمتري اجرا می شوند. اخیراً ژاپن و برخی کشورهاي اروپایی در حال بررسی اجراي ضخیم تر و دو لایه اي این نوع آسفالت به منظور فراهم آوردن هر دو عامل کاهش صوت و ایمنی می باشند. استفاده از آسفالت متخلخل دو لایهاي به همراه تمیز کردن سوراخ ها هر دو سال یکبار توسط آب با فشار بالا و یا مکش هوا می باشد لایه بالایی آسفالت متخلخل داراي مصالح سنگی ریزدانه و در نتیجه سوراخ هاي ریزي می باشد تا از ورود ذرات و مصالح سنگی درشت به سوراخ ها جلوگیري شود. در این مورد لایه اول در حدود 25 تا 30 میلیمتر و لایه زیرین تقریباً 40 تا 50 میلیمتر ضخامت دارد. در لایه پایینی مصالح سنگی درشت ( 16 تا 22 میلیمتري) بکارگرفته شده است که منجر به ایجاد فضاهاي خالی بزرگ و در نتیجه امکان خروج ذرات و آلاینده- هاي ورودي به داخل روسازي را فراهم می آورد. تا با این شرایط از پر شدگی سوراخ ها جلوگیري گردد. آسفالت متخلخل دو لایه اي براي اولین بار در سال 1990 بصورت آزمایشی در هلند اجرا شد. و در سال 1995 قطعات آزمایشی دیگري اجرا شد. آسفالت متخلخل دو لایه اي در سال 1996 در ایتالیا و در سال 1999 در دانمارك ودر سال2004 در بزرگراه هاي آلمان اجرا شده است. براي هدایت آب باران از ته ساختار روسازي آسفالت متخلخل به کناره ها و نشان داده شده است[ 1 - سیستم زهکشی عمومی از بلوك هاي ویژه زه کشی استفاده می شود که در شکل شرایط اقلیمی قابل قبول به منظور اجراي آسفالت متخلخل در ایالات متحده با حداقل دماي هوا تا مرز 15 درجه سانتیگراد تعریف می شود و این در حالی است که این محدودیت توسط اکثر آژانس ها نیز به کار گرفته میشود. راهنماي کار انگلیسی اسناد قرارداد براي امور بزرگراه ها، حداکثر سرعت باد را بعنوان بخشی از شرایط انجام و اجراي کار تعریف می کند. شروع به کار براي اجراي روسازي آسفالتی متخلخل از طرف پایین (کمارتفاع) سطح روسازي توصیه می شود تا از جمع شدگی آب (از غلتک ها و روان آب) در محل هایی که قرار است روسازي در آن اجرا شود جلوگیري گردد. همچنین با شروع از لبه پایین منجر به اتصال بهتر و مناسب در محل درز طولی اجراي روسازي می گردد و دلیل آن اینگونه است که مصالح مخلوط آسفالتی در اثر وزن خود باعث اتصال مناسب در محل درزهاي طولی می شوند. تا جایی که ممکن است از انجام امور بصورت دستی خودداري گردد اما اگر نیاز به انجام امور دستی ایجاب گردید، از ابزارهاي چوبی مناسب بجاي فلزي استفاده گردد.

تراکم مصالح

غلتک هاي چرخ فلزي استاتیکی متداول ترین ابزار براي تراکم مخلوط هاي آسفالتی متخلخل یا مخلوط هاي با دانه بندي باز می باشند. بطور معمول 2 تا 4 مرتبه عبور غلتک (در بازه مناسب دمایی) و وزن 8 تا 9 تن در غلتک هاي دوتایی یک یا دو (FHWA) براي فرآیند تراکم بر روي لایه هاي نازك ( 20 میلیمتري) مناسب است. اداره بزرگراه هاي فدرال مرتبه عبور غلتک چرخ فلزي استاتیکی 8 تا 10 تنی براي تراکم مخلوط هاي متخلخل را توصیه می کند. اما راهنماي طرح راه ها و پل هاي انگلستان اعمال حداقل 5 مرتبه عبور غلتک را توصیه می کند و البته این در حالی است که آنها بطور معمول با ضخامت اجرایی بیش از 25 میلیمتر مواجه می باشند. باید از استفاده از غلتک هاي سنگین تر براي تراکم مخلوط هاي آسفالتی متخلخل (با دانه بندي باز) اجتناب شود و دلیل این امر این است که انجام آن منجر به شکستگی بیش از حد مصالح می شود. همچنین می بایست استفاده از غلتک هاي چرخ لاستیکی پنوماتیکی به دلیل اینکه با خاصیت ورزدهی باعث بسته شدن منافذ سطحی می شوند و از قابلیت زهکشی مخلوط می کاهند، اجتناب شود. به دلیل خصوصیت مربوط به سردشدگی سریع مخلوط آسفالتی متخلخل، محققان بر آن شدند تا حداکثر فاصله بین غلتک و فینیشر را 15 متر در نظر بگیرند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در طیب منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله طیب منطقه 15  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز طیب منطقه 15  می باشند.

 

طیب  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی